sohers Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 jak w temacie, planuje zakup polerki na przyszły tydzień i chciałbym się was zapytać jaką wybrać? jestem początkującym ale obstawiam Lare epl 11 :mrgreen: prosze też o podpowiedzi jakie pady dokupić do proponowanej przez was polerki :D serdecznie dziękuję za pomoc :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 jak w temacie, planuje zakup polerki na przyszły tydzień i chciałbym się was zapytać jaką wybrać? jestem początkującym ale obstawiam Lare epl 11 :mrgreen: prosze też o podpowiedzi jakie pady dokupić do proponowanej przez was polerki :D serdecznie dziękuję za pomoc :u Lare mamy już dość długo i działa BD :u , na początku były pady Flexipads teraz Urban zarówno na jednych jak i drugich maszyna działa dobrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Jak często będziesz ją użytkował? Jeśi czasem przy aucie swoim lub np brata to okej, na dłuższą metę lepiej zainwestować w coś bardziej profesjnalnego/długowiecznego np Makitę 9227. Ja zaczynałem od Lare, ale po złapaniu w łapy Makity to lare prawie jak zabawka. Jest dużo opini niezadowolonych z ABW, lepiej zainwestować np w Urbana, Lake Country, nie wspominam już nawet o Schollu i 3M, dobre pady ma też 4nano, Flexipads. Równolegle z padami pomyśl też o pastach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...