Tomasz Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Witam i zapraszam do kolejne relacji ... Felgi bbs rs rozstaw 5x130 przeszły całkowity proces renowacji z dodatkowym nawiertem 4x100 Ranty - papiery 40 -220 na sucho , 320 -1500 na mokro Polerowanie - Pasty autosol, Marbad Filce - Marbad Pferd Rotory i bębny - piaskowanie , podkład epoxyd , akryl . Lakier i baza novol Śrubki i nakrętki chrom Zapraszam do relacji Dziękuję za uwagę pozdrawiam Tomasz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 bezpieczny jest ten nawiert? bardzo mało mięsa jest plus dziura do tego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted November 7, 2012 Author Report Share Posted November 7, 2012 Damianie rotory były wiercone na Śląsku, w firmie siedzi w tym trochę lat i to ich xxx komplet z wejściem 5x130 > 4x100 i nigdy nie było problemów ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar_1981 Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 O to samo chciałem zapytac co Damian bo jak zobaczyłem te nawierty to :shock: Ale praca :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damianese Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 w stali jest zasada (mówię o konstrukcjach) że odległość od krawędzi do osi otworu powinno wynosić nie mniej niż 1,5 fi otworu - nie wiem jak w aluminium i na kołach- tak jak pisze zasada ta jest stosowana w konstrukcjach budowlanych- ale jak widzę dziurę w otworze :o a powiedz mi na rewersie rotoru było nadlewane coś? bo na pierwzych fotkach widać trojkąty a już po malowaniu jednolite- nie wiem czy wiesz o co mi chodzi :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted November 7, 2012 Author Report Share Posted November 7, 2012 Damian nic nie było nadlewane 4x100 mieści sie w 5x130 ;) nie róbmy z tego wielkiego OT . Sam pamiętasz jak były czasy adapterów , sam jeździłem na 5x112 na 4x100 na 3 szpilkach i nic sie nie działo!!! a niektórzy mówili że 3 felgi mu się odkręciły 8-) wiesz ile ludu tyle opini :roll: ;) Felgi na dzień dzisiejszy zamontowane są w bmw e3o kanciaku z duzym motorem i nic się nie dzieje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Widzę, nie tylko mnie rzuciły się w oczy te nowe dziury, ale jak ok to ok. Wyszły pięknie :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Nice Job :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Rotory i bębny - piaskowanie , podkład epoxyd , akryl . Lakier i baza novolCzemu dawałeś epoxyd?. O korozje w alusach nie ma sie przeciez co martwic wiec nie rozumiem :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted November 7, 2012 Author Report Share Posted November 7, 2012 Rotory i bębny - piaskowanie , podkład epoxyd , akryl . Lakier i baza novolCzemu dawałeś epoxyd?. O korozje w alusach nie ma sie przeciez co martwic wiec nie rozumiem :( Aluminium się utlenia ;) a nie korozuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Piękne kółka i oczywiście kawał pracy wykonany przy nich. Bardzo podobają mi sie rotory od środka. Jakbyś miał zdjęcia e30 na tych kółkach to podziel się z nami, myślę że będzie na co popatrzeć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Aluminium się utlenia a nie korozujeNo tak ale, ze epoxyd temu zapobiega to nie wiedziałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Aluminium koroduje :f Nie mylić korozji z rdzewieniem. Rdza to potocznie nazwany tlenek żelaza. Biorąc pod uwagę że z żelazem na chwilę obecną praktycznie w ogóle się nie spotykamy to nazwa stosowana jest chybiona. Koroduje również beton i inne materiały niemetaliczne. Korozja to degradacja materiału w skutek styku z otaczającym środowiskiem. powstające wtedy przemiany chemiczne i ich efekty nazywamy właśnie korozją. Jeśli przemiany chemiczne nie mająmiejsca mamy do czynienia z erozją. JJ nie bij :lol: Koła ładne i praca ciężka :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.