fireman_marcin Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Kiedyś już się dopytywałem jaki lakier i w ogóle bo kolega coś napominał, że może by się zdecydowali ale tak szło od słowa do słowa, czas leciał, aż w końcu się zdecydowali bo i tak stoi i tak :). Pierwszy raz w swoim życiu miałem okazje siedzieć i poprowadzić tą legendę komunistycznej motoryzacji naszego kraju, a i pierwsza zabawa z takim kolorem. Auto już bardziej z końca produkcji :). Pacjent: Fiat 125p Rocznik: 1989 r. Przebieg: 61000km Właścicieli: 1 (dziadek) Nie używany zimą, garażowany, a przez ostatnie 3lata zrobił ok. 100km Zadanie: odświeżyć i przywrócić blask, bo się mat zrobił. :roll: Mycie: - Shinny garage - SCS ph neutral - BH Surfex HD - rękawica z mf megsa - fluffy - Marolex 1500 - Lavor superwash 160 Dekontaminacja: - Mac124 - glinka BH Soft Korekta: - Menzerna FG500 - Scholl S17+ - Megs UC - AF Rejuvenate - Futro flexipads 130mm - Cutting pad ABW 150mm i 80mm - Polishing pad MS 150mm - Polishing pad ABW 80mm - DAS6 - IPA Zabezpieczenie: - RejeX Plastiki i tworzywa zew. i wew.: - FK #317 - Nielsen Brillance - PB NL - Autoland do uszczelek Felgi: - BH Surex HD 1:6 Szyby: - Nielsen Blue Window - IPA - Autoland NW Chromy: - K2 aluchrom Więc do dzieła! Stan początkowy: Hmm będzie co robić :D Czas na wnętrze: Trochę zapomniane miejsce: Relacja bez pędzelka to nie relacja więc: Zaskoczeniem były kropelki i niezłe odpychanie wody na bokach: Już po glinkowaniu ostatnie foto przed wjazdem do garażu: Czas ocenić sytuacje pod świetlówkami Hmm gdzie jest odbicie :? Pierwsze próby prawy górny róg Coś tam widać ;) Futrzak z FG500 poprawił po abw cutting i FG500 W między czasie próba na górnej części błotnika niebieski ABW + UC: Akcja na dachu (jasne niewdzięczne kolory :( ) Wcześniej nie wiedziałem, że to ładnie na wciski i można śmiało zdjąć więc BH Surfex 1:6: Tak lepiej: Trochę rysek z lewej strony było takich jak po ołówku na tym lakierze wyglądały, a schodziły szybko i łatwo: Trochę przerwy od scrollowania, z takim 50/50 anVPVXOhzR0 Praca wre: Czas na lampki: Myjemy: Tylko one się zmieściły: Złożony na miejscu: Do akcji trwały zawodnik: Zaglądamy do bagażnika: Gotowe Dywaniki: W między czasie na uszczelkach FK 50/50 na osłonach przeciwsłonecznych: Efekt finalny: Dla przypomnienia: RejeX na dużym VS FK1000 na małym :) To by było na tyle, dziękuje za uwagę klimatycznym zdjęciem :) Przy okazji auto jest na sprzedaż :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razman Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Ta folia na podłodze to jeszcze fabryczna? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCO Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Chyba ciężko szło co? To stare ołowiowe lakiery. Ale kant zajebiaszczy. Jest dobra baza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted August 10, 2012 Author Report Share Posted August 10, 2012 Aa zapomniałem dopisać, tak folia na podłodze jeszcze z fabryki :) Marco właśnie nie, cutting + UC dawały radę, jedynie ciężko było na masce bo malowana to z futrzakiem walczyłem ale szału na niej wielkiego nie zrobiło lecz odzyskała kolor. A sam lakier po za zmatowieniem nie był w takim złym stanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Jaaa.. Ale rodzyn, zazdroszczę roboty ^:)^ I ta łatwość zdejmowania wszystkiego na zewnątrz, ech.. :ymdaydream: Opowiedz parę słów o tym FK do plastików? Ile trzyma? Do gum (uszczelek) też stosujesz? Wnętrze chyba niezła dziewica, bez prania foteli? Za ile to cudo? