sohers Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 jak w temacie, planuje zakup polerki na przyszły tydzień i chciałbym się was zapytać jaką wybrać? jestem początkującym ale obstawiam Lare epl 11 :mrgreen: prosze też o podpowiedzi jakie pady dokupić do proponowanej przez was polerki :D serdecznie dziękuję za pomoc :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 jak w temacie, planuje zakup polerki na przyszły tydzień i chciałbym się was zapytać jaką wybrać? jestem początkującym ale obstawiam Lare epl 11 :mrgreen: prosze też o podpowiedzi jakie pady dokupić do proponowanej przez was polerki :D serdecznie dziękuję za pomoc :u Lare mamy już dość długo i działa BD :u , na początku były pady Flexipads teraz Urban zarówno na jednych jak i drugich maszyna działa dobrze ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soll Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 Jak często będziesz ją użytkował? Jeśi czasem przy aucie swoim lub np brata to okej, na dłuższą metę lepiej zainwestować w coś bardziej profesjnalnego/długowiecznego np Makitę 9227. Ja zaczynałem od Lare, ale po złapaniu w łapy Makity to lare prawie jak zabawka. Jest dużo opini niezadowolonych z ABW, lepiej zainwestować np w Urbana, Lake Country, nie wspominam już nawet o Schollu i 3M, dobre pady ma też 4nano, Flexipads. Równolegle z padami pomyśl też o pastach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNB SWEDEN Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 Ja zaczynałem od Lare, ale po złapaniu w łapy Makity to lare prawie jak zabawka.Ale to już chyba własne preferencje, osobiście mi się lepiej pracuje na Lare niż na Flexi i tego też mamy ,Lare przerobiło już wiele samochodów w naszym studio i nie można powiedzieć na nią anie jednego złego słowa :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...