Jump to content

BMW 535 E39 V8


Skladak

Recommended Posts

Cześć,

Postanowiłem wrzucić ciekawy projekt dotyczący BMW E39 V8 3.5. Na wstępie krótki opis samochodu:

- 3.5 V8 silnik M62 skrzynia steptronic ze sterownikiem skrzyni od Alpiny B10, kompletny orginalny wydech firmy boysen od Alpiny b10 4.6

- wnętrze shadowline z fotelami komforsitze z pamięcią, multifunkcyjna kierownica "serducho" (m-pakiet) przedni zderzak m-pakiet

- felgi ROD 0058 przod 8,5x18 tyl 10x18 (czyszczenie rantu na którym osiadł pył hamulcowy było ciekawe : d)

- zawieszenie m-technik

Ogólnie auto bajka miałem okazję się przejechać, szkoda, że automat :D.

Użyłem:

Felgi i opony:

- Pędzelki

- Nielsen Aluminium Cleaner

- Ironx

- APC Megs'a

- Glinka Diamondbrite

- Colinite 476

- MEGUIARS Endurance

Mycie i przygotowanie lakieru:

- Rise&Shine Big Apple

- Glinka Diamond'a

- CG do szyb

- MEGUIARS APC

- Cleaner R222

- Wosk colinite 476

Korekra lakieru:

- Menzerna FG500

- Menzerna FG2500 (rozjechana przez pacjenta)

- Menzerna SF4000

- PADY ABW (małe, duże)

- IPA

- Silverline Silverstorm

Więc do rzeczy ... Tak było na początku:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Tutaj ma jeszcze założone lampy stare/standardowe

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Kot właściciela, który przez całe 3 dni chodził wokół auta, piszczał i dobierał się do moich bułek : D

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Fotele:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wnętrze w trakcie/skończone:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Felgi i nadkola:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wydech końcowy od Alpine'y .. hmm użyłem papierków od gradacji 800, jest na pewno lepiej, ale bez "Szau". Może warto było się pobawić od 120 ?

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po dekontaminacji (wiem ciemno, wtedy nie potrafiłem włączyć lampy błyskowej : d

Dołączona grafika

Dołączona grafika

I nareszcie lakier:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Tylna klapa

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Następny krok był tragiczny w skutkach .. podczas wypychania auta z garażu stało się to .... (niestety akumulator padł i dlatego był problem ze zrobieniem zdjęć na zewnątrz)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Auto the efekt (Foty robione przez właściciela parę dni po korekcie)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po tych zdjęciach dopiero zobaczyłem, że zostały delikatne hologramy (wiem, wiem nie powinno ich być, ale są). Za nie całe 3 miesiące będzie wash and wax to poprawi się finiszem :p).

Praca zajęła nam 34 h (22-00 - 6-00 w pracy następnie praca nad BMW od 7:30 do 22:30, kolejnego dnia o 10:00 - 1:00 i ostatniego dnia o 9:00 do około 13:00). Na początku robiłem sam, potem właściciel zaczął mi pomagać gdy skończył swoją robotę. Z pracy jestem bardzo zadowolony, właściciel też i to chyba najważniejsze ... : D

Pozdrawiam, liczę na komentarze różnej maści :D

yo

Link to comment
Share on other sites


Fajna praca wiadomo na czymś sie trzeba uczyć :u , ale resztki past są wszędzie pod listwami wokół lamp a to na dzień dobry odpada :roll: , daj apc w jakiś opryskiwacz sikaj i płucz wszystkie wnęki lamp , listew ect . czekamy na kolejne prace

Link to comment
Share on other sites

O! Teraz ogląda się przyjemniej :)

Oprócz wymienionych przez Tomka niuansów dodam jeszcze: "dlaczego zderzak tylny nie domyty?" :P

Poza tym bardzo fajnie, najważniejsze, że jesteście zadowoleni chłopaki :u

To oryginalny lakier? Jak Ci się z nim pracowało?

Link to comment
Share on other sites

"dlaczego zderzak tylny nie domyty?" :P

Bo właściciel go mył :P Jak pisałem wcześniej auto niestety nie odpalało, więc nie dałbym rady sam go wypchnąć, wyjechać na słońce i dotrzeć pasty w momencie docierek w garażu było wszystko ładnie, pięknie itd. Nie ma to jak obejrzeć auto na tle słońca (widać dosłownie wszystko wtedy).

Auto było bajecznie łatwe do wykończenia, jak widać po paru fotkach zostały delikatne holosy, ale to dlatego, że zacząłem robić zbyt szybko i zbyt duże elementy ;p. 2 przejazdy na FG 500 i wełnie dawały satysfakcjonujący efekt, miejscami jeden. Zresztą czas pracy jaki przeznaczyłem na ten samochód myślę, że był niewystarczający, aby zrobić idealną relację.

Link to comment
Share on other sites

Przed i po to inne bajki, auto odzyskało należny mu wygląd :u

kupa roboty, ale efekt jest, jak dopracujesz to o czym mówił Tomasz to będzie :-bd i :ymdaydream:

Relację umieszczam przede wszystkim po to, żeby uczyć się z komentarzy zawierających nutkę krytyki oraz po to, aby móc za jakiś czas wrócić sobie do działu i porównać pracę/postępy : p

Dzięki za opinie, uwagi wezmę do serca być może przy kolejnym bmw :D.

:f

Link to comment
Share on other sites

Relację umieszczam przede wszystkim po to, żeby uczyć się z komentarzy zawierających nutkę krytyki oraz po to, aby móc za jakiś czas wrócić sobie do działu i porównać pracę/postępy : p

Idealnie :-bd

To mi się podoba :-bd

Czekamy na więcej i :

-daj sobie więcej czasu na korektę ;)

Link to comment
Share on other sites

Ładnie wyszło i fajne założenia relacji :) Parę detali takich, na zewnątrz felg co tam zostało przy rancie? Nie zejszło?

Tak nie zeszło. Powiem Ci, że ten pył hamulcowy to tragedia, nówka sztuka szczotka mothers'a (czerwona) została zniszczona na tym rancie. Później się dowiedziałem, że ten pył można było zaatakować szczoteczką do zębów medium/hart, ale nie posiadaliśmy na miejscu. Bardzo dużo udało się usunąć, ale jak widać nie wszystko szczególnie przy ramionach felgi. Powalczę jeszcze z nimi przy wash and wax.

Bo jak się nie poleruje to pasta nie zostaje pod listwami. =)) W ogóle tego nie zauważyłem tak mi się ta głębia podoba.Po drugim myciu już jej nie będzie :u

Dzięki :p Jeszcze w planach będzie zakup magicznej gąbki i użycie jej w celu dla, którego została stworzona : P Samochód już odpala więc szczegóły zostaną dopracowane "next time".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...