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Fajny kredens :u Jak chcesz to będę w ostatnim tygodniu sierpnia u mojego ojczulka. Z tego co pamiętam w garażu leżą nóweczki lampy tylne do 125 i kierunki w błotniki i jeszcze jakieś pierdoły. Mogę sprawdzić i Ci później napisać...jakoś się dogadamy ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted August 10, 2012 Author Report Share Posted August 10, 2012 JJ, FK świeżo kupiłem przez przypadek, opisywany był na trwały więc tutaj idealny, żeby zabezpieczyć na dłużej. Na uszczelkach jak widać w tym 50/50 sprawdził się idealnie. Świetny zapach, gęsta konsystencja, łatwa aplikacja, podoba mi się :). Więcej nie powiem, bo pierwszy raz używałem. Prania nie było, te fotele i kanapa jak nówki, w środku w ogóle jakby się czas zatrzymał :D. A po za tym odkurzacza się nie dorobiłem :( Co do ceny to zapraszam do ogłoszenia, nr do Ojca kolegi http://otomoto.pl/fiat-125p-C25394231.html da się wynegocjować pewnie coś :) Marcin, dzięki ale mi nie potrzebne, ja mam znów części do syreny i też się zbieram żeby gdzieś to sprzedać ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 No właśnie muszę chyba zalogować się na jakąś stronę z klasykami i to puścić bo leżą i tylko kurz łapią ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprinter Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Opowiedz parę słów o tym FK do plastików? Ile trzyma? Do gum (uszczelek) też stosujesz? Ostatnio też zacząłęm go używać i ładnie odżywia plastiki, ale na moich uszczelkach jakoś szału nie robił. Ogólnie środek dobry, ale wydaje mi się, że ma tendencje do przyciągania kurzu, nawet po przetarciu mf. Tyle ode mnie ;) Kredns zajebiaszczy, najbardziej podobają mi się w nim fotele :o :u :u :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 mogłeś pościągać zderzaki- dużo roboty nie byłoby, na zdjęciach w ogłoszeniu wnęki są oblepione smarem - praca super fajnie się pobawić kantem :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skladak Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Właścicieli: 1 (dziadek) Przez tyle lat :D Świetna praca : > 8-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maly_marcin Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Czad :D Chciałbym kiedyś do kanta się dopaść :lol: Dobra robota :u ^:)^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 No Turek wreszcie :u Kredens wymiata ! Wygląda dobrze :u Co to za plamki są na drzwiach ? Takie białe ? Hmm... pamiętam jak się nim fajnie jeździło... ach dziadek mi go dawał żebym się uczył jeździć.. to były czasy @-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Hmm... pamiętam jak się nim fajnie jeździło... ach dziadek mi go dawał żebym się uczył jeździć.. to były czasy @-) Potwierdzam. Mój ojczulek miał 3 takie sztuki pod rząd. Ostatnim już czasami po wiejskich drogach jeździłem bez prawka. Silnik poloneza 1.5 dawał radę. Pierwszego pamiętam miał ze skrzynią "karate" w kolumnie kierownicy :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted August 11, 2012 Author Report Share Posted August 11, 2012 mogłeś pościągać zderzaki- dużo roboty nie byłoby, na zdjęciach w ogłoszeniu wnęki są oblepione smarem - praca super fajnie się pobawić kantem :mrgreen: Leciwa konstrukcja trochę strach jak to się wszystko zachowa, dużo można więcej było ale jak i tak na handel to te lampki myte od środka to już było dla nich aż nadto i nadprogramowo. Wnęki wszystkie to są wymalowane tym antykorozyjnym jakimś na bogato wszędzie. Szynka no niestety w 3miejscach ktoś sobie zapragnął zrobić jakąś zaprawkę (o średnicy z 10-15cm) i szprajem czy czymś punktowo robił i takie zostało, nie ruszyło tego nic bo kolor za jasny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.