golden0282 Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Witam, Jakiś czas temu miałem okazje popracować przy nazwę to "wole roboczym " część z was już zna tą pracę z innego forum , a ci ,którzy nie widzieli mają okazje zobaczyć do jakiego stanu można zapuśćić auto :D . Czas pracy to 3 dni w dwie osoby . Nie był to rasowy detailing , jednak cel został osiągnięty . Użyte środki: Mycie piana aktywna tenzi Szampon AG Tar remover Concept purple rain glinka BH APC BH HD surfex Dresingi CG New look trim Endurance tire gel szyby Car glass polish AG Rain X Guard Glass AG Koła Tenzi Aluz Purple rain Lakier Zielony korek 3m / futro PF 2500 / Żółta gąbka 3m IPA SRP Collinite 476 bodywork gloss shield AG Tak wyglądał przed . Zaczeliśmy od silnika . Silnik został jedynie obmyty na szybko , Mycie ,przygotowanie do polerowania; Piana aktywna Mycie Obuszenie Usuwanie smoły Purple rain - Mam szczere wątpliwości co do działania tego środka porównując go do Iron X - z testu dostępnego na forum wywnioskowałem , że po co płacić więcej za Iron X skoro można mieć tańszą alternatywe . W niektórych przypadkach nie warto szukać alternatyw :/ Spłukanie Glinka Mycie Suszenie i kilka fot stanu lakieru Pierwszy raz spotkałem się z tak topornym lakierem , praktycznie wogóle się nie grzał , Zielona kombinacja 3M nie robiła na nim prawie żadnego wrażenia .czas pozwolił mi na 2 krokową "polerkę". Zdaję sobię sprawę ,że jest to niezgodne ze sztuką jednak wyszło jak wyszło . Została cała masa rys mniejszych większych , nie obyło się bez holosów , dach ruszyłem jedynie SRP ,żeby usunąć oksydacje. Po skończonej "polerce" całość wyczyściłem IPA , Mycie Suszenie , dresingi , Szyby itp. W między czasie kiedy ja polerowałem, znajomy robił "regeneracje kół" - niestety również niezgodnie ze sztuką :) Czas na efekty końcowe Na lakier poszedł Bodywork Gloss Guard AG na maske położyłem pół na pół z coli aby sprawdzić co to warte. 777 I jak to zwykle bywa w Irlandii albo się zanosi na deszcz albo jest deszcz :/ Auto skończone pozostało tylko włożyć siedzenia . Podsumowując Samochód z zewnątrz zyskał sporo na wyglądzie , znajony zadowolony ,jednak nie o to chodzi w detailingu :/ . Teraz czas na wnętrze Użyte środki PB NL VP Talos Rubber Cleaner AG Car Glass Polish AG APC BH HD Surfex Heavy Duty Carpet cleaner VP Piana aktywna tenzi Stan Ogólny :kox: Zaczynamy Po ogarnięciu plastików wziąłem się za pranie, siedzenia nie stanowiły większego wyzwania , coś tam niestety zostało ale ogólnie myślę ,że jest OK. Natomiast dywaniki już były uparte , żałowałem ,że nie mam już power bursta z prochemu , bo ten raczej by sobie z nimi poradził ( zdjęcia po 1 i 2 ekstrakcji) Uzbrojony jak partyzant z wyciętego lasu postanowiłem użyć mcniejszej artylerii, Hd surfex w rozcięczeniu 1 : 0 i moja turbo szczotka :D Zabieg ten przyniósł trochę lepsze efekty po stronie pasażera , jednak po stronie kierowcy rewelki nie było :/ Czas na końcowe prace w środku I efekt końcowy I jeszcze kilka 50/50 które zrobiłem w międzyczasie I na koniec kropelki 1 zdjęcie godzinne coli / 2 BGS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Konkretne odszczurzanie, wyszło :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Bardzo fajna relacja i efekty :u Brakuje takich prac na tym forum tzn.auto zapuszczone do granic możliwości w środku a nie tam jakieś przykurzone Lakier jak lakier korekta i już :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shiningcar Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Inne auto! (*) Napisz proszę jak sprawuje się produkt AG vs Collinite. Ciekaw jestem również twojej opinii nt. aplikatora