kermit Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Niedawno trafił do dziupli wechikuł z dość mocno sfatygowanymi reflektorami Tak naprawdę to aparat dość litościwie obszedł się z tą zarazą… :-o Jak wynikało z relacji właścicielki lampy poddawane były próbie reanimacji z jak widać miernym skutkiem. Anonimowy Artysta pozostawił po sobie wiele autografów w postaci długich i głębokich rys na zderzaku i błotnikach w okolicy lamp,pracował niestety razem ze swoim kumplem Rozpuszczalnikiem Nitro #-o . Pracę zacząłem od papieru 350 na sucho! …i tu dopiero widać stopień zniszczenia : po prawej(pasażer) lampa zmatowana, po lewej(kierowca) nie ruszana. Wielkiej różnicy to tu nie widać… Następnie 400 na sucho i 600 mokro,800,1000,1200,1500, FC 3M, zółty korek,menzerna 4000 i.. Niestety po nitro pozostało parę blizn no i lampy już zachodziły od środka ale choć przegląd miały szansę przejść! Druga strona analogicznie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 po prawej(pasażer) lampa zmatowana, po lewej(kierowca) nie ruszana Hmm po co matowałeś już matowe lampy ? :D Dobra robota :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 …i tu dopiero widać stopień zniszczenia : po prawej(pasażer) lampa zmatowana, po lewej(kierowca) nie ruszana. Wielkiej różnicy to tu nie widać… Następnie 400 na sucho i 600 mokro,800,1000,1200,1500, FC 3M, zółty korek,menzerna 4000 i.. Dobrze wyszło ! Dawno nic nie wrzucałeś :ugeek: I dlaczego nie robiłeś mniejszymi papierami - 2/2,5/3k ? Lepiej Ci się tak robi czy czas ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Masakra, takich lamp to jeszcze nie widziałem... Co trzeba robić, żeby doprowadzić lampy do takiego stanu? :roll: :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escimo Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Łukasz: chyba dosłownie "NIC" :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted October 21, 2012 Author Report Share Posted October 21, 2012 …i tu dopiero widać stopień zniszczenia : po prawej(pasażer) lampa zmatowana, po lewej(kierowca) nie ruszana. Wielkiej różnicy to tu nie widać… Następnie 400 na sucho i 600 mokro,800,1000,1200,1500, FC 3M, zółty korek,menzerna 4000 i.. Dobrze wyszło ! Dawno nic nie wrzucałeś :ugeek: I dlaczego nie robiłeś mniejszymi papierami - 2/2,5/3k ? Lepiej Ci się tak robi czy czas ? Ze strachu...tzn trochę bałem się że takich gradacji nie wyprowadzę jak należy a i auto marki której sensu istnienia do końca nie udowodnino =)) więc do końca nie wiesz czy na grubości lamp też nie oszczędzali... Masakra, takich lamp to jeszcze nie widziałem... Co trzeba robić, żeby doprowadzić lampy do takiego stanu? :roll: :oAuto po szkole jazdy CODZIENNIE myte na myjni automatycznej+ Anonimowy Artysta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARCO Posted October 21, 2012 Report Share Posted October 21, 2012 . Co trzeba robić, żeby doprowadzić lampy do takiego stanu? Próbować je reanimować nitro. ostatnio tez miałem takie lampy do zrobienia. A właściwie jedną. Auto było u malownika i podejrzewam ze w jakiś nieopisywalny sposób na lampie znalazł się lakier. No wiec chłopaki bez zastanowienia nitro w rękę i heja. Efekt był taki sam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted October 22, 2012 Administrator Report Share Posted October 22, 2012 No właśnie Darku, tak jak zapytał szynka - dlaczego nie sięgałeś po 2000, 2500 papiery? Byłoby łatwiej wycinać pastami.. Ogólnie metamorfoza super :u Wrzucaj relacje częściej :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted October 22, 2012 Report Share Posted October 22, 2012 Osiągnięcie klarownośći akrylu jest stosunkowo łatwe. Korekta powyższego to inna bajka. Czy tu nastąpiła? Podyskutujemy o tym w Łodzi na spotkaniu ludzi pierdolniętych :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted October 22, 2012 Author Report Share Posted October 22, 2012 No właśnie Darku, tak jak zapytał szynka - dlaczego nie sięgałeś po 2000, 2500 papiery? Byłoby łatwiej wycinać pastami.. Ogólnie metamorfoza super :u Wrzucaj relacje częściej :) =)) no starość nie radość myślałem że idzie o gradację 200,250 300 nie zauważyłem "k" JJ,jak robisz sam to twój największy wróg to :!! foty to ostatnia rzecz o której myślisz... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted October 22, 2012 Administrator Report Share Posted October 22, 2012 JJ,jak robisz sam to twój największy wróg to :!! foty to ostatnia rzecz o której myślisz...Wiem o czym mówisz.. 8-| Chociaż często bije się w pierś, że nie poświęciłem pięciu minut na szybkie zrobienie końcowych fotek, Volvo które robiłem ostatnio przeszło niezłą metamorfozę w środku, fotki 'przed' są, 'po' ni chu chu ~x( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.