Jump to content

Kymco Agility 50


Zgrywussdz

Recommended Posts

Witam! Z racji tego iż to jest moja pierwsza relacja, tym bardziej jestem jeszcze tutaj świeży więc proszę o łaskawe opinie ;) Skuter szykowany jest na sprzedaż, więc aż tak nad nim nie siedziałem. Rocznik 2009, więc ma nas obie trzy letni brud :lol: Nie ma co więcej się rozpisywać we wstępie tylko przechodzimy do konkretów :) !!

Środki pomocnicze :

- Muc-Off übershine Luxury Car Shampoo

- IronX

- Valetpro bilberry

- Valetpro Traditional Tyre Dressing

- SNB Prickbort

- Dodo Juice Lime Prime

- 303 Aerospace Protectant

- Finish Kare #317 Exterior Black Trim Restorer

- Auto Glym Bumper Care

- APC Predator

- APC Nielsen

- Valetpro glass cleaner

- Poorboy's Natty's Paste Wad Red

- pędzielki

- mikrofibry

No to zaczynamy, tak skuter wyglądał po wyjechaniu z garażu:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

A o to moi pomocnicy :f

Dołączona grafika

No to zaczynamy, chodziło mi tu głównie o umycie go z tego syfu, żeby móc przyzwoicie pracować.

Dołączona grafika

Rękawica jeszcze budżetówka :oops:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Niestety brak dostępu do wody skłaniał do takich rozwiązać, ważne, że skutecznych.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Coś tam przejrzało

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zacieki ... ale warunki pewnie też mają na to swój wpływ.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas rzucić okiem na felgi.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Tu widać Blue gel, lecz za dużo go nie miałem i potem zacząłem używać bilberry

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jak mówi klasyk "czym była by relacja bez pędzelkowania"a więc... ;)

Dołączona grafika

Przejrzały, ale widać kropki asfaltu...

Dołączona grafika

... a więc do roboty idzie SNB Pricbort

Dołączona grafika

Tu jeszcze coś widać

Dołączona grafika

A tu zaczynają nabierać pierwotny wygląd :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jeszcze sprawdzamy czy coś się nie ukryło

Dołączona grafika

No i jak widać miałem ku temu powody

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No i przejrzało :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jeszcze raz ogólny rzut oka

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas na pędzelek w połączeniu z APC Predatora 1:1

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Trochę przejrzało, potem się jeszcze poprawi

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Plastiki, plastiki, plastiki

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No i po, też cudów nie ma, ale to wszystko się potem jeszcze poprawi :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Analogicznie druga strona.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Całość po czyszczeniu.

Dołączona grafika

Czas na podnóżek.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

zoom

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Pędzelek 8-) 8-)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No od razu lepiej :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas przejść na tył, z którym było trochę zamieszania, ale wszystko po kolei ;P

Dołączona grafika

Dołączona grafika

zoom

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Teraz lepiej ;d

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

W między czasie zerkamy co się dzieje po lewej stronie.

Dołączona grafika

I jak widać dzieje się całkiem sporo :-o

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No i tu wracamy do przygody z tylnym błotnikiem, po umyciu doszedłem do wniosku, że może warto by było umyć też pod rejestracją 8-)

Dołączona grafika

Jak postanowiłem tak też zrobiłem.

Dołączona grafika

Lecz znów po chwili postanowiłem zdjąć również ramkę od rejestracji, bo przecież tam brud też będzie ;p

Dołączona grafika

A już po umyciu pod ramką, znów przemyślałem sprawę i rozkręciłem kompletnie błotnik i zająłem się nim od wewnątrz =)) I tak o to czyściłem błotnik na cztery podejścia zamiast na jedno =))

Dołączona grafika

uuuułłłaaa ale syf..

Dołączona grafika

Dołączona grafika

tutaj też się zebrało trochę

Dołączona grafika

Można zajrzeć przy okazji i tutaj z racji łatwiejszego dostępu

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No to znów pędzelek w dłoń

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

coś nie do końca zeszło... a więc spróbujemy IronX'em

No niestety, już odpuściłem szczotkę, nic nie dała, z racji iż nie miałem całego dnia to odpuściłem... źle mi z tym teraz ;/

Dołączona grafika

Mizerne 50/50, po lewej stronie 303, na żywo było widać o wiele lepiej.

Dołączona grafika

całość

Dołączona grafika

Czas na drugą stronę

Dołączona grafika

Tu już widać lepiej, ale zamiast 303 spróbowałem FK

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas doczyścić resztę

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

kolejne 50/50

Dołączona grafika

tu już nałożony dressing Bumber care

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas przejść na prawą stronę

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Osłona wydechu out

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Taką można zakładać :u

Dołączona grafika

Dołączona grafika

umyta wraca na swoje miejsce

Dołączona grafika

No na pewno jest lepiej niż było i o to chodzi :u

Dołączona grafika

Dołączona grafika

tu dressing również wylądował

Dołączona grafika

wszystko wróciło na swoje miejsce

Dołączona grafika

Rzut oka na elementy na które nałożyłem AG Bumper Care

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas na opony

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

czas na dressing VP

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Teraz kufer, a raczej kuferek ;)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wyczyszczony i nałożony dressing znów AG

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No i efekt końcowy, za dużo zdjęć nie zrobiłem gdyż padł mi aparat, tak samo nie ma zdjęć kropelek na Red'zie.

Nie patrzcie na oponę =)) =)) zapomniałem tam smarnąć przed zdjęciem =)) =))

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

I to by było na tyle, mam nadzieję, że zbytnio nie zanudziłem. Doświadczenia trochę zdobyłem, skuter wyczyściłem do sprzedaży, także to jest dla mnie najważniejsze, nie każdy był od początku mistrzem, dlatego trzeba trenować nawet na skuterach :)

Link to comment
Share on other sites


Zgrywus, ja nie mam do Ciebie absolutnie żadnych pretensji, pytają więc odpowiadam :)

Skutery na dodatek nie należą do najbardziej zwinnych pojazdów:

GgKoXzbw13E

Na 'sucho' w szlifierach często ucieka tyłek albo przód, co dopiero na 'zabezpieczonej' powierzchni :roll:

Link to comment
Share on other sites

To są zakręty śmierci !! Ile jest filmików, gdzie mnóstwo osób na tym zakręcie się wykłada, koszmar. Dużo osób na skuterach robi ten błąd, że wychyla się w tą stronę co skręca i dodatkowo hamuje w zakręcie, co jest kategorycznym błędem !!

A tutaj jeszcze takie podsumowanie :)

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

zawsze miło ogląda się projekt czegoś innego niż samochód - skuter zmineniła się nie do poznania . co do dressingu na oponie - na wszystkich jakie mam/miałem zawsze jest info by nie stosować na oponach do motocykli i rowerów (już mam takie zwichnięcie, że zawsze czytam takie opisy).

Link to comment
Share on other sites

Fajnie to zrobiłeś, zadbałeś o szczegóły - to się liczy :)

Jak dla mnie tylko niestety zabrakło (no ale to nie Twoja wina) tej bieżącej wody, co by go porządnie umyć z całego syfu i spłukać też solidnie.

Relację też przyjemnie zrobiłeś, super :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...