AG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted February 20, 2013 Author Report Share Posted February 20, 2013 Napisz proszę jak sprawuje się produkt AG vs Collinite. Niestety nic na ten temat nie mogę powiedzieć , gdyż od dnia kiedy skończyłem nie widziałem auta przez ponad 2 miesiące ,po tym czasie już nic na aucie nie zostało , przy najbliższej okazji spróbuje zrobić porównanie jeszcze raz , z tym że już na swoim aucie , gdyż sam jestem ciekaw . Ciekaw jestem również twojej opinii nt. aplikatora AG. Spodnia warstwa wykonana jest z czegoś w rodzaju Irchy - , nadaje się do nakładania produktów płynnych jak np. BGG , EGP ,do produktów o innej konsystencji raczej się nie nadaje . Jak dla mnie sposób trzymania aplikatora jest zupełnie nie trafiony , no chyba że ktoś ma bardzo małe dłonie to być może być OK . Fajnie wygląda - to mnie skusiło do zakupu , ale raczej nie praktyczna rzecz . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
minetoo Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 BRAWOOOOO :ymapplause: Brakuje takich prac na tym forumWypatruję takiego :ymdevil: Dawać mi tu dziady :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrU Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Ogrom pracy w to włożone :u Przepraszam ,że to powiem ale to chyba forumowy rekordzista pod względem syfu jaki był w samochodzie :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted February 25, 2013 Report Share Posted February 25, 2013 Jezusie, co za chlew w środku x_x Wyszło na prawdę bardzo porządnie, lakierem się nie przejmuj, czasem nie udaje się zrobić wszystkiego tak jak trzeba, najważniejsze, że klient zadowolony i auto odżyło :u Czekam na więcej prac od Ciebie bo miło się ogląda :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kombajnistatipo Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Ja już z automatu poznaję "Irlandczyka" po syfie w środku. Widać progress. Dobra robota. Co to za dziupla? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted April 16, 2015 Author Report Share Posted April 16, 2015 Ja już z automatu poznaję "Irlandczyka" po syfie w środku. Widać progress. Dobra robota. Co to za dziupla? Ta dziupla to szopa, ja nawet nazywam to garażem :D , zbudowana od podstaw przeze mnie po taniości, na podjeździe przy mieszkaniu które wynajmuje . Bez żadnych wypasów , ale na głowę się nie leje :D Mieszkasz w Irlandii? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonzo Posted April 17, 2015 Report Share Posted April 17, 2015 Ogrom pracy w to włożone :u Przepraszam ,że to powiem ale to chyba forumowy rekordzista pod względem syfu jaki był w samochodzie :o Miałem 2 letnie autko od kobiety w podobnym stanie, jak nie "lepszym" :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted April 17, 2015 Report Share Posted April 17, 2015 Dobra robota, wiem ile trzeba sił żeby zrobić takie ,,gówno`` nienawidzę takich samochodów ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted April 17, 2015 Author Report Share Posted April 17, 2015 Dobra robota, wiem ile trzeba sił żeby zrobić takie ,,gówno`` nienawidzę takich samochodów ... Tego syfa czyściłem 2 lata temu , i szczerze mówiąc była to jedna z tych prac , która zdemotywowała mnie do robienia tego typu przysług komukolwiek . Pomimo tego , że właściciel pomagał mi ogarnąć ta "oborę" przez 3 dni, to później nawet nie pofatygował się żeby go odkurzyć od czasu do czasu ,a po około pół roku w środku nie było śladu , że cokolwiek było robione - doprowadził go do stanu w jakim go kupił i tak samo go sprzedał :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.