M4ciek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam, mam przyjemność zaprezentowania Wam testu ValetPro Talos Protectant Opis produktu: Opracowany do zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych tworzyw sztucznych i gumy. Posiada fantastyczne zdolności do ożywiania wyblakłych plastików. Oparty na wodzie, ale po wyschnięciu wodoodporny, posiada wysokiej jakości filtry UV zabezpieczające tworzywa sztuczne przed blednięciem i pękaniem. Ten wszechstronny produkt może być użyty jako dressing i zabezpieczenie komory silnika, opon, tworzyw sztucznych, łodzi i mebli ogrodowych. Ożywia wyblakłe plastiki zapewniając wykończenie na wysoki połysk. Jest absorbowany przez tworzywa sztuczne i gumę, zapewniając nietłuste wykończenie. Każdy preparat może dawać odmienne efekt w zależności od plastiku danego producenta. Talos Protectant rozwiązuje ten problem, dzięki temu, że można kontrolować za pomocą rozcieńczenia uzyskany efekt od całkowicie matowego, przez satynę, aż do wysokiego połysku w zależności od preferencji użytkownika. Za możliwość testu serdecznie dziękuję polskiemu dystrybutorowi ValetPro tym bardziej że otrzymałem pełnowartościowe opakowanie a nie tylko próbkę W wymaganiach dot. testu znajdowały się komora silnika, wewnętrzne plastiki i uszczelki. 1) TEST - KOMORA SILNIKA czyli Talos vs 303 AP & PERL 1:5 Let's go! komora wpierw umyta mocnym APC: Talos generalnie będzie po lewej stronie choć każde foto jeszcze podpiszę osobno zawodnicy szykują się do startu: pole bitwy gotowe: po lewej Talos, po prawej 303: obudowa aku, po lewej Talos, po prawej 303: obudowa bezpieczników, po lewej Talos, po prawej PERL 1:5 i tu to samo bez lampy - Talos na górze: na koniec wysmarowałem resztę wyczyszczonych plastików jak obudowa filtra, całe podszybie, uszczelki, ogólnie - skoro już wylałem tam trochę wody to i jakoś to zakonserwuję :kox: po ponad tygodniu: Talos | 303 Talos | 303 & Talos | Perl 1:5 Talos | 303 Talos | Perl 1:5 po 2 tygodniach: widok ogólny i 3 szybkie ujęcia z bliska Talos | 303 Talos | 303 Talos | Perl 1:5 po ponad 3 tygodniach: nadal nieźle czarno... na pokrywie silnika jak leżało, tak leży choć już obaj gracze zaczynają potrzebować Rutinoscorbinu ;) Talos | 303 obudowy jeszcze słabiej, ale coś tam jest 2) TEST - DESKA ROZDZIELCZA czyli Talos vs Natual Look ponieważ oryginalny atomizer zaraz w trakcie zabaw pod maską zaczął mi płatać figle i przeciekał, na szybko przelałem Talosa do tego co było fabrycznie dziewiczego jeszcze i pod ręką (PET 300ml) by zakończyć aplikację jednego dnia :) na koniec jak wziąłem z domu nówkę sztukę atomizer, to zagościł on ponownie na oryginalnej butelce, razem ze środkiem :P Let's go! przygotowanie, po lewej Talos, po prawej Natural Look: i rezultaty: jeszcze z taśmą... i bez: Talos ewidentnie bardziej przyczernił, ale bez dodatkowego przecierania dał większy połysk po ponad tygodniu: zaglądamy do środka: i więcej detali: po 2 tygodniach: Talos jednak bardziej podatny na wycieranie się po ponad 3 tygodniach: niby są, ale tak jakby ich prawie nie było, przy czym nadal czas znosi moim zdaniem NL: tyle co nic między deską niesmarowaną a Talosem... 3) TEST - USZCZELKI czyli multiporównanie (trochę to trwało, ale nie szło szybciej, poddałem się i wykupiłem konto na IS, trudno.) Z tej części testu jestem w sumie najmniej zadowolony, ale patrzta. Auto użytkowane codziennie, drzwi też otwierane więc ciągłe otwieranie i zamykanie będzie miało wpływ na utrzymanie się dressingów. Przygotowani do startu... udało się zebrać sporą liczbę konkurentów :P uszczelka drzwiowa przy drzwiach pasażera, od lewej Gtechniq T1, ValetPro Talos Protectant, RaceGlaze Rubber Dressing Colour Enhancement i AF Revive. i po stronie kierowcy, od lewej CarPro PERL 1:1, Autobrite