_Makki_ Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Czarny uni, rok 2001, przebieg 210000km kupiony przezemnie jako projekt "do zrobienia" i sprzedania. Zona bylego wlasciciela chciala przesunac murek u siebie pod domem. Efekty widac nizej na zdjeciach. Cala prawa strona do roboty. Plan byl taki aby skonczyc auto po wakacjach i wystawic na sprzedaz. Po wakacjach zmienil mi jednak system pracy, duzo rozjazdow i pobyt w domu tylko na sobote i niedziele. To spowodowalo ze projekt musial sie odbywac w ratach.. Auto strasznie zapuszczone w srodku. Chyba jeszcze nigdy nie robilem tak zabrudzonej jasnej tapicerki i podlogi. Skora prawdopodobnie nigdy nie byla zadbana w odpowiedni sposob. Mam malo zdjec z poszczegolnych etapow pracy. Cos tam sie znalazlo z przed i po. Jakies tam zdjecia podczas pracy tez sie znalazly. Nastepny projekt bedzie lepiej udokumentowany zdjeciami podczas poszczegolnych etapow. Mycie wstepne: Mac124 Prickbort na 5-7min BH Surfex HD 1:4 na 5min Pianownica PA, butelka 1l z ok 2cm mieszanka VP OPW+VP pH NSF+CG CW&G+ciepla woda Mycie wlasciwe: 2x wiadra GlossIt Gabka Razeglaze Rekawice Bernhard's Mitt i CarPro Wool Wash Mitt Scholl Spam APC + pedzelki CG Citruswash&gloss Po umyciu recznym odmuchanie auta na szybko kompresorem i nalozenie IronX. Opony i felgi: CarPro IronX P21S Power Gel Mac124 Prickbort BH Surfex HD EZ Detail Brush Mini SV Wheel Brush Nadkola: CG Grime Reaper 1:2 Pod maska: Mac124 Prickbort BH Surfex HD 1:4 CG Grime Reaper 1:2 Piana ta sama co do nadwozia Glinka BH Clay soft + OPT No Rinse jako popychacz Suszenie CG Miracle Dryer Elementy plastikowe zewnatrz, gumy i uszczelni dostaly: Owatrol Polytrol SV Seal Feed CarPro Perl 1:3 Szyby potraktowane: Scholl Shine 9000 RainX Wykladzina i dywaniki: odkurzanie i pranie Foma Combivac CG Green Clean AG interior foam impregnacja 303 Fabric Guard Fotele+skora: Scholl Spam CG Green Clean SV Leather Cleaner SV Leather Milk SV szczoteczka do skory Biale fibry Sonax i reczniczki SV Drzwi, elementy plastikowe wewnatrz: CG Green Clean Scholl Purple 9000 Pedzelek SV Detail i rozne szczoteczki Korekta, rozne kombinacje: CG Speed Wipe jako pad primer Scholl S3 Gold Edition Scholl S17+ Scholl S30+ Scholl S40 Scholl futro Scholl zotla gabka Scholl pomaranczowa gabka Scholl czarna gabka Uber pomaranczowa Uber zielona Resztki po polerce pedzelek i BH Surfex HD 1:4 Piana CG Citruswash&gloss Osuszenie: CG Mammoth i Microfiber Madness Cry Me Crazy LSP: CG BlackLight SV Shield ProfiPolish™ Speed Grey Nadkola: CG Bare Bones Opony: CarPro Perl 1:3 Felgi: SV CFR Sv Autobahn Elementy metalowe: CG Metal Shine QD: CG P40 Detailer Inne: Detailing Stix PD8 Fenix TK11 Led Lenser T7 FLEX PE-14-2 150 Kestrel DAS-6 PRO Zdjecia po odebraniu auta: Szybka decyzja, rozmowa ze znajomym lakiernikiem i w ciagu nastepnych 2 dni bylo cos takiego: Lexus mial byc odebrany po przyjezdzie z wakacji w PL. Okazalo sie ze na wakacje wyjechal takze wlasciciel firmy lakierniczej. Umowa byla taka ze nikt nie mial tego auta polerowac. Ja mialem wszystko zrobic. Ale ze panowie sie nie dogadali to ktos komu sie wydaje ze umie polerwac zrobil cos takiego. Bylem w szoku odbierajac auto:( Do tego resztki polerki WSZEDZIE, srodek jeszcze bardziej uwalony niz byl.. Jak widzicie bylo co robic :) Auto po dokladnym umyciu z resztek lakierniczych, pasty, olejkow. Tak prezentowal sie w bezpiecznym swietle :) Szybka inspekcja:( Relingi zostaly zdjete do lakierowania na czarny mat: Reflektorom sie dostalo: Troche lepiej: Rozne zdjecia z korekty: I tutaj niestety padl aparat i wiecej zdjec z korekty nie mam :( Walka z dywanikami: Pod maska na gotowo juz: Relingi dachowe odebrane, oczywszczone Surfex HD 1:4, pozniej SV CFR i zabezpieczone SV Shield i cQuartz Perl: Po nalozeniu 2 warst CG Blacklight: Gotowe auto po LSP i wykonczeniu wszystkiego z zewnatrz i wewnatrz. Szkoda ze bez slonca :( To by bylo chyba na tyle. Projekt uwazam ogolnie za udany. Tylko troche ogrom pracy mnie przerosl ze wzgledu na to iz nadal jestem w domu tylko w weekendy. Z czego nie jestem zadowolony i czego nie udalo mi sie zrobic: -wypolerowac i zabezpieczyc alu-metalowe listwy na progach -porzadnie doprac pasy bezpieczenstwa -kola byly myte i zabezpieczane bez zdejmowania tak samo jak nadkola :( Czego sie nauczylem i musze pamietac na przyszlosc: -miec naladowane 2 baterie do aparatu -miec naladowane baterie do Ledlensera i Fenixa -czystych padow nigdy nie za wiele-padwasher juz jest w drodze:) -kupic jakas porzadna drabine lub schodki z mysla o nastepnych wysokich samochodach Dzieki za uwage i prosze o komentarze bo to moja pierwsza dosyc obszerna relacja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 tu nie ma co komentować, fantastyczna relacja zdjęciowa, samochód uwalony na maksa i huk roboty - efekt - palce lizać :u Pytanie tylko jak można taki chlew z wnętrza zrobić :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Hehe pisałeś wcześniej, że trochę mało zdjęć, a tu ich trochę jest :D, ładny kawał pracy do wykonania był, efekt jest bardzo pozytywny :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 podjedź do lakiernika i pokaż im jak to się robi :u elegancko - wartość autka wzrosła i to porządnie :u ogrom środków użyłeś na tego lexa- ale jest w czym wybierać :-B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Kawał dobrej roboty "odwaliłeś" :u Jak oceniasz środki CG Grime Reaper, Bare Bones i Green Clean ? Jakiś czas temu się nad nimi zastanowiałem, ale kliknąłem PAUSE :D Tylko czemu kierownica się tak świeci - czy to kwestia zdjęć ? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 A mowiles ze sie nie nadaje do projektow sciemniacz sciemniacz :lol: Efekt :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Piękna metamorfoza :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polit Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Rewelacyjna robota :-bd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Nie no bardzo ładnie wyszło :u Pochwal się ile mniej więcej godzin cię to kosztowało? :f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 :shock: :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: Maciej, ogrom pracy włożonej w auto, robiłem ostatnio takiego kolosa w środku i wiem ile to czasu, na dodatek Ty zrobiłeś go jeszcze na zewnątrz. I te detale, no uwielbiam to :u Lista produktów również godna podziwu :) ps. Fajnie tak pieścić furkę jak nikt nie goni, najlepsza robota wychodzi :) Jeszcze raz gratuluje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted November 4, 2011 Author Report Share Posted November 4, 2011 tu nie ma co komentować, fantastyczna relacja zdjęciowa, samochód uwalony na maksa i huk roboty - efekt - palce lizać :u Pytanie tylko jak można taki chlew z wnętrza zrobić :shock: Dzieki. A no mozna. Wiele norweskich aut tak wyglada. Dla nich to nie jest wazne. Maja kase i czesto wymieniaja auta. Hehe pisałeś wcześniej, że trochę mało zdjęć, a tu ich trochę jest :D, ładny kawał pracy do wykonania był, efekt jest bardzo pozytywny :uNo troche zdjec sie uzbieralo ale szkoda ze nie mam zdjec z roboty srodka gdyz bylo naprawde co robic. Podczas czyszczenia skory poszly 3 reczniczki SV i 11 bialych fibr Sonaxa.. podjedź do lakiernika i pokaż im jak to się robi :u elegancko - wartość autka wzrosła i to porządnie :u ogrom środków użyłeś na tego lexa- ale jest w czym wybierać :-BLakiernik ogladal i nadal jest w szoku. Za jakis czas bede wykanczal amerykanskiego veterana tez czarnego i tam bedzie co robic. Lakiernik powiedzial ze odpuszcza polerke :) Kawał dobrej roboty "odwaliłeś" :u Jak oceniasz środki CG Grime Reaper, Bare Bones i Green Clean ? Jakiś czas temu się nad nimi zastanowiałem, ale kliknąłem PAUSE :D Tylko czemu kierownica się tak świeci - czy to kwestia zdjęć ? :P Grime Reaper uzywam zazwyczaj do nadkoli i pod maska. Jakos tak z przyzwyczajenia juz ale pewnie sa na rynku srodki ktorymi mozna go zastapic. Ja sobie go bardzo chwale. Bare Bones zabezpiecza ladnie plastikowe nadkola i nawet jakis czas sie trzyma a wiadomo ze sa to miejsca ktore najbardziej sa narazone na syf. Green Clean jest do wszystkiego i jest baaaaardzo wydajny. Jak dla mnie niezastapiony podczas prac w srodku, tapicerka, dywaniki.. Kierownica sie swieci dlatego ze byl swiezo nalozony SV Leather Milk i na zdjeciach jeszcze nie wytarty.. A mowiles ze sie nie nadaje do projektow sciemniacz sciemniacz :lol: