maly_marcin Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Słowami wstępu chciałbym wszystkich przywitać, dawno nic nie umieszczałem, ale w końcu trafił się pewien pacjent :P Rok temu musieliśmy pożegnać się z poprzednikiem obecnego wozu z kumpla rodziny a mianowicie Montereyem :cry: Kumpla tata stwierdził, że ilość rdzy na centymetr kwadratowy jest zdecydowanie za duża no i trzeba było się go pozbyć, mimo, że mechanicznie auto igiełka – a ile wspomnień z tym autkiem się wiązało. No ale nic, trzeba było żyć dalej więc do ‘rodziny’ wstąpił Range Rover P38 1998r. ;) Autko jak każdy widzi – duże, granatowe, na fajnej feldze ale czegoś mu brakowało. Czego? Odpowiedź jest oczywista – brakowało blasku i coś trzeba było z tym zrobić, a jak człowiek wiecznie czasu nie ma to tak jest, że dopiero po roku się do niego dorwałem :lol: Ogólnie auto w paru miejscach lakierowane, calusieńkie było polerowane jakąś mistrzowską ręką – gdzie nie gdzie nawet lakier poprzecierany(kanty), a tak to rysy – chleb powszedni można powiedzieć :P Czas przejść do konkretów. Lakier: -Presta Sudzz -dwa wiadra + customowy GG -wełniana rękawica Sonusa i z MF jakieś markietowe -pędzelki -APC Nielsen i APC Autosmart -T&G Remover Nielsen -Bilt Hamber Soft Koła: -Nielsen AC -T&G Remover Nielsen -Wolf’s Decon Gel -szczotki, pędzle -APC Nielsen Korekta: -Scholl S03, S17, Menzerna FG500, SF4000, SwirlX -IPA -Lare EPL 11 Zabezpieczenie: -4nano Lack Protect - buda -Colli 476s. –koła - 4nano Clear Vision – szyby -Megs Endurance – opony -Megs Trim Detailer - tworzywa Chyba wszystko Czas na foty Ekwipunek Stan Pacjenta ‘Pianka’, pędzelki itp. Odpowiednie stężenie badane językiem :mrgreen: O progach nie zapominamy Czas na płukanie Autko w górę i myjemy nadkola Fura do garażu, czas obejrzeć to z czym walczyć będziemy W międzyczasie kumpel wziął się za felgi A ja rozpocząłem głaskanie Modne ostatnio krwawiące felgi (nadające się niestety do ponownego lakierowania) Ocena efektów I dalej jazda No i jak to wygląda… Lecimy tylne lampy IPA i docieramy Znowu pełno pyłu Zabezpieczamy kółka I kończymy dzień pierwszy o tak #:-s :mrgreen: Drugiego dnia skończony drugi boczek i dach, odkurzone wnętrze, przetarte plastiki. Autko musiało zostać wystawione na zewnątrz, bo potrzebny był drugi kanał. Zdjęcie w słońcu z rysami – spowodowane wycieraniem pyłu po S03 - sprawa oczywista. A tu zdjęcie pyknięte DIY SunGunem – ziarnoooo. Felgi No I czas na końcowe foty – te na początku robione już po LSP ale jeszcze w progach docierane było itp, bo w środę wieczorem to niewiele już było widać i sił było brak :P (tak, wiem, niedosmalcowane przy halogenie – było poprawione) Skóra też została lekko odświeżona No i koniec. Mam nadzieje, że przetrwaliście i się nie zanudziliście. Czas pracy to 31 godzin, można by było parę rzeczy poprawić ale i tak jestem zadowolony, właściciel - kumpla tata – też…a to cieszy najbardziej ;) Za wszelkie słowa krytyki i nie tylko oraz czas poświęcony na obejrzenie relacji serdecznie dziękuję ^:)^ Pozdrawiam :ymhug: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 SLicznie Panie kawal blachy robilem kiedys pare takowych ale w zieleni :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Nice Job :u A co do krwawienia uzyles? ironx czy jakis inny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Spora ta stodoła. Pewnie przez jej areał muszę wybaczyć resztki past i jakiś pył tu i ówdzie ;) In plus :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted May 6, 2012 Author Report Share Posted May 6, 2012 Seba, ja się ciesze ostatnio jak widzę wszystko co nie czarne :lol: Martino, od Wolfsa Decon Gel resztki past i jakiś pył tu i ówdzie Tu się w pełni zgadzam, część jeszcze po zdjęciach likwidowana była - ale na pierwsze komisyjne mycie mam być ja, więc na spokojnie wszystko sobie obejrzę i dokończę ;) Dzięki Panowie :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Fajny kanciak :D i dobrze wyszedł :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skladak Posted May 6, 2012 Report Share Posted May 6, 2012 Konkret :D Przynajmniej miałeś swojego prywatnego fotografa przez jakiś czas :f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCO Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 W weekend długi się nudziłem , mogłeś dać znaka bym coś pomógł bo było co robić przy tym kolosie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Duża fura, mały Marcin, robota mistrz :u :D 2 pytania, jak się pracowało z lakierem RR, co możesz powiedzieć o zestawie Megsa do skór? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 jak się pracowało z lakierem RRW zasadzie bezproblemowo ;) Na elementach ponownie lakierowanych FG500 się rolowała, ale Scholl S03 sobie świetnie dawał radę. Wykończenie na SF4000 jak najbardziej zadowalające. Gdybym miał PF2500 na żółtym 3Mie, a całe auto leciał bym FG500 na wełnie to przejazd SFką był by tylko formalnością - tak mi się wydaje:P a tak po S17 i pomarańczowym ABW jeszcze gdzieś jakieś delikatne holo zostawało ;) Megsa do skór?Do zapuszczonych raczej się nie nada(cleaner dość delikatny), ale jak nie było nic innego to lepiej przesmalcować ;) Odżywka nawet nawet, nie trąci mocno zapachem skóry ale ma tendencję do mega błysku, a ja lubię mat :mrgreen: się nudziłemNie pomyślałem, a pomoc by się przydała L-) Dzięki Panowie za miłe słowa :ymhug: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.