Vinyl Gel Bumper Protectant, Talos & 303 Aerospace Protectant przejechałem tymi środkami tak może trochę od niechcenia również po plastikach by sobie ułatwić późniejszą identyfikację co gdzie jest i gdzie się kończy (zakładając że na plastiku dłużej wytrzyma) Talos sam Gtechniq T1 | Talos Talos | RaceGlaze Rubber RaceGlaze | AF Revive i po stronie kierowcy, już bez taśm oddzielających Talos | 303 Autobrite | Talos PERL 1:1 | Autobrite po ponad tygodniu: Talos 2 od lewej... i w sumie ostatni, bo pozostałych 2 już nie widać więc i z bliska: Gtechniq T1 | Talos Talos | RaceGlaze dogorywa, coś tam się świeci... RaceGlaze | AF Revive czyli już nic nie widać (może z 1% ?) jak się ma druga strona? ano tak: i z bliska: Talos | 303 Autobrite | Talos PERL 1:1 | Autobrite po 2 tygodniach: Wysiadł RaceGlaze a AF Revive nie żył nadal ;) na dowód: więc i foto z bliska tylko tych co się ostali na placu boju T1 | Talos Talos | RaceGlaze - na dowód że tego drugiego już nie ma (1% może? ) po stronie kierowcy jest jednak lepiej: Talos | 303 Autobrite | Talos PERL 1:1 | Autobrite po ponad 3 tygodniach: szybkie foto na to co jeszcze było widać, że się trzyma: T1 | Talos T1 | Talos (inne światło) Talos | 303 Autobrite | Talos i trochę akurat w innym rzucie - PERL 1:1 i fragmencik z Autobrite'm WNIOSKI KOŃCOWE Pod maską, plastiki. Tutaj widać że Talos to środek trwały, na równi z 303, lepszy natomiast od dość rzadko rozcieńczonego 1:5 PERLa. Kolorystycznie dawał największy połysk i głębię koloru. Przyciąganie kurzu na takim samym, niskim poziomie. Zwycięzcą o te pół zderzaka jest bohater testu, głównie ze względu na głębię, przy zachowanej jednakowej wytrzymałości z 303. W środku, na desce rozdzielczej konkurentem był Poorboy's World Natural Look i tutaj zwycięzcą jest on. Tzn. Talos dawał co prawda większą głębię koloru, ale wytrzymał krócej na desce. Przyciąganie kurzu jednak na korzyść NL. Planuję jednak jeszcze test zaciekowy ;) Uszczelki drzwiowe. Talos nie jest do nich przeznaczony, ale takie były wymogi testu. Nie wypadł jednak najgorzej, bo w sumie był lepszy od części konkurencji przeznaczonej w sumie również do gum ;) Zdecydowanym zwycięzcą zaczernienia i wytrzymałości okazał się Gtechniq T1. PERL 1:1 (sugerowane rozcieńczenie tego środka przy stosowaniu na gumie) tuż za nim, 303 i następny był nasz bohater Talos. Za nimi Autobrite a środki RaceGlaze i AF Revive nie wytrzymały odpowiednio nawet 2 tygodni i tygodnia :thumbdown: Senk ju za uwagę, mam nadzieję że pokazałem większość stron ValetPro Talos Protectanta. W skali szkolnej: jak dla mnie mocne 4+, głównie za wytrzymałość i uniwersalizm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeper Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Porządny test :-bd Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apach Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zdaje sie, ze Valet Pro Talos wyciaga glebie koloru. Fajny test :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 bardzo dobry test :u , ciekawy ten talos szczególnie, że można go używać i wew. i na zwew. auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Dzieki za zrobienie fajnego porównania,a szczególnie po 3 tyg :u :u :u Ja już pisałem kiedyś,że widzę 5% różnicy pomiędzy dresingami to były chyba do opon i twój test to potwierdza. Można wziąć te 5% na bok i wybrać,który lepszy chyba Natural ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 dorzuciłem wreszcie brakującą 3 część testu oraz swoje wnioski podsumowujące :) wszystko w 1 poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrizio1985 Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Fajny test Maciek, powiedz mi troszkę o gtechniq`u. Bardo mnie kuszą ich produkty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.