Skladak Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Cześć, Postanowiłem wrzucić ciekawy projekt dotyczący BMW E39 V8 3.5. Na wstępie krótki opis samochodu: - 3.5 V8 silnik M62 skrzynia steptronic ze sterownikiem skrzyni od Alpiny B10, kompletny orginalny wydech firmy boysen od Alpiny b10 4.6 - wnętrze shadowline z fotelami komforsitze z pamięcią, multifunkcyjna kierownica "serducho" (m-pakiet) przedni zderzak m-pakiet - felgi ROD 0058 przod 8,5x18 tyl 10x18 (czyszczenie rantu na którym osiadł pył hamulcowy było ciekawe : d) - zawieszenie m-technik Ogólnie auto bajka miałem okazję się przejechać, szkoda, że automat :D. Użyłem: Felgi i opony: - Pędzelki - Nielsen Aluminium Cleaner - Ironx - APC Megs'a - Glinka Diamondbrite - Colinite 476 - MEGUIARS Endurance Mycie i przygotowanie lakieru: - Rise&Shine Big Apple - Glinka Diamond'a - CG do szyb - MEGUIARS APC - Cleaner R222 - Wosk colinite 476 Korekra lakieru: - Menzerna FG500 - Menzerna FG2500 (rozjechana przez pacjenta) - Menzerna SF4000 - PADY ABW (małe, duże) - IPA - Silverline Silverstorm Więc do rzeczy ... Tak było na początku: Tutaj ma jeszcze założone lampy stare/standardowe Kot właściciela, który przez całe 3 dni chodził wokół auta, piszczał i dobierał się do moich bułek : D Fotele: Wnętrze w trakcie/skończone: Felgi i nadkola: Wydech końcowy od Alpine'y .. hmm użyłem papierków od gradacji 800, jest na pewno lepiej, ale bez "Szau". Może warto było się pobawić od 120 ? Po dekontaminacji (wiem ciemno, wtedy nie potrafiłem włączyć lampy błyskowej : d I nareszcie lakier: Tylna klapa Następny krok był tragiczny w skutkach .. podczas wypychania auta z garażu stało się to .... (niestety akumulator padł i dlatego był problem ze zrobieniem zdjęć na zewnątrz) Auto the efekt (Foty robione przez właściciela parę dni po korekcie) Po tych zdjęciach dopiero zobaczyłem, że zostały delikatne hologramy (wiem, wiem nie powinno ich być, ale są). Za nie całe 3 miesiące będzie wash and wax to poprawi się finiszem :p). Praca zajęła nam 34 h (22-00 - 6-00 w pracy następnie praca nad BMW od 7:30 do 22:30, kolejnego dnia o 10:00 - 1:00 i ostatniego dnia o 9:00 do około 13:00). Na początku robiłem sam, potem właściciel zaczął mi pomagać gdy skończył swoją robotę. Z pracy jestem bardzo zadowolony, właściciel też i to chyba najważniejsze ... : D Pozdrawiam, liczę na komentarze różnej maści :D yo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Fajna praca wiadomo na czymś sie trzeba uczyć :u , ale resztki past są wszędzie pod listwami wokół lamp a to na dzień dobry odpada :roll: , daj apc w jakiś opryskiwacz sikaj i płucz wszystkie wnęki lamp , listew ect . czekamy na kolejne prace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Dobra robota :u Gdyby było trochę więcej czasu, to i te resztki past pewnie by zniknęły, jak już Tomasz zauważył :P Działaj działaj :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Nice Job :u ...juz to raz widzialem, dobrze ze drugi raz wrzuciles bo warto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 O! Teraz ogląda się przyjemniej :) Oprócz wymienionych przez Tomka niuansów dodam jeszcze: "dlaczego zderzak tylny nie domyty?" :P Poza tym bardzo fajnie, najważniejsze, że jesteście zadowoleni chłopaki :u To oryginalny lakier? Jak Ci się z nim pracowało? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skladak Posted June 9, 2012 Author Report Share Posted June 9, 2012 "dlaczego zderzak tylny nie domyty?" :P Bo właściciel go mył :P Jak pisałem wcześniej auto niestety nie odpalało, więc nie dałbym rady sam go wypchnąć, wyjechać na słońce i dotrzeć pasty w momencie docierek w garażu było wszystko ładnie, pięknie itd. Nie ma to jak obejrzeć auto na tle słońca (widać dosłownie wszystko wtedy). Auto było bajecznie łatwe do wykończenia, jak widać po paru fotkach zostały delikatne holosy, ale to dlatego, że zacząłem robić zbyt szybko i zbyt duże elementy ;p. 2 przejazdy na FG 500 i wełnie dawały satysfakcjonujący efekt, miejscami jeden. Zresztą czas pracy jaki przeznaczyłem na ten samochód myślę, że był niewystarczający, aby zrobić idealną relację. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted June 9, 2012 Report Share Posted June 9, 2012 Przed i po to inne bajki, auto odzyskało należny mu wygląd :u kupa roboty, ale efekt jest, jak dopracujesz to o czym mówił Tomasz to będzie :-bd i :ymdaydream: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skladak Posted June 9, 2012 Author Report Share Posted June 9, 2012 Przed i po to inne bajki, auto odzyskało należny mu wygląd :u kupa roboty, ale efekt jest, jak dopracujesz to o czym mówił Tomasz to będzie :-bd i :ymdaydream: Relację umieszczam przede wszystkim po to, żeby uczyć się z komentarzy zawierających nutkę krytyki oraz po to, aby móc za jakiś czas wrócić sobie do działu i porównać pracę/postępy : p Dzięki za opinie, uwagi wezmę do serca być może przy kolejnym bmw :D. :f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Relację umieszczam przede wszystkim po to, żeby uczyć się z komentarzy zawierających nutkę krytyki oraz po to, aby móc za jakiś czas wrócić sobie do działu i porównać pracę/postępy : p Idealnie :-bd To mi się podoba :-bd Czekamy na więcej i : -daj sobie więcej czasu na korektę ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Niezły ten brud na rancie felg był :D Już wsio wypomniane, zostaje pochwalić bo efekt jest :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_wolf Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Ładnie wyszło i fajne założenia relacji :) Parę detali takich, na zewnątrz felg co tam zostało przy rancie? Nie zejszło? Sam jeszcze się uczę, więc chyba porad Ci nie dam za dużo ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Bo jak się nie poleruje to pasta nie zostaje pod listwami. =)) W ogóle tego nie zauważyłem tak mi się ta głębia podoba.Po drugim myciu już jej nie będzie :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skladak Posted June 10, 2012 Author Report Share Posted June 10, 2012 Ładnie wyszło i fajne założenia relacji :) Parę detali takich, na zewnątrz felg co tam zostało przy rancie? Nie zejszło? Tak nie zeszło. Powiem Ci, że ten pył hamulcowy to tragedia, nówka sztuka szczotka mothers'a (czerwona) została zniszczona na tym rancie. Później się dowiedziałem, że ten pył można było zaatakować szczoteczką do zębów medium/hart, ale nie posiadaliśmy na miejscu. Bardzo dużo udało się usunąć, ale jak widać nie wszystko szczególnie przy ramionach felgi. Powalczę jeszcze z nimi przy wash and wax. Bo jak się nie poleruje to pasta nie zostaje pod listwami. =)) W ogóle tego nie zauważyłem tak mi się ta głębia podoba.Po drugim myciu już jej nie będzie :u Dzięki :p Jeszcze w planach będzie zakup magicznej gąbki i użycie jej w celu dla, którego została stworzona : P Samochód już odpala więc szczegóły zostaną dopracowane "next time". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.