Skocz do zawartości

STJARNAGLOSS KOKOSNOT PH NEUTRAL SNOW FOAM


kubik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Patrzę,że już kilka produktów STJARNAGLOSS było na forum,więc pomyślałem,że uzupełnię o mój test.Był to na dobrą sprawę mój pierwszy test na forum,więc wybaczcie,aczkolwiek konstruktywna krytyka mile widziana ;)

Jak w temacie pod lupę wziąłem aktywną pianę STJARNAGLOSS KOKOSNOT PH NEUTRAL SNOW FOAM .W sumie nie wiem do końca jak przeczytać nazwę producenta,Mariusza też nie katowałem pytaniami :mrgreen:

Do rzeczy nie mam wielkiego doświadczenia z aktywnymi pianami.Do tej pory zużyłem 1l VP Neutral Snow Foam,więc nie wiem czy test będzie w 100% obiektywny.Nie byłem do końca zadowolony z piany VP NSF z bardzo prostej przyczyny.Była za słaba.Jako,że czegoś na codzienne mycie i mycie wstępne potrzebowałem,wybór padł na produkt producenta o wykrętnej nazwie STJARNAGLOSS.

Pierwsze wrażenie

Piana w baniaczku jest rzekłbym czerwona,pianka na górze żółta natomiast.

Zapach,czuć nutę kokosa,dla mnie pachnie trochę ciastoliną Play-doh-przyjemny nie drażni.

Korzystam z pianownicy ręcznej Epoca.2 filce,stężenie 35ml/l takie jak stosowałem w VP.

Tak to się prezentuje.

Dołączona grafika

Przedstawię pacjenta do mycia.

Przez tydzień jazdy miejskiej+350km trasy zdrowym tempem(mały,ale wariat) nie myty,ogólnie dla mnie zdrowo ufajdany,bo było też trochę jazdy w deszczu.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mój błąd,że nie zrobiłem zdjęcia klapy i dołów drzwi-miejsc gdzie jest sprawdzian dla pian,ale bez obaw,było dość ok.

Piana Niewątpliwym bajerem jest kolor.Wygląda to trochę jak radioaktywna żółć :-]

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wcina robale, nie ma co

Dołączona grafika

Piana w moim odczuciu,odrobinę gorzej pieni się od VP,ale za to o wiele później wysycha!

To mój pierwszy raz,popróbuje z filcami i ze stężeniem.

No,ale dobra,bajerem jest kolor,piankę można przeżyć,no i teraz najważniejsze jak domywa?

I tu jak dla mnie jest :good: