Jump to content

Dyskusja o kwarcach


citrofan

Recommended Posts

  • 1 month later...

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Właściciel TENZI jest dość specyficznym człowiekiem. Ogólnie dla niego mogłoby nie istnieć polerowanie lakieru a najlepiej jakby Klienci przyjeżdżali na mycie i woskowanie TENZONEM za 250zł :) Ale niestety przy takim podejściu firma TENZI długo nie zagościłaby na rynku więc muszą iść z duchem czasu i sprzedawać rzeczy które są aktualnie popularne.

Co do Q1 to jest to powłoka odpowiadająca za hydrofobowość i z kwarcem ma mało wspólnego. H1 to typowy kwarc a Q1 jest jego uzupełnieniem, a dokładniej wzmocnieniem hydrofobowości. Trochę bez sensu nakładać sam Q1 na lakier. Echelon, na którym pracujemy również jest preparatem dwuskładnikowym i dopiero po nałożeniu dwóch komponentów spełnia w 100% swoje zadanie. Także drogie Pany, zanim coś skrytykujecie to jednak warto poczytać. Tak czy inaczej uważam, że kwarce z TENZI to nie jest wysoka półka :) i na szybko wskazałbym kilka lepszych rozwiązań w podobnej lub lepszej cenie. Już wkrótce będziemy robić duży test powłok kwarcowych z użyciem kilku powłok, które aktualnie mamy na stanie (4nano Lack Protect 3d, Tenzi, SystemX, Echelon Zen-Xero, Echelon 1043 NANO-FIL, Echelon CS1)

Link to comment
Share on other sites

4nano Lack Protect 3d

To akurat szczegółowo przetestowano ale chętnie obejrzę powtórkę :u

SystemX

Dystrybutor ma smieszne podejście do biznesu... =))

Echelon Zen-Xero

Dopóki nie otrzymam próbki, biorąc pod uwagę sztucznie tworzoną aurę tajemniczości będę głośno krzyczał że to chińczyk jakich pełno :-!
Link to comment
Share on other sites

Nie będzie to test poszczególnych powłok, każda na innym elemencie, tylko wrzucimy je wszystkie na maskę samochodu, który jeździ na codzień w wypożyczalni i będziemy porównywać trwałość i zachowanie się powłoki w różnych warunkach. A jak wiadomo Klienci wypożyczalni od automatów nie stronią :)

Co do systemX to nie wiem jakie ma podejście dystrybutor, po prostu dostałem próbkę i szkoda wyrzucić ją do kosza skoro można wykorzystać do testu.

Nie tworzymy aury tajemniczości wokół Echelonu, po prostu doszliśmy do wniosku że powłoka jest skomplikowana w aplikacji i zwykły śmiertelnik może sobie z nią nie poradzić. A takie sytuacje mogłyby spowodować zepsucie opinii preparatu na rynku. Druga sprawa to cena - jeśli produkt pojawiłby się w sprzedaży detalicznej to cena oscylowałaby w okolicach 900-1000zł netto. Myślę, że dla większości detailerów-amatorów cena zaporowa. Trzecia sprawa - Echelon to produkt japoński a nie chiński. Jeśli chcesz usłyszeć opinię osoby niezależnej, a mającej ogromne doświadczenie w detailingu to polecam zapytać Kanara. W tamtym tygodniu nakładaliśmy Zen-Xero na nowego Jaga XF i Kanar widział samochód przed, w trakcie i po aplikacji. Jego mina mówiła wszystko. :)

Link to comment
Share on other sites

Drogi daleki sąsiedzie.

W wielu wątkach tu i "tam" sugerowałem udostępnienie próbki i nadal jak widzę temat ten jest zbywany mglistym:

"

powłoka jest skomplikowana w aplikacji i zwykły śmiertelnik może sobie z nią nie poradzić.

Pitu pitu.

Naprawdę sądzisz że jest to tak trudne żebym ja czy ktoś inny kto "ogarnia temat" nie był godzien?

Proszę Cię...

Nic nie da prezentacja produktu przez Ciebie.

Puść próbkę w świat, wybierz sobie kogoś naprawdę niezależnego.

Druga sprawa to cena - jeśli produkt pojawiłby się w sprzedaży detalicznej to cena oscylowałaby w okolicach 900-1000zł netto. Myślę, że dla większości detailerów-amatorów cena zaporowa

Owszem dla amatorów wosków w testerach tak ale nie tylko tacy tu siedzą...

Ale nie o tym wątek.

PS Echelon jest tak dobry?

Poproszę tester.

EOT

Link to comment
Share on other sites

Dobrze Piotrze, udostępnię Ci ilość niezbędną do nałożenia powłoki na maskę samochodu. Wystarczy? Liczę jednak że test zostanie przeprowadzony rzetelnie a jeśli będziesz miał problemy w nałożeniu to proszę o kontakt ze mną a nie strzelenie powłoką do śmieci bo jest za ciężka w aplikacji :) Czy masz może miernik grubości lakieru? Bo jeśli przeprowadzałbyś taki test to warto byłoby zmierzyć grubość powłoki lakierniczej przed i po aplikacji.

Link to comment
Share on other sites

cena oscylowałaby w okolicach 900-1000zł netto. Myślę, że dla większości detailerów-amatorów cena zaporowa.

W Krakowie-Wieliczce zostali sami amatorzy akurat zawodowcy zbankrutowali więc cena zaporowa chyba to dla nich była ;)

Wszystko mogę aplikować na auto jak jest tylko chętny,ale takich jest 1/50 :o

wiec :

49x200=9800 ciągle

1x1700 raz na 2 miesiące i to z tłumaczeniem co to takiego itd.odpada

Oczywiście są studia,które mają na to zbyt ale one mają dochody z czego innego

Link to comment
Share on other sites

.

Inne skladniki slowem klucz.

Cos byc musi do cholery za zakretem....

kiedy znajdziemy się na zakręcie.... :D co z TENZI BĘDZIE !!!!!!!!!!! :D

Weźcie specyfikacje techniczną prawdziwych powłok kwarcowych i przeanalizujcie skład od razu widać że składają się z czegoś CO ZOSTAJE na lakierze ;)

Link to comment
Share on other sites

Miłosz Ty to czystym teoretykiem chyba jesteś :D

Weż przykład z Piotrka wysil się znajdż auto przygotuj powierzchnię zaaplikuj preparat zrób dokumentacje to wtedy będzie ciekawe.

Teksty typu chemik przez telefon i kopie kart charakterystyki są na prawdę nie ciekawe.

Nie gniewaj się ale tak to wygląda dla osoby,która siedzi w temacie samochodowym od kołyski.

Link to comment
Share on other sites

Miłosz Ty to czystym teoretykiem chyba jesteś :D

Weż przykład z Piotrka wysil się znajdż auto przygotuj powierzchnię zaaplikuj preparat zrób dokumentacje to wtedy będzie ciekawe.

Teksty typu chemik przez telefon i kopie kart charakterystyki są na prawdę nie ciekawe.

Nie gniewaj się ale tak to wygląda dla osoby,która siedzi w temacie samochodowym od kołyski.

gwoli przypomnienia :

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=200935

Marcinie a co Ty na to jakbym Ci powiedział że mam nawet certyfikat powłok kwarcowych od Car-Pro ?

Link to comment
Share on other sites

Ja na pełnym luzie jestem ;) Co do samego detailingu to już wiele razy pisałem że się na tym nie znam i dalej to podtrzymuje i mega szacun w kierunku Piotra bo widziałem co wyczynia, ja za to trochę w innym kierunku mam bzika :D Co do spotów to...póki co to na chleb trzeba zarobić :D

Link to comment
Share on other sites

W tym wątku możecie poruszać do woli temat powłok kwarcowych, za, przeciw, co, z czym i dlaczego, co robić i jak robić aby miało sens. Liczę, że wszystkie osoby które miały styczność z ów powłokami zabiorą głos i powstanie ciekawa dyskusja.

Link to comment
Share on other sites

Jedynie tak dokładnie cquartza... chciałem dorwać c1 gtechnika , ale właściciel rob wystraszył się testów, po za tym powiedział że oni głównie robią pod kątem wytrzymałości na UV. Została mi nawet wysłana próbka Gzoxa...ale jakimś sposobem nie dotarła do mnie.

Co do testowania nie miałem jak i za co...obecnie z braku laku pracuję w pewnej firmie gdzie też zajmują się autodetailingiem i właśnie mam możliwość potestowania czegoś i na pewno podzielę się spostrzeżeniami ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy




×
×
  • Create New...