junior74 Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Jestem początkującym i mam pytanie.Czy to normalne,że od połowy puszki pod twardą warstwą pojawiło sie cos w rodzaju białego gluta.Podgrzałem,wymieszałem i kolor zrobił się kremowy(na poczatku ta twardsza warstwa była brazowa)i wosk ledwo co dało się wypolerować.Po wymieszanie polerowanie to przyjemność a na plastikach nic nie zostaje.Tak sie dzieje z tym woskiem,czy lepiej zmienić sklep w którym go kupiłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Kupiles orginala czy testera? Jesli testera to chyba wiesz jaka jest odpowiedz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted May 4, 2012 Author Report Share Posted May 4, 2012 Oryginała za 7 dych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Mhh orginal....ciekawe. Pewnie w zlych warunkach bylo przechowane. Nie mowie ze ty czy sprzedawca, moglo byc w transportcie itp... Prawdopodobnie rozpuscil sie a potem zastygl cierzsze skladniki poszly na dno a lzejsze na wierzch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted May 4, 2012 Author Report Share Posted May 4, 2012 Dzięki za info.U mnie jest dopiero trzy tygodnie.Towar został sprzedany jako oryginał(mam fakture).Mam nadzieje,że z woskiem wszystko w porzadku bo pare aut nim zrobiłem a to byli moi stali klienci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Zostal sprzedany jako oginalny czy byl orginalny? bo to jest roznica... Nie powinno byc wiekszych problemow, w koncu skladniki te same...tylko troche inaczej wymieszane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...