Skocz do zawartości

Kia Sorento


JJ.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Oto Kia:

Dołączona grafika

Bardzo smutna Kia:

Dołączona grafika

Kia którą ktoś próbował polerować:

(wprawne oko niech dostrzeże koliste rysy w okolicach odbicia dłoni - dla polermistrza pomyliły się strony w gąbce.. @-) )

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Kia której nie myto aby nie oglądać tych rys:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Felgi nadające się jedynie do renowacji:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Sok sok sok:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mucha:

Dołączona grafika

Inne:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mycie zacząłem tradycyjnie od profili w drzwiach, do tego celu użyłem APC Nielsen Cyclone 1:10 oraz Sanesolv Extra. Następnie przyszedł czas na koła:

Nadkola umyte tym samym APC co profile w drzwiach, wspomagałem się dodatkowo szczotką Mothersa:

Dołączona grafika

Felgi umyte preparatem od CarValet (bezkwasowy) w stężeniu 1:7 oraz szczotką a'la Meguiars:

Dołączona grafika

Opony umyte żelazkiem ;)

Dołączona grafika

Następnie usunięcie smoły:

Dołączona grafika

Dekontaminacja, pianowanie:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Osuszanie i szybki rzut oka przed glinkowaniem:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Smutne lampy wymagające uwagi:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Tak wyglądała plastelina po obszarze 40x40cm, masakra :shock:

Dołączona grafika

No i małe brudne 50/50:

Dołączona grafika

Wjazd do groty i inspekcja. Halogen był tylko formalnością:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Pięknie, po prostu pięknie:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Debadżing:

Dołączona grafika

Notka dla siebie - kupić krążek gumowy na wiertarkę.. 2 godziny usuwałem resztki gąbki (taśmy)..

Zacząłem pierwsze szlify:

Dołączona grafika

Podszedłem w miarę łagodnie - S17 + pomarańczowy ABW. 2 podejścia i korekta na ~80%. Więc żeby nie robić po trzy podejścia albo i więcej, zacząłem kombinować jak to zrobić mniejszym nakładem sił. Grałem niebieskiego ABW, różne pasty, nawet futro na Menzernie FF, nic nie szło. Tomasz mówił o futrze. Piotrek poradził - futro + FC (albo odpowiednik). Więc skoro panowie tak mówią - pokornie się słucham i grzeje na futrze z FG500:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przeleciałem całe auto mocnym i średnim kombo po czym wyjechałem aby umyć je po korekcie (przed cleanerem). Szlag by trafił, zachciało się uporczywie szorować.. :roll:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Więc jako finisz (tutaj też po wielu bojach i kombinacjach) użyty został DAS + żółta Menzerna FP + Scholl S40. I to był strzał w dziesiątkę :-bd

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jako LSP - coś, co chyba jeszcze solo na forum nie wystąpiło :)

Dołączona grafika

Opony balonowate więc CarValet na pędzelku co by szybciej było, plastiki Nielsen S-A-S, uszczelki wokół szyb DB Replenish, szyby od środka i na zewnątrz Megs GCC.

Zacząłem bawić się w foteczki ale wpadł właściciel który się śpieszył więc wybaczcie mi tak małą ilość kiepskich zdjęć :(

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Macie dziada z bezbłędną stylówą :roll: :lol:

Dołączona grafika

Podziękowania dla:

Kolegi Repl-a z forum za polecenie mnie

Mirka za telefony i wsparcie duchowe :u

Tomasza i Piotra za wskazówki jak ugryźć paździocha.

Zapraszam do komentowania, wiem, że zdjęć 'po' brak ale może na podstawie tego coś powiecie.. :ympray:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czemu miało służyć to pozowanie w odbiciu auta?

Yyyy.. Autopromocja? :lol:

To kiedy następny czarny

W piątek.. @-)

Środka nie ruszałeś?

Nie ruszałem, aczkolwiek jak siedziałem w środku to skóry były w wyraźnej potrzebie, boczek kierowcy i podłokietnik mocno się kleiły :? Powiedziałem dla właściciela o możliwości ruszenia wnętrza, zobaczymy co postanowi :)

Ta koreanka to Cię ładnie wciągneła

Niby mała a duża.. ;))

maszyna żyje, czy tylko umiera w katuszach

Jeden dzień pojęczała franca ale na szczęście na razie jej przeszło.. #:-s

Znaczki ponownie naklejałeś na?

Tak. Znaczki zostały zdjęte, oczyszczone MF z FG500 po czym wyklejone nową taśmą i zwrócone na swoje miejsce :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastiki na nadkolach oraz na dołach drzwi polerowane, progi wypolerowane na równo z drzwiami, nie kładłem się już na ziemię i nie wchodziłem pod furę (aczkolwiek przeleciałem tam Reloadem) :) Nadkola w części wewnętrznej (to kilkucentymetrowe zagięcie) wypolerowane ręcznie i również zabezpieczone.

