Jump to content

Chrysler Crossfire Roadster - Czarny Uni


mmakira

Recommended Posts

Witam

Chciałbym pokazać projekt zrealizowany na szkoleniu detailingowym w Kanar Customs - Chrysler Crossfire Roadster

Dołączona grafika

Zakres prac obejmował :

Mycie i zabezpieczenie kół i nadkoli

Mycie komory silnika

Mycie karoserii

Korekta lakieru i zabezpieczenie lakieru

Impregnacja miekkiego dachu

Czyszczenie i zabezpieczenie wszystkich szyb

Czyszczenie i zabezpieczenie wewnetrznych plastików

Pranie wykładzin i dywaników

Czyszczenie, odżywienie i zabezpieczenie tapicerki skórzanej

Jako LSP - SV Concorso i CQ na zderzak, lusterka i szyby.

Czas pracy 33 h.

Tak auto przyjechało:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Walka z felgami i nadkolami : TRIX

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Komora silnika :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mycie:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na gotowo:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites


Tam się w uszczelki wokół dachu pasta nie zaplątała?

Jeśli myślisz o tym:

Dołączona grafika

to sa to pozostałości pasty po poprzedniej "polerce" których nijak nie mogliśmy usunać X( . Jedyna metoda to odklejenie tej taśmy i polerka a potem nowa taśma której nie mieliśmy.

To Krzyśka lokal szkoleniowy.

Link to comment
Share on other sites

Jak tylko zobaczyłem, że to temat autorstwa mmakira + czarny uni wiedziałem, że będzie dobrze :u -lubię Twoje prace ;). Jedno na co zwróciłbym baczniejszą uwagę to pędzelki na "ziemi"- zawsze lepiej przygotować jakieś kubeczki itd.- nawet na już nieużywane w dalszych etapach pracy :).

mmakira, musisz lubić bardzo woskowanie własnymi rękami. Ja raz spróbowałem i po 1-2 panelach podziękowałem- za bardzo czuję zimno metalu- nie mogę się do tego przekonać ;). Co innego masować kobietkę, a co innego samochód :D. Choć należy zaznaczyć, że auto nie zrobi focha, i zawsze da się popieścić...

Link to comment
Share on other sites

mmakira, musisz lubić bardzo woskowanie własnymi rękami. Ja raz spróbowałem i po 1-2 panelach podziękowałem- za bardzo czuję zimno metalu- nie mogę się do tego przekonać ;). Co innego masować kobietkę, a co innego samochód :D. Choć należy zaznaczyć, że auto nie zrobi focha, i zawsze da się popieścić...

Chyba każdy z nasz woli kobietki :D ( no może z wyjątkiem Wiolki i Justyny ) a tak poważnie woski SV stworzone są do nakładania rękoma, pięknie się rozgrzewają i rozciągają po panelu a i panel z czasem przestaje być zimny ( ty znowu analogia z kobietkami :D ), obcowanie z gładkim ciężko wypracowanym w trakcie korekty lakierem też daje frajdę

Link to comment
Share on other sites

Nakładanie wosku rękoma po takim całym dniu pracy to świetna sprawa, idealne rozładowanie napięcia związanego z projektem, tak wisienka na torcie. Jak Maciej zaczął woskować i zapach wosku uniósł się na hali to zrobiłem kilka zdjęć i sam zabrałem się za woskowanie ;)

Link to comment
Share on other sites

lakier był baaaardzo trudny, dał nam trochę w kość

Przede wszystkim najtrudniejsze było odmienne zachowanie lakieru na każdym panelu. Po jednym przejeździe pastą cuting na średniej gąbce - korekta 100% :D , wycieramy microfibrą i IPą - wszystko wraca albo i więcej :evil: . Lakier bardzo miękki - rysujący się od patrzenia a zarazem trudno poddający sie korekcie. A na panelach plastikowych to już kompletny koszmar.

Czas pracy dwadzieścia parę godzin na dwie maszyny przy tak małym aucie i braku dachu.

Link to comment
Share on other sites

Lakier bardzo miękki - rysujący się od patrzenia a zarazem trudno poddający sie korekcie. A na panelach plastikowych to już kompletny koszmar.

Czas pracy dwadzieścia parę godzin na dwie maszyny przy tak małym aucie i braku dachu.

no... a ja kiedyś sam ogarniałem 300C kombi w tym samym czarnym uni :roll: 3 dni od 8:00-20:00, długo miałem wstręt do maszyny ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...