GRUBEER Opublikowano 6 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Napisz co już masz i jakie efekty chcesz osiągnąć :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 6 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 jack, Napisz coś więcej o samochodzie, przede wszystkim jaki kolor i rodzaj lakieru - metalic, akryl??? W jakim stanie masz lakier na aucie w/g Twojej oceny Wrzuć może jakieś foty lakieru w pełnym słońcu. I tak jak pyta GRUBEER, zależy Tobie bardziej na trwałości czy wyglądzie??? No i ostatnia, bardzo istotna sprawa, jaki planujesz budżet na zakupy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 6 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Faktycznie potrzeba wiecej info czy bedziemy sie bawic maszynowo czy tez recznie jaki mamy lakier i w jakim jest stanie :) i oczywiscie zapraszam do dzialu "przywitaj sie" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ja by dał s10 na białym padzie. Niektóre mocne. Ale najpierw spróbowałbym s17 lub inna pasta np optimum compound na białym. Może na pomarańczowym. I s40 albo optimum finishII na czarnym. na koniec. wg mnie da radę. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 kabul:zobaczyłbyś mój z 98r lakier to dopiero malina przed korektom, no ale zalezy tez od przebiegu, btw. kolor śliczny;) trzymam kciuki za usuwanie świrów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 8 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 To na dachu to trochę bazy, i papier. Tak myślę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deco Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 To na dachu to trochę bazy, i papier. Tak myślę ;) no i klaru bo to metalik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Bunia w pięknym stanie, jak na swoje latka :) Po małej korekcie będzie jeszcze piękniejsza ;) Dobrze że masz plan, by utrzymać taki stan :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwwa Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 no to pytam ;> ze wzgledu na to, ze mam lakier polozony 2 tygodnie temu, chwilowo (do przyszlego miesiaca) rezygnuje z glinki. ogolnie moim celem jest utrzymanie blyszczacej jak lustro powierzchni lakieru. wiem, ze rys nie da sie uniknac, ale chcialbym tez nie narobic ich zbyt wiele. tutaj moje pytanie. czy przed nalozeniem glaze'a a potem wosku musze na nowym lakierze robic polerke? (jakies polsh'e poorboys'a itp.) zlozylem sobie taki zestaw szampon - smart wax carwash - http://showcarshine.pl/27-smartwax-smar ... fibra.html odzywka - black hole poorboys'a (zarowno do ciemnych jak i do czerwonych lakierow ;)) wosk - smart wax - http://showcarshine.pl/pielegnacja-laki ... fibra.html zalezy mi tez na kosztach, do tego musze kupic jeszcze aplikatory, reczniki, gabke itp. itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRUBEER Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Jeśli zakład był spoko to już oni zrobili ci polerkę (tak przynajmniej robi mój kumpel który jest lakiernikiem ), ja mogę ci polecić produkty Nielsena jako ze jest to nówka lakierek żeby go leciutko doczyścić : Liquid Gold i na to Gold Plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ja bym jednak pociagnal S40 i na to LG Nielsena jakos mi lepiej podchodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Podczepię się pod temat. Jako początkujący nie mam rozeznania w kosmetykach samochodowych. Do tej pory używałem szamponu, glinki i UQD oraz wosk gold class - wszystko od Megsa. Niestety mam problem z kolistymi rysami (niezbyt głębokie) na twardym lakierze (srebry BMW E46). SwirlX nie daje rady (po 2 ręcznych aplikacjach). Do punktowych ScratchX daje rade, ale nie zamierzam robić nim całości bo się zamorduję chyba. Proszę o radę co sotoswać do ręcznej aplikacji - zastanawiam się nad PB SSR 2.5 lub UC Megsa. I jeszcze jedna sprawa (może miejsce niewłaściwe) ale czy planowane jest wyodrębnienie na forum temat dla zielonych w temacie detailingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Jak nie masz maszynki to trudno. Możesz próbować i PB i UC. Teoretycznie można uzyskać korekcję zadowalającą. Tylko zapieprz niezły. Najlepiej jakbyś wstawił jakieś zdjęcia. ;) A co do pytania o dział.. tworzą się nowe działy. I taki też będzie. Niebawem. Póki co pisz tu. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Z fotkami może być gorzej bo w chacie nie mam neta i piszę z telefonu :roll: ale jak się uda to wrzucę po weekendzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 jeszcze jedno, albo dwa pytania: - czy do oczyszczenia lakieru glinka wystarczy czy czymś go wcześniej odtłuścić trzeba? - na jednym z forów wyczytałem, że do srebrnego lakieru politury nie ma co stosować bo nie będzie widać efektu (czytaj głębi koloru) - prawda to czy fałsz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 1. Glinka, potem i tak jakiś cleaner albo izopropanol. Sa tacy, co benzyna ektrakcyjną robią. 2. Moim zdaniem fałsz. Ale każdy ma swoje oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Co do politury to co proponujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator nox Opublikowano 29 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Tak wyszedł slk po Dodo Juice Lime Prime + Diamont White Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 aaaaa :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 aaaaa :oJa bym zrobil dokladne mycie TR z Nielsena+bezkwasowy do felg,glinka i LP +DoDo White Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Niestety mam problem z kolistymi rysami (niezbyt głębokie) na twardym lakierze (srebry BMW E46). SwirlX nie daje rady (po 2 ręcznych aplikacjach)Dopóki nie dorobisz się polerki może spróbuj nałożyć ręcznie 2-3 warstwy Auto Glym SRP. Jest to jeden z najbardziej polecanych specyfików AIO (wszystko w jednym) Bardzo dobrze maskuje drobne rysy (szczególnie po 2-3 aplikacjach), jednocześnie jest cleanerem i zawiera odrobinę wosku. Po ręcznej aplikacji AG SRP nałóż jakiś wosk i będzie git. Oczywiście po kilku myciach ryski pojawią się znowu, bo zostanie "wypłukany" AG SRP, ale sądzę, że jest to lepsze rozwiązanie niż ręczna walka z ryskami przy użyciu SSR 2, 2,5 itp. Takie moje dwa grosze ;) Piszę dlatego, że taką "metodę" zastosowałem, mój pierwszy raz, na czarnym lakierze i efekt mnie zadowolił :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Dzięki za rady. rozumiem, że auto glym ma zastąpić tutaj dodo LP? Czy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Praktycznie zastąpi wszystko. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lehto Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Zatem postanowione - kupię AG, a na wiosnę jakąś maszynkę (pewnie DAS-6) i pobawię się pastami by te rysy definitywnie usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Zawsze mnie ciekawiło jak to jest... AG SRP wypełnia ryski. Ale posiada w sobie cleaner. Więc przy kolejnej warstwie wymywa te wypełnienia z poprzedniej. A jednak wypełnia je bardziej. Czy teoretycy tego forum możecie mi to wytłumaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.