Zgrywussdz Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Witam! Z racji tego iż to jest moja pierwsza relacja, tym bardziej jestem jeszcze tutaj świeży więc proszę o łaskawe opinie ;) Skuter szykowany jest na sprzedaż, więc aż tak nad nim nie siedziałem. Rocznik 2009, więc ma nas obie trzy letni brud :lol: Nie ma co więcej się rozpisywać we wstępie tylko przechodzimy do konkretów :) !! Środki pomocnicze : - Muc-Off übershine Luxury Car Shampoo - IronX - Valetpro bilberry - Valetpro Traditional Tyre Dressing - SNB Prickbort - Dodo Juice Lime Prime - 303 Aerospace Protectant - Finish Kare #317 Exterior Black Trim Restorer - Auto Glym Bumper Care - APC Predator - APC Nielsen - Valetpro glass cleaner - Poorboy's Natty's Paste Wad Red - pędzielki - mikrofibry No to zaczynamy, tak skuter wyglądał po wyjechaniu z garażu: A o to moi pomocnicy :f No to zaczynamy, chodziło mi tu głównie o umycie go z tego syfu, żeby móc przyzwoicie pracować. Rękawica jeszcze budżetówka :oops: Niestety brak dostępu do wody skłaniał do takich rozwiązać, ważne, że skutecznych. Coś tam przejrzało Zacieki ... ale warunki pewnie też mają na to swój wpływ. Czas rzucić okiem na felgi. Tu widać Blue gel, lecz za dużo go nie miałem i potem zacząłem używać bilberry Jak mówi klasyk "czym była by relacja bez pędzelkowania"a więc... ;) Przejrzały, ale widać kropki asfaltu... ... a więc do roboty idzie SNB Pricbort Tu jeszcze coś widać A tu zaczynają nabierać pierwotny wygląd :) Jeszcze sprawdzamy czy coś się nie ukryło No i jak widać miałem ku temu powody No i przejrzało :) Jeszcze raz ogólny rzut oka Czas na pędzelek w połączeniu z APC Predatora 1:1 Trochę przejrzało, potem się jeszcze poprawi Plastiki, plastiki, plastiki No i po, też cudów nie ma, ale to wszystko się potem jeszcze poprawi :) Analogicznie druga strona. Całość po czyszczeniu. Czas na podnóżek. zoom Pędzelek 8-) 8-) No od razu lepiej :) Czas przejść na tył, z którym było trochę zamieszania, ale wszystko po kolei ;P zoom Teraz lepiej ;d W między czasie zerkamy co się dzieje po lewej stronie. I jak widać dzieje się całkiem sporo :-o No i tu wracamy do przygody z tylnym błotnikiem, po umyciu doszedłem do wniosku, że może warto by było umyć też pod rejestracją 8-) Jak postanowiłem tak też zrobiłem. Lecz znów po chwili postanowiłem zdjąć również ramkę od rejestracji, bo przecież tam brud też będzie ;p A już po umyciu pod ramką, znów przemyślałem sprawę i rozkręciłem kompletnie błotnik i zająłem się nim od wewnątrz =)) I tak o to czyściłem błotnik na cztery podejścia zamiast na jedno =)) uuuułłłaaa ale syf.. tutaj też się zebrało trochę Można zajrzeć przy okazji i tutaj z racji łatwiejszego dostępu No to znów pędzelek w dłoń coś nie do końca zeszło... a więc spróbujemy IronX'em No niestety, już odpuściłem szczotkę, nic nie dała, z racji iż nie miałem całego dnia to odpuściłem... źle mi z tym teraz ;/ Mizerne 50/50, po lewej stronie 303, na żywo było widać o wiele lepiej. całość Czas na drugą stronę Tu już widać lepiej, ale zamiast 303 spróbowałem FK Czas doczyścić resztę kolejne 50/50 tu już nałożony dressing Bumber care Czas przejść na prawą stronę Osłona wydechu out Taką można zakładać :u umyta wraca na swoje miejsce No na pewno jest lepiej niż było i o to chodzi :u tu dressing również wylądował wszystko wróciło na swoje miejsce Rzut oka na elementy na które nałożyłem AG Bumper Care Czas na opony czas na dressing VP Teraz kufer, a raczej kuferek ;) Wyczyszczony i nałożony dressing znów AG No i efekt końcowy, za dużo zdjęć nie zrobiłem gdyż padł mi aparat, tak samo nie ma zdjęć kropelek na Red'zie. Nie patrzcie na oponę =)) =)) zapomniałem tam smarnąć przed zdjęciem =)) =)) I to by było na tyle, mam nadzieję, że zbytnio nie zanudziłem. Doświadczenia trochę zdobyłem, skuter wyczyściłem do sprzedaży, także to jest dla