JJ. Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Cześć. Oto Kia: Bardzo smutna Kia: Kia którą ktoś próbował polerować: (wprawne oko niech dostrzeże koliste rysy w okolicach odbicia dłoni - dla polermistrza pomyliły się strony w gąbce.. @-) ) Kia której nie myto aby nie oglądać tych rys: Felgi nadające się jedynie do renowacji: Sok sok sok: Mucha: Inne: Mycie zacząłem tradycyjnie od profili w drzwiach, do tego celu użyłem APC Nielsen Cyclone 1:10 oraz Sanesolv Extra. Następnie przyszedł czas na koła: Nadkola umyte tym samym APC co profile w drzwiach, wspomagałem się dodatkowo szczotką Mothersa: Felgi umyte preparatem od CarValet (bezkwasowy) w stężeniu 1:7 oraz szczotką a'la Meguiars: Opony umyte żelazkiem ;) Następnie usunięcie smoły: Dekontaminacja, pianowanie: Osuszanie i szybki rzut oka przed glinkowaniem: Smutne lampy wymagające uwagi: Tak wyglądała plastelina po obszarze 40x40cm, masakra :shock: No i małe brudne 50/50: Wjazd do groty i inspekcja. Halogen był tylko formalnością: Pięknie, po prostu pięknie: Debadżing: Notka dla siebie - kupić krążek gumowy na wiertarkę.. 2 godziny usuwałem resztki gąbki (taśmy).. Zacząłem pierwsze szlify: Podszedłem w miarę łagodnie - S17 + pomarańczowy ABW. 2 podejścia i korekta na ~80%. Więc żeby nie robić po trzy podejścia albo i więcej, zacząłem kombinować jak to zrobić mniejszym nakładem sił. Grałem niebieskiego ABW, różne pasty, nawet futro na Menzernie FF, nic nie szło. Tomasz mówił o futrze. Piotrek poradził - futro + FC (albo odpowiednik). Więc skoro panowie tak mówią - pokornie się słucham i grzeje na futrze z FG500: Przeleciałem całe auto mocnym i średnim kombo po czym wyjechałem aby umyć je po korekcie (przed cleanerem). Szlag by trafił, zachciało się uporczywie szorować.. :roll: Więc jako finisz (tutaj też po wielu bojach i kombinacjach) użyty został DAS + żółta Menzerna FP + Scholl S40. I to był strzał w dziesiątkę :-bd Jako LSP - coś, co chyba jeszcze solo na forum nie wystąpiło :) Opony balonowate więc CarValet na pędzelku co by szybciej było, plastiki Nielsen S-A-S, uszczelki wokół szyb DB Replenish, szyby od środka i na zewnątrz Megs GCC. Zacząłem bawić się w foteczki ale wpadł właściciel który się śpieszył więc wybaczcie mi tak małą ilość kiepskich zdjęć :( Macie dziada z bezbłędną stylówą :roll: :lol: Podziękowania dla: Kolegi Repl-a z forum za polecenie mnie Mirka za telefony i wsparcie duchowe :u Tomasza i Piotra za wskazówki jak ugryźć paździocha. Zapraszam do komentowania, wiem, że zdjęć 'po' brak ale może na podstawie tego coś powiecie.. :ympray: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 projekt nie do przyjęcia- czemu miało służyć to pozowanie w odbiciu auta? :lol: jak to mówią - nie jest źle, felgi faktycznie sciorane na maxa- lubię takę auta zajechane- widać dużą różnice :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Boże , to aż tak wyglądało okropnie :( , dałeś radę wujek :u tak trzymać To kiedy następny czarny :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Cholera ale lala się trafiła, mat zdrowy. Ona lakierowana nie była? Bo lakier chyba bardzo miękki swoją drogą. Wyciągnąłeś ją naprawdę świetnie :u , bo stan przed naprawdę agonalny już. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Ale kapcioszki muszą być na ostatnim zdjęciu :lol: Nie jest źle...3 z 2'ma :lol: Bardzo ładnie wyszło tylko faktycznie te felgi psują teraz wizerunek auta. Środka nie ruszałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprinter Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Zacnie Panie to wyszło, dziad masakryczny i macik jak ta lala :lol: Fele poleć właścicielowi polakierować natychmiast, bo cały efekt psują :!! Ta koreanka to Cię ładnie wciągneła, maszyna żyje, czy tylko umiera w katuszach :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Dobrze, bardzo ładnie :u Znaczki ponownie naklejałeś na? