dark_wolf Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Witam! Staram się jakoś doprowadzić auto do ładnego stanu, a jeden z obowiązkowych punktów, to przywrócenie jakiegoś sensownego wyglądu temu: Nie znam się na tym, i nie chcę nic zepsuć bardziej niż jest - można po prostu wykręcić ten połamany plastik (gniazdo), i schować kable gdzieś z tyłu? Bo ja haka nie używam, więc nie chcę wydawać kasy na nowe gniazdo, którego pewnie i tak bym nie podłączał - lepiej zaoszczędzić na kosmetyki ;) Bo reszta to już bezproblemowo, pomalować ładnie, gumę wymienić, i będzie super. Tego pęknięcia nie widać na zderzaku, dopiero trzeba się schylić i spojrzeć pod autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Nie tylko gniazdo, ale i sam hak wygląda paskudnie :( Żeby to wyglądało to trzeba zdemontować, wypiaskować, pomalować proszkowo - chyba nie opłacalna sprawa. Bo ja haka nie używam,Skoro tak, to zdemontuj to w cholerę. Jakiej marki to auto??? Może gdzieś na szrocie lub alledrogo kupisz zderzak za grosze, bo ten co masz ma wyrżniętą dziurę na hak. Dasz nowy zderzak i będzie git :u Jak dla mnie, to nawet z dziurą ale bez tego zardzewiałego żelastwa będzie wyglądało lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Jesli nie uzywarz to zmontuj i juz, tym bardziej zeby to do dobrego stanu doprowadzic to najlepiej zmontowc editi: fones mnie wyprzedzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...