mnie najważniejsze, nie każdy był od początku mistrzem, dlatego trzeba trenować nawet na skuterach :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Ojojoj, wszystkie pięknie ładnie, ale dressingu nie nakładamy na bieżnik! x_x Tak wypucowany skuter sprzeda się od razu ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apach Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 dressingu nie nakładamy na bieżnik!Dlaczego? Dlatego, ze szkoda chemii? Z bieznika odrazu sie zedrze, czy sa jakies inne wzgledy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio3 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 wyczysc sobie obiektyw w aparacie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Dlaczego?Bo jeśli ślisko, szczególnie ma moto :-ss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zgrywussdz Posted August 13, 2012 Author Report Share Posted August 13, 2012 JJ.Popełniłem błąd, ale po przesmarowaniu tego elementu uświadomiłem to sobie i więcej nie posmarowałem :roll: Antonio3Tam na jednym, dwóch zdjęciach jest zabrudzony, potem przeczyściłem :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apach Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Bo jeśli ślisko, szczególnie ma motJak dlugo ten srodek moze utrzymac sie na biezniku opony, skoro jest on tak aktywnie pracujacvym elementem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Wiadomo jaki kształt ma opona? Wystarczy moment na posmarowanej powierzchni i.. Q9zNUPDmnz4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zgrywussdz Posted August 13, 2012 Author Report Share Posted August 13, 2012 JJ., potwierdzam, to było zagapienie się, już nie raz miałem umknięcie opony przy próbie domykania opony, na skuterze to pół biedy jeszcze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Zgrywus, ja nie mam do Ciebie absolutnie żadnych pretensji, pytają więc odpowiadam :) Skutery na dodatek nie należą do najbardziej zwinnych pojazdów: GgKoXzbw13E Na 'sucho' w szlifierach często ucieka tyłek albo przód, co dopiero na 'zabezpieczonej' powierzchni :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zgrywussdz Posted August 13, 2012 Author Report Share Posted August 13, 2012 To są zakręty śmierci !! Ile jest filmików, gdzie mnóstwo osób na tym zakręcie się wykłada, koszmar. Dużo osób na skuterach robi ten błąd, że wychyla się w tą stronę co skręca i dodatkowo hamuje w zakręcie, co jest kategorycznym błędem !! A tutaj jeszcze takie podsumowanie :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 zawsze miło ogląda się projekt czegoś innego niż samochód - skuter zmineniła się nie do poznania . co do dressingu na oponie - na wszystkich jakie mam/miałem zawsze jest info by nie stosować na oponach do motocykli i rowerów (już mam takie zwichnięcie, że zawsze czytam takie opisy). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razman Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Bardzo fajna relacja. Praca w cieniu oszczędziłaby Ci trochę czasu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 zawsze miło ogląda się projekt czegoś innego niż samochód To samo mi przyszło na myśl jak oglądałem :) Fajna praca. Ale fajek poszło chyba z pół ramy przy robocie...bo petów dookoła sporo :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zgrywussdz Posted August 14, 2012 Author Report Share Posted August 14, 2012 mar_1981, ja nie palący :D współwłaściciele garażu :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_wolf Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Fajnie to zrobiłeś, zadbałeś o szczegóły - to się liczy :) Jak dla mnie tylko niestety zabrakło (no ale to nie Twoja wina) tej bieżącej wody, co by go porządnie umyć z całego syfu i spłukać też solidnie. Relację też przyjemnie zrobiłeś, super :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.