Jump to content

Jak zrównać świeży lakier ze starym - pomocy!!!


patrizio1985

Recommended Posts

Witam, pilnie potrzebuję rady, podczas lakierowania "magik" zostawił zakurz na całym aucie, podczas polerowania z łatwością przechodzę przez świeży (tygodniowy) lakier, ale powstają mi takowe jak na zdjęciach "smugi"

Także pytam, jak dobrze ujednolicić lakier (stary z nowym), gdyż za każdym razem powstaję mi taki efekt.

Proszę o poradę jak tego też się pozbyć??

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Takie oto coś mi wychodzi, może mi pomożecie, co robię źle.

Aha, pracuję rotacją, na FG500 z białym fleksipads. Rozprowadzam na 1 biegu, 2 przejazdy na 2 i wchodzę na 4-5, kilka przejazdów. Pasta nie pyli, nie roluje się.

Po prostu wydaję mi się że przechodzę przez świeży lakier. , ale jak to zrobi by kolory się lekko zrównały, a nie takie paskudne przejścia się robią??

Link to comment
Share on other sites

Kiedy to było malowane ? Co prawda po 24h lub wczesniej (o ile dobrze zrobione i wysuszone) można jechać śmiało ale być może coś spier... lił :oops:

Doczytałem. Tygodniowy... czemu od razu FG500 ??

Daj miękki pad, czarny i np IP2500 lub coś lżejszego niż FG, zobacz, co się będzie dziać.

Link to comment
Share on other sites

Patryk, jak masz zakurz to najpierw spróbować glinką, najlepiej agresywną(nie zawsze pomaga). Ale z tego co widzę, to trzeba zadziałać konkretniej.

Nie wiem po co magik lakiernik próbował się odcinać na klapce wlewu paliwa - i to jeszcze na tak ogromnym obszarze...zapewne źle okleił i takie cudo wyszło(przecież za ciężko klapkę zdjąć). Ogólnie to chyba źle dobrana baza, stąd różnica w kolorze. Sanding troszkę sprawę poprawi ale wątpię, że będzie to niezauważalne - jak jest możliwość to jechać do niego i niech poprawia, skoro kasę wziął. Pamiętać o tym, że świeży lakier jest podatniejszy na polerowanie, nie przeginać - cudów nie będzie moim zdaniem.

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie dziwnie to wygląda, szczególnie już na błotniku, tuż obok klapki. Tak jak by wyciął ostro papierem i nie polakierował. Albo mi się wydaje (tak wnioskuję ze zdjęcia), że warstwa starego lakieru jest zdecydowanie grubsza. Czujesz pod palcem różnicę? Chodzi mi o miejsce 'łączenia'.

Link to comment
Share on other sites

Ale Ci doradzili...to tak jak by powiedzieć że w dzień jest widno ~x(

To oczywiste że lakiernik spieprzył robotę i dziwię się Tobie że chciałeś ratować coś co powinien on poprawić.

To bez sensu.

Reklamacja i dopiero TY :f

Link to comment
Share on other sites

Ewidentnie tutaj widać ze odcięcie jest nie na klarze ale już na bazie. Gdy robi się jakiekolwiek wkurzki należy kolejny element (lub fragment) strzelić w klar cały ,a nie rozkurzać bezbarwny w takich granicach jak bazę. Po prostu baza już została odkryta. Nie ruszaj tego bo będzie tylko gorzej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...