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted June 13, 2012 Author Report Share Posted June 13, 2012 czemu miało służyć to pozowanie w odbiciu auta?Yyyy.. Autopromocja? :lol: To kiedy następny czarnyW piątek.. @-) Środka nie ruszałeś?Nie ruszałem, aczkolwiek jak siedziałem w środku to skóry były w wyraźnej potrzebie, boczek kierowcy i podłokietnik mocno się kleiły :? Powiedziałem dla właściciela o możliwości ruszenia wnętrza, zobaczymy co postanowi :) Ta koreanka to Cię ładnie wciągnełaNiby mała a duża.. ;)) maszyna żyje, czy tylko umiera w katuszachJeden dzień pojęczała franca ale na szczęście na razie jej przeszło.. #:-s Znaczki ponownie naklejałeś na?Tak. Znaczki zostały zdjęte, oczyszczone MF z FG500 po czym wyklejone nową taśmą i zwrócone na swoje miejsce :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Zdjęcia nie oddają męki którą miałeś z tym autem, ale efekt końcowy - super :u Czy plastiki na nadkolach i dołach drzwi też polerowałeś i co z lampami??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted June 13, 2012 Author Report Share Posted June 13, 2012 Plastiki na nadkolach oraz na dołach drzwi polerowane, progi wypolerowane na równo z drzwiami, nie kładłem się już na ziemię i nie wchodziłem pod furę (aczkolwiek przeleciałem tam Reloadem) :) Nadkola w części wewnętrznej (to kilkucentymetrowe zagięcie) wypolerowane ręcznie i również zabezpieczone. Szkoda, że tak mało zdjęć, szkoda, że klient tak szybko pojechał.. Jak wytoczył auto z garażu sam byłem w szoku, to był ten moment gdzie możesz stać i się gapić :D Przednie lampy zmatowione papierami od 1000 do 4000 i wypolerowane w dwóch krokach. Tylne miały jeszcze jako taką głębię więc ich nie ruszałem :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KEIL1 Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 :o .urwa strucel najwyższej klasy, szokujące fotki przed i równie mocny efekt po. Ciekawa reakcja właściciela ? wartośc auta to mu o 100% skoczyła, relacja przyjemnie opisana :u PS; takie nadkola to ten mothers może myć hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Chyba cholernie niewygodne do roboty(kształty,dużo plastików,dach karbowany).Mam nadzieję,że właściciel docenif fakt, iż wóz leżal na zakażnym a teraz jest wśród żywych.Lubię to :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Nice Job :u Dlaczego wlasciciel wpadl wsciekly? ukradles mu to autko czy wolal "przed"?? S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami. Dobra robota JJ jak na dach wchodziles? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami. :-? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Świetny efekt końcowy. Miałem pytać czy zdejmowałeś znaczki ale widzę, że już ktoś mnie uprzedził z tym pytaniem. Czym je później przyklejałeś? S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami. Dlaczego tak by miało być? Ta pasta jakieś wypełniacze zawiera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 s.martino napisał(a):S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami. Dlaczego tak by miało być? Ta pasta jakieś wypełniacze zawiera? Tzn jest tłusta i jak jej nie wypracujesz (czyli nie usuniesz swirli) to je wypelni i z czasem wyjdą. Dlatego mało i wypracować, ale JJ kilka razy ją robił więc pewnie wie :P No JJ, grubo ! Pobiegałeś pewnie wokół niej, wyszło bardzo ładnie :u Jak te rysy na klapie, drzwiach itc - usunąłeś w całości czy spłyciłeś ? Pozdrawiam :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Jet Black :f ( i jego charakterystyczne kratery :lol: ) Jest piękny po robocie, moim zdaniem żaden z 'czarnych' nie oddaje efektu tak jak on... ale praca z nim to ku&$^*#%%$&*... x_x Git robota :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 s.martino