Jump to content

Audi Q7 3.0TDI Caractere (Pełny proces + CQuartz)


Recommended Posts

Dziś zaprezentujemy Wam nasz kolejny projekt, również spod znaku czterech kółek jednak odrobinę większy, bo model to konkretnie Q7 z silnikiem 3.0TDI i pakietem Caractere RS7 (zderzaki, progi, spoiler).

Auto zostało kupione w roku 2006, w polskim salonie, przez pierwszego właściciela u którego do dzisiaj zrobiło ~70tyś. km.

Q7 przyjechało do nas jeszcze na zimowym zestawie kół, lecz letnie "kółka" leżały już w bagażniku i czekały na gruntowne czyszczenie, zabezpieczenie oraz montaż na auto.

Poza tym czekało nas jeszcze polerowanie całego nadwozia poza zderzakami (w najbliższym czasie idą do ponownego lakierowania z powodu spękań lakieru), oczywiście po wcześniejszym dokładnym czyszczeniu oraz pielęgnacja wnętrza.

Na wstępie zajęliśmy się letnimi kołami, czyli:

-mycie przy pomocy Nielsen'a Non Acidic Aluminium Cleaner'a i szczotki Monster Shine Rush Brush

-usuwanie kleju po ciężarkach i smoły przy użyciu Nielsen'a Tar & Glue Remover'a i Red Plate'a Monster Shine

-deironizacja z użyciem IronX'a

-glinkowanie Bilt-Hamber'em Soft i Sjarną Silke jako lubrykantem

-czyszczenie opon APC - Scholl Green 9000

-delikatna polerka frontów pastą S17+ z Scholl'a i małym pomarańczowym padem Scholl'a

-zabezpieczenie felg nowym sealantem

-dressing na opony Nielsen Brillance

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po wstępnej weryfikacji stanu samochodu zajęliśmy się czyszczeniem, na początek usuwanie smoły Scholl'em Crack 9000, Bilt-Hamber Surfex H.D. z pianownicy i pędzelkowanie zakamarków, później deironizacja IronX'em, mycie ręczne rękawicami Monster Shine Synthetic Pookie i szamponem Monster Shine Very Cherry oraz glinkowanie tym samym zestawem co w przypadku felg - czyli Bilt-Hamber Auto Clay Soft i Stjarnagloss Silke jako lubrykant.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po dokładnym wyczyszczeniu auta przyjżeliśmy się kondycji lakieru i jak to zwykle bywa w przypadku srebrnych lakierów, dostrzeżenie wszystkich defektów nie było proste nawet przy użyciu halogenu. Ostatecznie podeszliśmy do niego S17+ i pomarańczowym padem Scholl'a, a jedynie miejscami S3 Gold Edition, całość natomiast wykończyliśmy S30+ również na pomarańczowym padzie. Oczywiśćie tylne światła, czarne słupki i końcówki wydechu również zostały wypolerowane, jednak w przypadku końcówek została użyta wełna stalowa i Mothers Mag & Aluminium Polish.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po wypolerowaniu cały samochód został spianowany Surfex'em i przy okazji wyczyściliśmy wnęki drzwi, nadkola i komorę silnika, która na koniec dostała dressing w postaci Nielsen'a Choice.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po odtłuszczeniu lakieru nadeszła kolej na ostateczne zabezpieczenie, czyli maski na twarz ;) i kładziemy CQuartz'a.

Dołączona grafika

Jeszcze tylko odkurzenie wnętrza, pielęgnacja plastików Scholl'em Speed 900 oraz skóry Scholl'em Skin, zmiana kół, dopieszczenie detali i samochód jest gotowy do odbioru. :good:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Niestety zdjęc na zewnątrz po zakończeniu prac nie ma, ponieważ pogoda była nieciekawa, a nie chcieliśmy wystawiać auta na deszcz przed przyjściem klienta.

Całość prac trwała około 38 godzin pracy 2 osób.

Link to comment
Share on other sites


Ładna relacja, zawsze z przyjemnością oglądam Wasze prace, i za każdym razem jestem pełen podziwu ^:)^

Kawał fury do obrobienia, szkoda, że paskuda w srebrnym - jak powiedział minetoo - polerujesz cały dzień a on dalej srebrny :D

Czekam na więcej prac :u

Link to comment
Share on other sites

Nie cierpię tego Auta .

Dlatego już in plus.

JJ ano tak jest ;)

Widzę że jak zwykle nie dało się pod pedałem gazu na piękne zrobić, strasznie mnie to wkurza ale cóż przynajmniej nie jestem sam ;)

Good Work buddy :u

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...