Jump to content

BMW Z3 - Trzylitrowe, weekendowe cabrio


Rise and Shine

Recommended Posts

Witajcie w Nowym Roku!

Zaczynamy od samochodu, który w tej chwili prawdopodobnie jest pogrążony już od dawna w śnie zimowym, a mianowicie od Bmw Z3 w gustownej, ciemnej zieleni.

Samochód, użytkowany jako weekendowy wóz na przejażdzki, zawitał do nas na kompleksowy detailing - zakres usługi objął zarówno korektę lakieru, czyszczenie i zabezpieczenie skór i wnętrza oraz czyszczenie dachu materiałowego i jego impregnację.

Samochód był wtórnie lakierowany, mimo to lakier zdążył "przyjąć" już sporo rysek, z racji jego dość nietypowych, obłych kształtów, mieliśmy troszkę gimnastyki.

Korektę standardowo przeprowadziliśmy z użyciem maszyn Festool i Makita, na pastach Menzerny i padach Flexi. Dach materiałowy został oczyszczony chemią Tersus, w ekstrakcji pomogła nam Sabrina. Następnie zabezpieczyliśmy go 303 Fabric Guard. Wnętrze oczyściliśmy cleanerami Soft i Strong Colourlock'a, tworzywa sztuczne APC Autosmarta. Wszystkie materiały zostały odpowiednio zabezpieczone środkami RaceGlaze, Poorboy's i 303.

Od siebie dodam tylko, że skóry w tym samochodzie są chyba najmilej wspominanymi przeze mnie - wielokrotnie w rozmowach z klientami czy osobami z branży określałem je jako najprzyjemniejsze w pracy. Znawcy marki/modelu mogą się wykazać i nas doinformować, czy specyficzna "twardość" tej skóry, diametralnie różniąca się od innych które spotyka się w samochodach Bmw, ma związek z faktem że jest to kabriolet, więc narażone są na działanie czynników atmosferycznych? Bo taką teorię sobie wysnuliśmy, czy ma coś wspólnego z rzeczywistością, cięzko mi powiedzieć, ale pewnie dowiem się od Was na dniach :)

Co mogę jeszcze napisać... samochód zawitał do nas w któryś weekend, kilka tygodni po naszych zabiegach na Quick Detailing, by pozbyć się delikatnej warstwy kurzu i zabrudzeń. Prawdę powiedziawszy, mycie rękawicą było formalnością, 99% zabrudzeń "uciekło" już podczas płukania czystą wodą. Obserwowanie natomiast, jak podczas płukania woda zachowuje się na samochodzie tak pięknego ksztatłu, pokrytym woskiem z palety SV, to przyjemność zapamiętana do dziś :roll:

Jeśli po tym opisie odnosicie wrażenie, że polubiłem ten model, tak, zdecydowanie macie racje :good:

Zapraszam do zapoznania sie z relacją :ad:

Myjemy...

Dołączona grafika

Pozujemy z pędzelkiem RG i APC Autosmartu, specjalnie dla Was... 8-)

Dołączona grafika

Wjeżdzamy do studia...

Dołączona grafika

Pod światłem lamp niestety, nie jest już tak różowo :thumbdown:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

... bierzemy się więc do pracy :ad:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nawet z odrobiną pyłu po paście wygląda dobrze...

Dołączona grafika

Prace nad wnętrzem

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wisienka na torcie i przechodzimy do prezentacji efektu finalnego :song:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Pozdrawiamy!

Rise & Shine

Link to comment
Share on other sites


Adam,

o jakości prac już nie ma co pisać, bo wiadomo że to najwyższa półka :)

Natomiast, wszystkie relacje z Waszych projektów są tak świetnie przygotowane, że

można je oglądać kilka razy ciągle z tym samym zainteresowaniem :u

Link to comment
Share on other sites

Adam, robota, relacja i zdjęcia powalają na kolana!

I takie pytanie o warsztat foto - czy efekt jak na ostatnim zdjęciu robicie HDRem, wyciągacie PSem, czy jest to zasługa oświetlenia i długiego czasu otwarcia migawki?

Absolutnie nie - ja i tak zdecydowanie długo siedzę nad relacjami, gdybym jeszcze miał bawić się w HDRy... Pojedyncza ekspozycja z poprawką na specyfikę matrycy Nikona (moim zdaniem lubi niedoświetlać), czyli ciut dłuższa niźli zalecałby automat, potem tylko zmiana rozmiaru, poziomy, balans kolorów (bo przy tak mieszanym oświetleniu różne rzeczy wychodzą) i gotowe. Najważniejszą rzeczą jest jednakże oświetlenie, oraz funkcja równoważenia cieni w aparacie, ustawiona w skali od 1 do 5, na 2.

Czy muszę wspominać o ładnie przygotowanym lakierze? :f

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...