Skocz do zawartości

Rysy na masce po kocie + odświeżenie lakieru


mateusz455

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne wielu z was miało do czynienia z rysami pozostawionymi po pazurach kota. Chcę się takich rys pozbyć z maski BMW E90 kolor czarny. Jako, że nie mam żadnego doświadczenia w detailingu, a tematem zajawiłem się dopiero parę tygodni temu, ale za to na dobre :) proszę was o poradę. Do usunięcia tych rys bez używania maszyny polerskiej i przy okazji odświeżenia całej karoserii wymyśliłem sobie pewien zestaw kosmetyków. Doradźcie czy taki zestaw się spisze czy lepiej użyć czegoś innego.

1) zółta Glinka valetpro

2) mleczko polerskie PB SSR1 (czy lepiej SSR2?)

3) politura PB Black Hole

4) wosk colllinite 476s

Czy PB SSR1 (SSR2) spisze się także przy polerowaniu aluminiowej końcówki wydechu i czy można nim przeciągnąć także reflektory?

Generalnie lakier jest w dobrej kondycji. Widoczne są małe koliste ryski, standardowe, powstające przy normalnym myciu samochodu.

Dobrze gdyby ewentualne zamienniki nie były droższe niż te produkty, które wymieniłem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1 Zabij kota

Idz walnij sie w łeb :D

Mateusz do ręcznej korekty nie polecił bym SSR1 ani SSR2 tylko sięgną bym po sprawdzoną kombinacje czyli MEGUIARS ULTIMATE COMPOUND oraz do tego aplikator TRI COLOR. Ale tak czy siak wrzuć nam fotki tych rys, kot pazurem do podkładu chyba się nie przebił?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Zabij kota

Idz walnij sie w łeb :D

Mateusz do ręcznej korekty nie polecił bym SSR1 ani SSR2 tylko sięgną bym po sprawdzoną kombinacje czyli MEGUIARS ULTIMATE COMPOUND oraz do tego aplikator TRI COLOR.

Nie wiem czy ręcznie coś zdziałasz ale próbuj ;)

Pokaż może zdjęcia a najlepiej to napisz skąd jesteś to może Ci ktoś z okolicy pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Zabij kota

Idz walnij sie w łeb :D