GRUBEER Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Napisz co już masz i jakie efekty chcesz osiągnąć :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 jack, Napisz coś więcej o samochodzie, przede wszystkim jaki kolor i rodzaj lakieru - metalic, akryl??? W jakim stanie masz lakier na aucie w/g Twojej oceny Wrzuć może jakieś foty lakieru w pełnym słońcu. I tak jak pyta GRUBEER, zależy Tobie bardziej na trwałości czy wyglądzie??? No i ostatnia, bardzo istotna sprawa, jaki planujesz budżet na zakupy??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Faktycznie potrzeba wiecej info czy bedziemy sie bawic maszynowo czy tez recznie jaki mamy lakier i w jakim jest stanie :) i oczywiscie zapraszam do dzialu "przywitaj sie" :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Ja by dał s10 na białym padzie. Niektóre mocne. Ale najpierw spróbowałbym s17 lub inna pasta np optimum compound na białym. Może na pomarańczowym. I s40 albo optimum finishII na czarnym. na koniec. wg mnie da radę. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 kabul:zobaczyłbyś mój z 98r lakier to dopiero malina przed korektom, no ale zalezy tez od przebiegu, btw. kolor śliczny;) trzymam kciuki za usuwanie świrów ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 To na dachu to trochę bazy, i papier. Tak myślę ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deco Posted July 9, 2010 Report Share Posted July 9, 2010 To na dachu to trochę bazy, i papier. Tak myślę ;) no i klaru bo to metalik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted July 9, 2010 Report Share Posted July 9, 2010 Bunia w pięknym stanie, jak na swoje latka :) Po małej korekcie będzie jeszcze piękniejsza ;) Dobrze że masz plan, by utrzymać taki stan :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturwwa Posted July 9, 2010 Report Share Posted July 9, 2010 no to pytam ;> ze wzgledu na to, ze mam lakier polozony 2 tygodnie temu, chwilowo (do przyszlego miesiaca) rezygnuje z glinki. ogolnie moim celem jest utrzymanie blyszczacej jak lustro powierzchni lakieru. wiem, ze rys nie da sie uniknac, ale chcialbym tez nie narobic ich zbyt wiele. tutaj moje pytanie. czy przed nalozeniem glaze'a a potem wosku musze na nowym lakierze robic polerke? (jakies polsh'e poorboys'a itp.) zlozylem sobie taki zestaw szampon - smart wax carwash - http://showcarshine.pl/27-smartwax-smar ... fibra.html odzywka - black hole poorboys'a (zarowno do ciemnych jak i do czerwonych lakierow ;)) wosk - smart wax - http://showcarshine.pl/pielegnacja-laki ... fibra.html zalezy mi tez na kosztach, do tego musze kupic jeszcze aplikatory, reczniki, gabke itp. itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted July 9, 2010 Author Report Share Posted July 9, 2010 Jeśli zakład był spoko to już oni zrobili ci polerkę (tak przynajmniej robi mój kumpel który jest lakiernikiem ), ja mogę ci polecić produkty Nielsena jako ze jest to nówka lakierek żeby go leciutko doczyścić : Liquid Gold i na to Gold Plus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 9, 2010 Report Share Posted July 9, 2010 Ja bym jednak pociagnal S40 i na to LG Nielsena jakos mi lepiej podchodzi :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Podczepię się pod temat. Jako początkujący nie mam rozeznania w kosmetykach samochodowych. Do tej pory używałem szamponu, glinki i UQD oraz wosk gold class - wszystko od Megsa. Niestety mam problem z kolistymi rysami (niezbyt głębokie) na twardym lakierze (srebry BMW E46). SwirlX nie daje rady (po 2 ręcznych aplikacjach). Do punktowych ScratchX daje rade, ale nie zamierzam robić nim całości bo się zamorduję chyba. Proszę o radę co sotoswać do ręcznej aplikacji - zastanawiam się nad PB SSR 2.5 lub UC Megsa. I jeszcze jedna sprawa (może miejsce niewłaściwe) ale czy planowane jest wyodrębnienie na forum temat dla zielonych w temacie detailingu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Jak nie masz maszynki to trudno. Możesz próbować i PB i UC. Teoretycznie można uzyskać korekcję zadowalającą. Tylko zapieprz niezły. Najlepiej jakbyś wstawił jakieś zdjęcia. ;) A co do pytania o dział.. tworzą się nowe działy. I taki też będzie. Niebawem. Póki co pisz tu. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Z fotkami może być gorzej bo w chacie nie mam neta i piszę z telefonu :roll: ale jak się uda to wrzucę po weekendzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 jeszcze jedno, albo dwa pytania: - czy do oczyszczenia lakieru glinka wystarczy czy czymś go wcześniej odtłuścić trzeba? - na jednym z forów wyczytałem, że do srebrnego lakieru politury nie ma co stosować bo nie będzie widać efektu (czytaj głębi koloru) - prawda to czy fałsz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 1. Glinka, potem i tak jakiś cleaner albo izopropanol. Sa tacy, co benzyna ektrakcyjną robią. 2. Moim zdaniem fałsz. Ale każdy ma swoje oczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Co do politury to co proponujesz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator nox Posted July 29, 2010 Administrator Report Share Posted July 29, 2010 Tak wyszedł slk po Dodo Juice Lime Prime + Diamont White Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 aaaaa :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 aaaaa :oJa bym zrobil dokladne mycie TR z Nielsena+bezkwasowy do felg,glinka i LP +DoDo White Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Niestety mam problem z kolistymi rysami (niezbyt głębokie) na twardym lakierze (srebry BMW E46). SwirlX nie daje rady (po 2 ręcznych aplikacjach)Dopóki nie dorobisz się polerki może spróbuj nałożyć ręcznie 2-3 warstwy Auto Glym SRP. Jest to jeden z najbardziej polecanych specyfików AIO (wszystko w jednym) Bardzo dobrze maskuje drobne rysy (szczególnie po 2-3 aplikacjach), jednocześnie jest cleanerem i zawiera odrobinę wosku. Po ręcznej aplikacji AG SRP nałóż jakiś wosk i będzie git. Oczywiście po kilku myciach ryski pojawią się znowu, bo zostanie "wypłukany" AG SRP, ale sądzę, że jest to lepsze rozwiązanie niż ręczna walka z ryskami przy użyciu SSR 2, 2,5 itp. Takie moje dwa grosze ;) Piszę dlatego, że taką "metodę" zastosowałem, mój pierwszy raz, na czarnym lakierze i efekt mnie zadowolił :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Dzięki za rady. rozumiem, że auto glym ma zastąpić tutaj dodo LP? Czy tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Praktycznie zastąpi wszystko. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Zatem postanowione - kupię AG, a na wiosnę jakąś maszynkę (pewnie DAS-6) i pobawię się pastami by te rysy definitywnie usunąć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 Zawsze mnie ciekawiło jak to jest... AG SRP wypełnia ryski. Ale posiada w sobie cleaner. Więc przy kolejnej warstwie wymywa te wypełnienia z poprzedniej. A jednak wypełnia je bardziej. Czy teoretycy tego forum możecie mi to wytłumaczyć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.