tfelek Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Witajcie Chciałem Wam pokazać drugi w moim wykonaniu projekt Renault Twingo RS Cup :) Tym razem auto znajomego, kolor czarny i jak zaraz zobaczycie, duzo bardziej zniszczony niż mój. Na wstepie chciałem podziękować Pawłowi z MXNowicki za pomoc w ogarnięciu auta :good: Tutaj lista użytych środków : Mycie i koła : -Tenzi Truck -AB Magifoam -IronX -SNB Jetin -APC SG Red Devil -SNB Tar Remover -Prickbort -Duragloss 901 Lakier: -Koch Chemie PowerCut i Schleifepaste -Menzerna 2500 -Urban Shine -SV CF Professional Regular -SV CF Regular -SV Shield Opony,tworzywa etc : -Meguiars Endurance -Koch Chemie Plaststar -Autofinesse Revive -NW "XXX" od MXNowicki -SV Autobahn W takim stanie auto trafiło w nasze ręce : Na początek auto zostało zalane Prickbortem : Następnie mieszanka AB Magifoam i TenziTruck w Glorii : http://img835.imageshack.us/img835/4690/isdsc0450.jpg[/url] IronX w akcji : Auto zostało później umyte za pomocą Duraglossa 901 , wyglinkowane i osuszone. Zdjęlismy również tablice rejestracyjne dla lepszego dostępu do zderzaka : Jak zaraz zobaczycie , zdecydowanie było co robić przy lakierze. Korekta była mocno uciążliwa bo kształty auta wymagaja bardzo dużo uwagi przy polerowaniu ,głównie małymi padami. Błotniki, progi i zderzaki są plasikowe więc nietrudno o wpadkę. Kto lepiej zrobi swoją stronę :D :mrgreen: Pierwsza "50" na masce : Błotnik/drzwi : Dla ułatwienia pracy przy progach, postawiliśmy auto na kobyłkach : Maska przed/po : Przedni zderzak przed/po : Przedni błotnik przed/po : Teraz kolej na dach : Tylni błotnik : Tylna klapa była chyba najbardziej zniszczonym elementem auta : Zdjęliśmy równiez napis z klapy : Tylny zderzak : Trudno dostępne miejsca polerowane były przy pomocy przedłużki : Sporo trudnosci przysporzyły progi, ze względu na swój kształt i stopień zniszczenia : Nie udało się zdjąć wszystkiego, ale jak wiadomo , z plastikowymi elementami lepiej w porę odpuścić, niż szukać lakiernika :mrgreen: Tutaj nie wiem co dwóch asów miało na myśli :dontknow: :kox: Mocno zniszczone były również tylne lampy : Po każdym przjeździe dokonywana była inspekcja : Po skończonym cięciu na aucie znajdowała się tona pyłu z padów i past : Na początek miejsca gdzie była taśma spryskana Tar Removerem : Porcja piany ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków i szczelin : Wszystkie szczeliny umyte APC i pędzelkiem : Następnie auto kolejny raz umyte ręcznie : W międzyczasie ogarnęliśmy również dwa komplety felg do Twingo. Zimówki na start, do mycia użyty został Tenzi Truck , Jetin i IronX. Jak widać miały co robić :kox: : Wygląda to odrobine lepiej ;) Teraz kolej na letnie koła : Auto zostało osuszone i gotowe na finish : Ostatniego dnia nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby : Plastiki na przednim i tylnym zderzaku potraktowane Kochem Plaststar : Miejsca pod plastikowymi listwami zostały wyczyszczone za pomocą SV CF Regular : Nakładki na drzwiach posmarowane AF Revive : Na opony trafił Meguiars Endurance : Przed woskowaniem auto zostało przetarte dusterem : Wosk : Nówka sztuka :mrgreen: Docieranie... ...pod czujnym administratorskim okiem :D Rzut oka czy wnęki dobrze domyte : Końcówka wydechu zabezpieczona SV Autobahnem : Pora zobaczyć efekt końcowy :) ...i światełka w drugą stronę :kox: : Wytoczyliśmy auto na zewnątrz : To by było na tyle, mam nadzieje że Wam się podobało ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Nice Job :u Kobylki :o Nie za wysoko dressingiem do opon pojechales? Widac po gumie ze znajomy lubi troche poszalec, a dressing sliski :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Świetna robota :u Krok po kroku ;) Powiedz mi czy po finiszu a przed woskowaniem auto było ponownie myte ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted December 10, 2012 Author Report Share Posted December 10, 2012 Auto było myte po po skończeniu ciecia kochem i menzerną 2500 a co z kobyłkami ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire1 Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Super wyszło :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.martino Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Nie boisz sie tak na 4 kobylkach zostawic?? niejedno juz spadlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Super wyszło Pany , myślałem że temat tylko zostanie na białoruskim forum a i tu zawitała :u Wyobrażam sobie ile mieliście pracy z tymi przejściami, progami, zderzakami . :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted December 11, 2012 Author Report Share Posted December 11, 2012 Nie boisz sie tak na 4 kobylkach zostawic?? niejedno juz spadlo A jak może spaść Auto ?? już wam wytłumaczę czemu Auto stoi na 4 kobyłkach a nie na 2 .. Auto jest dość krótkie i sztywne . podkładając pod przód Auta podnośnik i podnosząc Auto podnosi się też tylne koło i w ten sposób zmiana kół czy podstawienie kobyłek odbywa się jak F1 :D . Auto wygląda nie pozornie i każdy mówi że małe Auto więc szybko sie zrobi.. Zapraszam.. Znajdzie sie jeszcze jeden jak nie dwa do roboty :D . Dziękuje za miłe słowa . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lehto Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 relacja miód-malina, autko wyszło fantastycznie, brawo :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macieg Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Super relacja, Panowie ile czasu trwała praca z autkiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted December 11, 2012 Author Report Share Posted December 11, 2012 czas pracy około 30 godz . :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx_nowicki Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Uff a ja się cieszę, że oni już to auto skończyli, bo się nikt mną nie zajmował! :cry: tylko Twingo i Twingo =)) A ja jeszcze tutaj pogratuluje całej trójce tego projektu, bo wiem, że łatwo nie było ;) To pisałam ja czyli... no wiecie :lol: aaa BTW: na naszym blogu też jest projekt ;) http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/renault-twingo-ii-rs-projekt-evo-tfelek-pawel-mx-nowicki/ (tak w razie czego piszę ;) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Wydaje się małe, ale przez kształt zabiera czasu, przyjemnie wyszło :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted December 11, 2012 Author Report Share Posted December 11, 2012 ! :cry: tylko Twingo i Twingo =)) Wiola Moja Ania od zawsze mówiła twingo i tylko twingo .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx_nowicki Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Wiola Moja Ania od zawsze mówiła twingo i tylko twingo .... No to chyba akurat dobrze? Nie musisz się tłumaczyć z każdej minuty spędzonej przy aucie :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masa140 Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 Super robota :ymapplause: , auto wygląda jak oblane szkłem :u . BTW a co robicie z wodą po myciu bo nie widzę odpływów na podłodze?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kermit Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 A jak wrażenia z cięcia pastą Koch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Stig Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 Relacja kompleksowa i bardzo profesjonalna. Świetny efekt końcowy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx_nowicki Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 masa140 odpływy były robione przez wcześniejszego najemcę, który nie potrzebował lać tyle wody co my i są bardzo wąskie/prowizoryczne. Dlatego na wiosnę czeka nas kucie :D kermit Koch Power Cut bardzo fajna pasta, chyba najlepszy cutting jaki miałem do tej pory. Nie jest tak "gumowata" i nie ciągnie się tak jak Schiefpaste. Jednocześnie przycina bardzo dobrze, o wiele lepiej niż Fg500. W połączeniu z futerkiem sprawowała się rewelacyjnie. Nie zostawia takiej sieczki jak schliefpaste, czy super cut z presty, ale też nie wykańcza jak fg500. Zobaczymy jeszcze na twardych lakierach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.