junior74 Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Jestem początkującym i mam pytanie.Czy to normalne,że od połowy puszki pod twardą warstwą pojawiło sie cos w rodzaju białego gluta.Podgrzałem,wymieszałem i kolor zrobił się kremowy(na poczatku ta twardsza warstwa była brazowa)i wosk ledwo co dało się wypolerować.Po wymieszanie polerowanie to przyjemność a na plastikach nic nie zostaje.Tak sie dzieje z tym woskiem,czy lepiej zmienić sklep w którym go kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Kupiles orginala czy testera? Jesli testera to chyba wiesz jaka jest odpowiedz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Oryginała za 7 dych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Mhh orginal....ciekawe. Pewnie w zlych warunkach bylo przechowane. Nie mowie ze ty czy sprzedawca, moglo byc w transportcie itp... Prawdopodobnie rozpuscil sie a potem zastygl cierzsze skladniki poszly na dno a lzejsze na wierzch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Dzięki za info.U mnie jest dopiero trzy tygodnie.Towar został sprzedany jako oryginał(mam fakture).Mam nadzieje,że z woskiem wszystko w porzadku bo pare aut nim zrobiłem a to byli moi stali klienci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...