Szkoda, że tak mało zdjęć, szkoda, że klient tak szybko pojechał.. Jak wytoczył auto z garażu sam byłem w szoku, to był ten moment gdzie możesz stać i się gapić :D

Przednie lampy zmatowione papierami od 1000 do 4000 i wypolerowane w dwóch krokach. Tylne miały jeszcze jako taką głębię więc ich nie ruszałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny efekt końcowy. Miałem pytać czy zdejmowałeś znaczki ale widzę, że już ktoś mnie uprzedził z tym pytaniem. Czym je później przyklejałeś?

S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami.

Dlaczego tak by miało być? Ta pasta jakieś wypełniacze zawiera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s.martino napisał(a):S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami.

Dlaczego tak by miało być? Ta pasta jakieś wypełniacze zawiera?

Tzn jest tłusta i jak jej nie wypracujesz (czyli nie usuniesz swirli) to je wypelni i z czasem wyjdą. Dlatego mało i wypracować, ale JJ kilka razy ją robił więc pewnie wie :P

No JJ, grubo !

Pobiegałeś pewnie wokół niej, wyszło bardzo ładnie :u

Jak te rysy na klapie, drzwiach itc - usunąłeś w całości czy spłyciłeś ?

Pozdrawiam :ymapplause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s.martino napisał(a):S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami.

Dlaczego tak by miało być? Ta pasta jakieś wypełniacze zawiera?

Tzn jest tłusta i jak jej nie wypracujesz (czyli nie usuniesz swirli) to je wypelni i z czasem wyjdą. Dlatego mało i wypracować,

Jeszcze pasty scholla bez wypelniaczy nie widzialem...Troche sie nomi bawilem i zawsze jakies problemy byly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeleciałem całe auto mocnym i średnim kombo po czym wyjechałem aby umyć je po korekcie (przed cleanerem). Szlag by trafił, zachciało się uporczywie szorować.. :roll:

Dołączona grafika

Końcowe zdjęcia oddają piękną czerń :u Jakbyś podstawił nówkę sztukę na miejsce starego : D

A mam pytanie czy te defekty na powyższych obrazkach powstały po umyciu i wymyciu wypełniaczy? Czy podczas osuszania czystego auta czystym ręcznikiem :o ?

Niceee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa reakcja właściciela ?

Mam nadzieję,że właściciel docenif fakt, iż wóz leżal na zakażnym a teraz jest wśród żywych.

Właściciel był bardzo zadowolony, tylko co zobaczył lampy zza płotu to już się zaczął cieszyć. Mówił, że reflektory jak nowe (szkoda, że fotki nie pstryknąłem), piękny czarny dach, brak tych rys które tak go irytowały, chwalił, dziękował i rzeszę klientów zapewniał :lol:

Dlaczego wlasciciel wpadl wsciekly?

Nie wściekły tylko w pośpiechu :)

jak na dach wchodziles?

Drabinka KRAUSE

Czym je później przyklejałeś?

Taśmą piankową dwustronną 6mm

S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami.

Tzn jest tłusta i jak jej nie wypracujesz (czyli nie usuniesz swirli) to je wypelni i z czasem wyjdą. Dlatego mało i wypracować, ale JJ kilka razy ją robił więc pewnie wie :P

Trzeba naprawdę uważać z ilością bo później ciężko to wypracować (nawet wielkość kropki ma znaczenie). Ja średnio lubiłem tą pastę, dopiero przy Kii się z nią przeprosiłem. Każdy element po S40 zlewałem obficie IPĄ aby usunąć resztki pasty. Jeszcze mi się nie zdarzyło spolerować ją ręcznikiem 'do zera' żeby nie było mazów. Każdemu elementowi dałem 'ostygnąć' i związać S40, na przykład pastę z jednego obszaru ścierałem dopiero po zrobieniu następnego.

Jak te rysy na klapie, drzwiach itc - usunąłeś w całości czy spłyciłeś ?

Z tego co pamiętam to na klapie została jedna, przy uchwycie na którym opiera się wycieraczka. Te z prawej strony, gdzie jest zdjęcie emblematu 'LX' powiedziały 'papa'. Na drzwiach była jedna dłuższa głębsza, została 'przebita' i prawie cała zeszła.

Jet Black :f

To Jet Black? Myślałem, że czarny uni.. 8-}

Składak, akurat na tym zdjęciu są to rezultaty uporczywego 'mycia' rękawicą Megsa, ścierałem kropki z pasty i zrobiłem biedę.

Dziękuje za komentarze :ymhug:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...