dark_wolf Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Witam! Staram się jakoś doprowadzić auto do ładnego stanu, a jeden z obowiązkowych punktów, to przywrócenie jakiegoś sensownego wyglądu temu: Nie znam się na tym, i nie chcę nic zepsuć bardziej niż jest - można po prostu wykręcić ten połamany plastik (gniazdo), i schować kable gdzieś z tyłu? Bo ja haka nie używam, więc nie chcę wydawać kasy na nowe gniazdo, którego pewnie i tak bym nie podłączał - lepiej zaoszczędzić na kosmetyki ;) Bo reszta to już bezproblemowo, pomalować ładnie, gumę wymienić, i będzie super. Tego pęknięcia nie widać na zderzaku, dopiero trzeba się schylić i spojrzeć pod autko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Nie tylko gniazdo, ale i sam hak wygląda paskudnie :( Żeby to wyglądało to trzeba zdemontować, wypiaskować, pomalować proszkowo - chyba nie opłacalna sprawa. Bo ja haka nie używam,Skoro tak, to zdemontuj to w cholerę. Jakiej marki to auto??? Może gdzieś na szrocie lub alledrogo kupisz zderzak za grosze, bo ten co masz ma wyrżniętą dziurę na hak. Dasz nowy zderzak i będzie git :u Jak dla mnie, to nawet z dziurą ale bez tego zardzewiałego żelastwa będzie wyglądało lepiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Jesli nie uzywarz to zmontuj i juz, tym bardziej zeby to do dobrego stanu doprowadzic to najlepiej zmontowc editi: fones mnie wyprzedzil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Demontuj to w pi%&@du. Zabezpiecz tylko czymś dziury po śrubach od haka i będzie OK. Ja bym oddał do "spawania" zderzak. W Mondku nie miałem też kawałka zderzaka i za naprawę wzięli mi 40 zł i trzeba było później pomalować :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...