Efekt :u :) Nie no bardzo ładnie wyszło :u Pochwal się ile mniej więcej godzin cię to kosztowało? :fOkolo 50 godzin poswiecilem na wszystko.. :shock: :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: Maciej, ogrom pracy włożonej w auto, robiłem ostatnio takiego kolosa w środku i wiem ile to czasu, na dodatek Ty zrobiłeś go jeszcze na zewnątrz. I te detale, no uwielbiam to :u Lista produktów również godna podziwu :) ps. Fajnie tak pieścić furkę jak nikt nie goni, najlepsza robota wychodzi :) Jeszcze raz gratuluje. Dziekuje. No plus tego projektu byl taki ze moglem robic w takim tempie jak mi sie podobalo i dokladnie tak jak lubie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vit0 Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Fantastycznie wyszło na koniec :) :u W szoku jestem jak wyglądał lakier z bliska po "polerce" u lakiernika :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek_gti Posted November 4, 2011 Report Share Posted November 4, 2011 Dałeś mu drugie życie, na Twoim miejscu pokazałbym go teraz ludziom od których go kupiłeś... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 Wczoraj Lex byl przygotowany do dzisiejszej sprzedazy. Mialo byc na szybko a zeszlo z 8 godz. Od momentu zakonczenia projektu myty byl przezemnie 2 razy.. :mrgreen: Lakier trzyma sie jeszcze calkiem dobrze :D ale wspolczuje ludzia z czarnym uni Lexusa.. Mam nadzieje ze to juz ostatni raz poswiecam czas na to auto. Czas zeby sie to splacilo :-] Na koniec dostal Scholl S40 na pomar padzie i SV Shield. Kilka zdjec: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio3 Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 pochwal sie co to za pick-up obok stoi? jakis do odrestaurowania? hmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Trzymam kciuki za pozytywny finał transakcji :u Dużego kuku narobiłeś lakierowi przez te 2 mycia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 Drabinka dwu-stopniowa znakomicie się nadaje, ludzie uwielbiają hologramy na swoich autach kiedyś robiłem suv i klient wpadł zobaczyć akurat maszyna była opłukana po fast-cut, facet był zachwycony i już chciał zabierać brykę dopiero jak mu powiedziałem że będzie musiał dopłacić ekstra za holsy to zmiękł =)) takie czasy...Twoja praca oczywiście :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted January 13, 2012 Author Report Share Posted January 13, 2012 pochwal sie co to za pick-up obok stoi? jakis do odrestaurowania? hmmRanchero :mrgreen: , projekt never ending story.. :(( Trzymam kciuki za pozytywny finał transakcji :u Dużego kuku narobiłeś lakierowi przez te 2 mycia? Sprzedany :) Ja mu kuku nie zrobilem duzego ale najgorszy to snieg i lod ktory lezal/splywal z brudnego auta. Szczegolnie na masce bylo widac. S40 na pomaranczowym padzie Scholla dal rade i wiecej mi sie juz nie chcialo robic przy tym lakierze.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio3 Posted January 13, 2012 Report Share Posted January 13, 2012 pokazuj go. Uwielbiam takie klasyki. Od dawna go masz? Jakies v8 pod maska czy tylko pomarzyc mozna? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifty Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Praca fajna, relacjia ciekawa, kawał dobrej roboty odwaliłeś. W PL cięzko jest odzyskać na używkach zainwestowaną kasę w detailing, ale u Was jest chyba zupełnie inaczej ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted January 14, 2012 Author Report Share Posted January 14, 2012 pokazuj go. Uwielbiam takie klasyki. Od dawna go masz? Jakies v8 pod maska czy tylko pomarzyc mozna? :)Narazie nie ma co pokazywac. Motor to 6.6 V8. Z blacha tragedia.. Kupiony rok temu do pelnego odnowienia. Praca fajna, relacjia ciekawa, kawał dobrej roboty odwaliłeś. W PL cięzko jest odzyskać na używkach zainwestowaną kasę w detailing, ale u Was jest chyba zupełnie inaczej ? Ten projekt wyszedl calkiem ok ze wzgledu na stan wyjsciowy. Ale wyrwalem go naprawde tanio wiec i zarobek ok. Narazie zbieram na nowa zabaweczke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Maciej, staraj się nie dublować swoich postów. Jeśli chcesz coś dopisać, używaj opcji 'edytuj' :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.