napisał(a):S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami. Dlaczego tak by miało być? Ta pasta jakieś wypełniacze zawiera? Tzn jest tłusta i jak jej nie wypracujesz (czyli nie usuniesz swirli) to je wypelni i z czasem wyjdą. Dlatego mało i wypracować, Jeszcze pasty scholla bez wypelniaczy nie widzialem...Troche sie nomi bawilem i zawsze jakies problemy byly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Jeszcze pasty scholla bez wypelniaczy nie widzialem...Troche sie nomi bawilem i zawsze jakies problemy byly. IPA albo cleaner do lakieru wymywają te wypełniacze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 byłem przekonany że tak- ale skoro minetoo przemywa woski IPA to ja już nie wiem :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skladak Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Przeleciałem całe auto mocnym i średnim kombo po czym wyjechałem aby umyć je po korekcie (przed cleanerem). Szlag by trafił, zachciało się uporczywie szorować.. :roll: Końcowe zdjęcia oddają piękną czerń :u Jakbyś podstawił nówkę sztukę na miejsce starego : D A mam pytanie czy te defekty na powyższych obrazkach powstały po umyciu i wymyciu wypełniaczy? Czy podczas osuszania czystego auta czystym ręcznikiem :o ? Niceee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted June 14, 2012 Author Report Share Posted June 14, 2012 Ciekawa reakcja właściciela ? Mam nadzieję,że właściciel docenif fakt, iż wóz leżal na zakażnym a teraz jest wśród żywych.Właściciel był bardzo zadowolony, tylko co zobaczył lampy zza płotu to już się zaczął cieszyć. Mówił, że reflektory jak nowe (szkoda, że fotki nie pstryknąłem), piękny czarny dach, brak tych rys które tak go irytowały, chwalił, dziękował i rzeszę klientów zapewniał :lol: Dlaczego wlasciciel wpadl wsciekly?Nie wściekły tylko w pośpiechu :) jak na dach wchodziles?Drabinka KRAUSE Czym je później przyklejałeś?Taśmą piankową dwustronną 6mm S 40 uwazaj bo za 2-3 tygodnie wroci z holsami. Tzn jest tłusta i jak jej nie wypracujesz (czyli nie usuniesz swirli) to je wypelni i z czasem wyjdą. Dlatego mało i wypracować, ale JJ kilka razy ją robił więc pewnie wie :PTrzeba naprawdę uważać z ilością bo później ciężko to wypracować (nawet wielkość kropki ma znaczenie). Ja średnio lubiłem tą pastę, dopiero przy Kii się z nią przeprosiłem. Każdy element po S40 zlewałem obficie IPĄ aby usunąć resztki pasty. Jeszcze mi się nie zdarzyło spolerować ją ręcznikiem 'do zera' żeby nie było mazów. Każdemu elementowi dałem 'ostygnąć' i związać S40, na przykład pastę z jednego obszaru ścierałem dopiero po zrobieniu następnego. Jak te rysy na klapie, drzwiach itc - usunąłeś w całości czy spłyciłeś ?Z tego co pamiętam to na klapie została jedna, przy uchwycie na którym opiera się wycieraczka. Te z prawej strony, gdzie jest zdjęcie emblematu 'LX' powiedziały 'papa'. Na drzwiach była jedna dłuższa głębsza, została 'przebita' i prawie cała zeszła. Jet Black :fTo Jet Black? Myślałem, że czarny uni.. 8-} Składak, akurat na tym zdjęciu są to rezultaty uporczywego 'mycia' rękawicą Megsa, ścierałem kropki z pasty i zrobiłem biedę. Dziękuje za komentarze :ymhug: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Jet Black/czarny UNI - jeden pies jak dla mnie :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zybercik Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Wyszło pięknie! Ja bym tego nie ruszył przez ilość krawędzi, nakładek na błotniki, przetłoczeń - aaaa idź pan :D Szkoda tylko że nie ma fot przednich lampek ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 JJ kawał dobrze wykonanej roboty :u Zdecydowanie kupuj gumowy krążek na wiertarkę - parę sekund i nic nie ma z napisu. Czyli 2h do przodu. Używam go także do usuwania kleju z ciężarków na felgach. Nie ma nic lepszego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.