Jump to content

krótka relacja z leczenia zaćmy


kermit

Recommended Posts

Niedawno trafił do dziupli wechikuł z dość mocno sfatygowanymi reflektorami

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Tak naprawdę to aparat dość litościwie obszedł się z tą zarazą… :-o

Jak wynikało z relacji właścicielki lampy poddawane były próbie reanimacji z jak widać miernym skutkiem.

Anonimowy Artysta pozostawił po sobie wiele autografów w postaci długich i głębokich rys na zderzaku i błotnikach w okolicy lamp,pracował niestety razem ze swoim kumplem Rozpuszczalnikiem Nitro #-o .

Pracę zacząłem od papieru 350 na sucho!

Dołączona grafika

…i tu dopiero widać stopień zniszczenia : po prawej(pasażer) lampa zmatowana, po lewej(kierowca) nie ruszana. Wielkiej różnicy to tu nie widać…

Następnie 400 na sucho i 600 mokro,800,1000,1200,1500, FC 3M, zółty korek,menzerna 4000 i..

Dołączona grafika

Niestety po nitro pozostało parę blizn no i lampy już zachodziły od środka ale choć przegląd miały szansę przejść!

Druga strona analogicznie...

Link to comment
Share on other sites


…i tu dopiero widać stopień zniszczenia : po prawej(pasażer) lampa zmatowana, po lewej(kierowca) nie ruszana. Wielkiej różnicy to tu nie widać…

Następnie 400 na sucho i 600 mokro,800,1000,1200,1500, FC 3M, zółty korek,menzerna 4000 i..

Dobrze wyszło !

Dawno nic nie wrzucałeś :ugeek:

I dlaczego nie robiłeś mniejszymi papierami - 2/2,5/3k ?

Lepiej Ci się tak robi czy czas ?

Link to comment
Share on other sites

…i tu dopiero widać stopień zniszczenia : po prawej(pasażer) lampa zmatowana, po lewej(kierowca) nie ruszana. Wielkiej różnicy to tu nie widać…

Następnie 400 na sucho i 600 mokro,800,1000,1200,1500, FC 3M, zółty korek,menzerna 4000 i..

Dobrze wyszło !

Dawno nic nie wrzucałeś :ugeek:

I dlaczego nie robiłeś mniejszymi papierami - 2/2,5/3k ?

Lepiej Ci się tak robi czy czas ?

Ze strachu...tzn trochę bałem się że takich gradacji nie wyprowadzę jak należy a i auto marki której sensu istnienia do końca nie udowodnino =)) więc do końca nie wiesz czy na grubości lamp też nie oszczędzali...

Masakra, takich lamp to jeszcze nie widziałem... Co trzeba robić, żeby doprowadzić lampy do takiego stanu? :roll: :o

Auto po szkole jazdy CODZIENNIE myte na myjni automatycznej+ Anonimowy Artysta
Link to comment
Share on other sites

. Co trzeba robić, żeby doprowadzić lampy do takiego stanu?

Próbować je reanimować nitro. ostatnio tez miałem takie lampy do zrobienia. A właściwie jedną. Auto było u malownika i podejrzewam ze w jakiś nieopisywalny sposób na lampie znalazł się lakier. No wiec chłopaki bez zastanowienia nitro w rękę i heja. Efekt był taki sam.
Link to comment
Share on other sites

No właśnie Darku, tak jak zapytał szynka - dlaczego nie sięgałeś po 2000, 2500 papiery? Byłoby łatwiej wycinać pastami..

Ogólnie metamorfoza super :u

Wrzucaj relacje częściej :)

=)) no starość nie radość myślałem że idzie o gradację 200,250 300 nie zauważyłem "k"

JJ,jak robisz sam to twój największy wróg to :!! foty to ostatnia rzecz o której myślisz...

Link to comment
Share on other sites

JJ,jak robisz sam to twój największy wróg to :!! foty to ostatnia rzecz o której myślisz...

Wiem o czym mówisz.. 8-| Chociaż często bije się w pierś, że nie poświęciłem pięciu minut na szybkie zrobienie końcowych fotek, Volvo które robiłem ostatnio przeszło niezłą metamorfozę w środku, fotki 'przed' są, 'po' ni chu chu ~x(
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...