Jump to content

BMW 130i M E81 Detailing by MrCleaner Katowice


Recommended Posts

Chcielibyśmy przedstawić relację z naszej ostatniej pracy przy bardzo przyjemnym BMW serii 1 w kolorze Carbonschwarz.

Ponieważ samochód miał parę elementów lakierowanych ponownie, było niestety widać na nim piętno odciśnięte lakierniczą "polerką".

Tak prezentował się po przyjeździe do naszego studia

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na początek Nielsen Tar & Glue Remover i pianowanie (Angelwax FastFoam 1:9).

Po spłukaniu piany, mycie ręczne (Angelwax Superior Automotive Shampoo) i pędzelkowanie zakamarków z APC (Scholl Green 9000).

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jak widać, glinka (CarPro Clay Bar Ultra Fine) również miała co robić.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dźwigamy jedynkę, żeby zdjąć koła i dokładnie wyczyścić je z każdej strony, nie zapominając oczywiście o nadkolach.

Do czyszczenia i zabezpieczenia felg oraz opon użyliśmy kolejno:

-Angelwax Original Bilberry Wheel Cleaner (1:10)

-Scholl Rim Seven

-Nielsen Tar & Glue Remover

-APC Scholl Green 9000 do opon

-Zmywacz sylikonowy do odtłuszczenia felg

-Angelwax Bilberry Wheel Sealant

-Dodo Juice Supernatural Tyre Dressing

Nadkola wyczyszczone również APC Scholl'a i zabezpieczone Nielsen'em Choice.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas na inspekcję lakieru, byśmy wiedzieli z czym musimy się zmierzyć.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Ponieważ samochód miał za sobą naprawy lakiernicze, nie każdy element poddawał się tak samo określonym kombinacjom pad/pasta, dlatego też część paneli traktowaliśmy na początek połączeniem Scholl'a S3 Gold z niebieskim padem Scholl'a (choć nawet w tym przypadku potrzebne były kilkukrotne podejścia) na innych z kolei wystarczała kombinacja S3 Gold z pomarańczowym padem.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

W kolejnym etapie użyliśmy Scholl'a S30 na żółtym padzie Monster Shine, aby wykończyć lakier po paście S3 Gold i twardych gąbkach.

Dołączona grafika

Aby pozbyć się resztek past, do umycia auta po korekcie użyliśmy piany Angelwax FastFoam z odrobiną APC.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Kropelki na Angelwax Bilberry Wheel Sealant.

Dołączona grafika

W celu wykonania ostatecznego finiszu i przygotowania lakieru na nałożenie wosku, użyliśmy Scholl'a W09 na czarnym, wykańczającym padzie Monster Shine.

Jako zabezpieczenie lakieru, nałożyliśmy wosk Angelwax Body Wax.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites


Świetna praca! Lubię to :D

Co sądzisz o produktach od AngelWax?

Naszym zdaniem są świetne, część z nich testujemy już od niemal roku i jesteśmy pod wrażeniem.

Dlatego też trafiły na nasze półki sklepowe i na stałe zagościły w naszych pracach, a tym samym relacjach.

Link to comment
Share on other sites

Ponawiam pytanie na które nie otrzymałem odpowiedzi w Waszej poprzedniej relacji:

W jaki sposób jesteście w stanie ustawić na pianownicy P.A. stężenie 1:9? Ile obrotów na pokrętle wykonujecie oraz jakie parametry techniczne (przepływ wody w l/h oraz ciśnienie) ma Wasza myjka?

Ładne opisy i samo auto, dobrze wyszło.

Link to comment
Share on other sites

Ponawiam pytanie na które nie otrzymałem odpowiedzi w Waszej poprzedniej relacji:

W jaki sposób jesteście w stanie ustawić na pianownicy P.A. stężenie 1:9? Ile obrotów na pokrętle wykonujecie oraz jakie parametry techniczne (przepływ wody w l/h oraz ciśnienie) ma Wasza myjka?

Ładne opisy i samo auto, dobrze wyszło.

pisząc o stężeniu 1:9 w pianownicy, mamy na myśli to co wlewamy do samej pianownicy, czyli 100ml piany FastFoam i 900ml wody

pianownica skręcona na minimum, a myjka ma ciśnienie MAX 160bar, przepływ wody MAX 8,83l/min

Link to comment
Share on other sites

Ale wiecie, że wydając pianę z pianownicy podłączonej do myjki, używacie otwartego obiegu wody i jeszcze bardziej rozcieńczacie ten roztwór? Więc podanie 1:9 wprowadza czytelnika w błąd bo na aucie może równie dobrze lądować roztwór 1:350..

Link to comment
Share on other sites

Mamy świadomość, że nie da się tego w 100% precyzyjnie określić, ponieważ jest to zależne od zbyt wielu czynników, dlatego też podajemy jedynie to stężenie co do którego mamy pewność (w tym przypadku to wlewane do pianownicy).

W przypadku każdej piany ta koncentracja powinna być indywidualnie dostosowywana przez użytkownika do jego warunków oraz oczekiwań.

Jeśli nie wyraziliśmy się wystarczająco jasno, a tym samym wprowadziliśmy kogoś w błąd, najmocniej przepraszamy.

Link to comment
Share on other sites

Czyli lejąc ciągle na auto przez 30sek.wychodzi stężenie ok.1/44 a przez 60sek 1/88.

I dlatego podawanie stężenia w pojemniku pianownicy podłączonej do myjki bez zgłębienia odpowiednich proporcji przy pokręcaniu pokrętłem jest moim zdaniem bez sensu. Nie miałbym do Was pretensji, gdybyście użyli tego roztworu w Glorii albo Epoce. Swoją drogą, dlaczego rozcieńczacie pianę która później znowu jest rozcieńczana? Dlaczego nie lejecie koncentratu?

I nie mówcie mi takich rzeczy:

Mamy świadomość, że nie da się tego w 100% precyzyjnie określić, ponieważ jest to zależne od zbyt wielu czynników, dlatego też podajemy jedynie to stężenie co do którego mamy pewność (w tym przypadku to wlewane do pianownicy).

W przypadku każdej piany ta koncentracja powinna być indywidualnie dostosowywana przez użytkownika do jego warunków oraz oczekiwań.

8-|

Albo macie świadomość albo nie ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Zacznę od uśmiechu :)

Panowie lanie koncentratu miało by oczywiście sens przy założeniu że mamy nie ograniczoną skale dozowania na pianownicy . Ta jednak ma swoje minimum jak i maksimum . Producent jasno określa w przypadku tej piany jak i tysiąca innych roztwór który rozrabiamy do pojemnika . Tak który potem zostaje ponownie rozcieńczony przez przepływ wody . Dodatkowo ważnym aspektem jest temperatura to jakiej jakości jest woda itp . Nie ma gotowej w 100% idealnej kombinacji do danej piany do myjki . Takowe można by obliczyć przy założeniu konkretnej myjki o konkretnych parametrach , woda musiała by mieć zawsze stałą temperature jak i jej jakość musiała by pozostać nie zmienna .

Dlatego zakres koncentracji jest podawany w przybliżeniu . Po czym samo "Pianowanie" regulujemy już na regulacji dozowania na samej pianownicy .

W związku z tym fau pax nie było Jędrzeju za to do lania koncentratu do pianownicy można by się już nieco "przyczepić"

Sam system pianowania z pianownicą na myjce jest bardzo mało precyzyjny . Są rzecz jasna systemy które pozwalają na zwiększenie precyzji dozowania i fakt wtedy podaje się koncentrat ale to już zupełnie inna bajka .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...