Skocz do zawartości

Twingo II RS - mały czarnuch


tfelek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Chciałem Wam pokazać drugi w moim wykonaniu projekt Renault Twingo RS Cup :) Tym razem auto znajomego, kolor czarny i jak zaraz zobaczycie, duzo bardziej zniszczony niż mój. Na wstepie chciałem podziękować Pawłowi z MXNowicki za pomoc w ogarnięciu auta :good:

Tutaj lista użytych środków :

Mycie i koła :

-Tenzi Truck

-AB Magifoam

-IronX

-SNB Jetin

-APC SG Red Devil

-SNB Tar Remover

-Prickbort

-Duragloss 901

Lakier:

-Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste

-Menzerna 2500

-Urban Shine

-SV CF Professional Regular

-SV CF Regular

-SV Shield

Opony,tworzywa etc :

-Meguiars Endurance

-Koch Chemie Plaststar

-Autofinesse Revive

-NW "XXX" od MXNowicki

-SV Autobahn

W takim stanie auto trafiło w nasze ręce :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na początek auto zostało zalane Prickbortem :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

http://img835.imageshack.us/img835/4690/isdsc0450.jpg[/url]

IronX w akcji :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka :

Dołączona grafika

Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagaja bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Kto lepiej zrobi swoją stronę :D :mrgreen:

Dołączona grafika

Pierwsza "50" na masce :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Błotnik/drzwi :

Dołączona grafika

Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach :

Dołączona grafika

Maska przed/po :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przedni zderzak przed/po :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przedni błotnik przed/po :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Teraz kolej na dach :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Tylni błotnik :

Dołączona grafika

Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zdjęliśmy równiez napis z klapy :

Dołączona grafika

Tylny zderzak :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki :

Dołączona grafika

Sporo trudnosci przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika :mrgreen:

Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli :dontknow: :kox:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mocno zniszczone były również tylne lampy :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po każdym przjeździe dokonywana była inspekcja :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić :kox: :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wygląda to odrobine lepiej ;)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Teraz kolej na letnie koła :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Auto zostało osuszone i gotowe na finish :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na opony trafił Meguiars Endurance :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem :

Dołączona grafika

Wosk :

Dołączona grafika

Nówka sztuka :mrgreen:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Docieranie...

Dołączona grafika

...pod czujnym administratorskim okiem :D

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Rzut oka czy wnęki dobrze domyte :

Dołączona grafika

Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem :

Dołączona grafika

Pora zobaczyć efekt końcowy :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

...i światełka w drugą stronę :kox: :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Wytoczyliśmy auto na zewnątrz :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie boisz sie tak na 4 kobylkach zostawic?? niejedno juz spadlo

A jak może spaść Auto ?? już wam wytłumaczę czemu Auto stoi na 4 kobyłkach a nie na 2 ..

Auto jest dość krótkie i sztywne . podkładając pod przód Auta podnośnik i podnosząc Auto podnosi się też tylne koło i w ten sposób zmiana kół czy podstawienie kobyłek odbywa się jak F1 :D .

Auto wygląda nie pozornie i każdy mówi że małe Auto więc szybko sie zrobi.. Zapraszam.. Znajdzie sie jeszcze jeden jak nie dwa do roboty :D .

Dziękuje za miłe słowa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff a ja się cieszę, że oni już to auto skończyli, bo się nikt mną nie zajmował! :cry: tylko Twingo i Twingo =))

A ja jeszcze tutaj pogratuluje całej trójce tego projektu, bo wiem, że łatwo nie było ;)

To pisałam ja czyli... no wiecie :lol:

aaa BTW: na naszym blogu też jest projekt ;) http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/renault-twingo-ii-rs-projekt-evo-tfelek-pawel-mx-nowicki/ (tak w razie czego piszę ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

masa140 odpływy były robione przez wcześniejszego najemcę, który nie potrzebował lać tyle wody co my i są bardzo wąskie/prowizoryczne. Dlatego na wiosnę czeka nas kucie :D

kermit Koch Power Cut bardzo fajna pasta, chyba najlepszy cutting jaki miałem do tej pory. Nie jest tak "gumowata" i nie ciągnie się tak jak Schiefpaste. Jednocześnie przycina bardzo dobrze, o wiele lepiej niż Fg500. W połączeniu z futerkiem sprawowała się rewelacyjnie. Nie zostawia takiej sieczki jak schliefpaste, czy super cut z presty, ale też nie wykańcza jak fg500. Zobaczymy jeszcze na twardych lakierach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...