Tomasz Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Witam i zapraszam do kolejne relacji ... Felgi bbs rs rozstaw 5x130 przeszły całkowity proces renowacji z dodatkowym nawiertem 4x100 Ranty - papiery 40 -220 na sucho , 320 -1500 na mokro Polerowanie - Pasty autosol, Marbad Filce - Marbad Pferd Rotory i bębny - piaskowanie , podkład epoxyd , akryl . Lakier i baza novol Śrubki i nakrętki chrom Zapraszam do relacji Dziękuję za uwagę pozdrawiam Tomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 bezpieczny jest ten nawiert? bardzo mało mięsa jest plus dziura do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Damianie rotory były wiercone na Śląsku, w firmie siedzi w tym trochę lat i to ich xxx komplet z wejściem 5x130 > 4x100 i nigdy nie było problemów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 O to samo chciałem zapytac co Damian bo jak zobaczyłem te nawierty to :shock: Ale praca :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 w stali jest zasada (mówię o konstrukcjach) że odległość od krawędzi do osi otworu powinno wynosić nie mniej niż 1,5 fi otworu - nie wiem jak w aluminium i na kołach- tak jak pisze zasada ta jest stosowana w konstrukcjach budowlanych- ale jak widzę dziurę w otworze :o a powiedz mi na rewersie rotoru było nadlewane coś? bo na pierwzych fotkach widać trojkąty a już po malowaniu jednolite- nie wiem czy wiesz o co mi chodzi :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Damian nic nie było nadlewane 4x100 mieści sie w 5x130 ;) nie róbmy z tego wielkiego OT . Sam pamiętasz jak były czasy adapterów , sam jeździłem na 5x112 na 4x100 na 3 szpilkach i nic sie nie działo!!! a niektórzy mówili że 3 felgi mu się odkręciły 8-) wiesz ile ludu tyle opini :roll: ;) Felgi na dzień dzisiejszy zamontowane są w bmw e3o kanciaku z duzym motorem i nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Widzę, nie tylko mnie rzuciły się w oczy te nowe dziury, ale jak ok to ok. Wyszły pięknie :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Nice Job :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Rotory i bębny - piaskowanie , podkład epoxyd , akryl . Lakier i baza novolCzemu dawałeś epoxyd?. O korozje w alusach nie ma sie przeciez co martwic wiec nie rozumiem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Rotory i bębny - piaskowanie , podkład epoxyd , akryl . Lakier i baza novolCzemu dawałeś epoxyd?. O korozje w alusach nie ma sie przeciez co martwic wiec nie rozumiem :( Aluminium się utlenia ;) a nie korozuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Piękne kółka i oczywiście kawał pracy wykonany przy nich. Bardzo podobają mi sie rotory od środka. Jakbyś miał zdjęcia e30 na tych kółkach to podziel się z nami, myślę że będzie na co popatrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Aluminium się utlenia a nie korozujeNo tak ale, ze epoxyd temu zapobiega to nie wiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Aluminium koroduje :f Nie mylić korozji z rdzewieniem. Rdza to potocznie nazwany tlenek żelaza. Biorąc pod uwagę że z żelazem na chwilę obecną praktycznie w ogóle się nie spotykamy to nazwa stosowana jest chybiona. Koroduje również beton i inne materiały niemetaliczne. Korozja to degradacja materiału w skutek styku z otaczającym środowiskiem. powstające wtedy przemiany chemiczne i ich efekty nazywamy właśnie korozją. Jeśli przemiany chemiczne nie mająmiejsca mamy do czynienia z erozją. JJ nie bij :lol: Koła ładne i praca ciężka :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.