Skocz do zawartości

Polerka DA


junior74

Rekomendowane odpowiedzi


Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy Meguiars DA a innymi np.Lare czy Kraus lub innymi

Konkretnie czy warto dopłacić te 450 zł czy nie :?:

Ja miałem styczność z Megsem i Lare.

Nie wiem jak reszta stawki,w rozsądnej kasie,z tego co wiem jest lepiej jeżeli chodzi o awaryjność.

Warto mieć uchwyt typu C,przy dłuższych pracach mniej wibracji.

Główna różnica to to,że lare jest lżejsza,ale jest w tym tandetna.Megs,to kawał solidności i jak na początku,różnicy nie widziałem,to po kilku h roboty wolałem Megsa :roll:

Nie wiem czy Lare nie jest warta pieniędzy,czy Megs.Bo w porównaniu bezpośrednim czuć każdą złotówkę,ale za 1k to ma się prawie dwie takie :roll:

Ja Megsa katuje godzinami na 5tce ze słusznym dociskiem,Lare z hukiem się rozpadła po 10h,co opisywałem w innym temacie.

Pewnie kupisz maszynę tylko na finishe ew.klejącego pacjenta,więc też i nie ma co grubo iść.Ja bym ciągnął z uk/usa megs'a,ale to już zaufanie do marki ;)

Myślę,że wszystko,tylko nie lare i będzie ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam najzwyklejszego Kestrela (DAS-6), solidność Megsa, cena Lare. Mam go od 2009 roku, jeździłem od futer po finish, smar w ogóle nie przepracowany i chodzi jak marzenie. Gdybym miał kupować, skłoniłbym się ku niemu raz jeszcze. Ewentualnie pomyślałbym nad wersją PRO która jest mocniejsza :u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Megsa katuje godzinami na 5tce ze słusznym dociskiem,Lare z hukiem się rozpadła po 10h,co opisywałem w innym temacie

Czyli na dlugie dystanse Megs wychodzi duzo taniej bo się nie psuje :?:

Tez będę katował

A przy Megsie nie czuć takiej tandety Wiesz jak z supermarketu :?:

JJ a gdzie go kupić bo sklepy co na forum są to nie mają :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak kupiłem używaną,po nieznanym przelocie,przepracowałem ok.100h i padł mi regulator,bo coś było grzebane,160zł i jazda dalej ;)

Raz mi nawet spadła na początku z 1,8m na beton :lol:

Masz solidny plastik pokryty takim jakby gumą,u mnie jedynie na uchwycie się wytarła miejscami,ma mniejszy skok od Lare i gąbki tak nie fruwają.

Musimy z JJem zrobić konfrontacje i wydać werdykt, das czy g220 :u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JJ a gdzie go kupić bo sklepy co na forum są to nie mają

Ja kupiłem w UK z zestawem Menzerna w CleanYourCar.co.uk, niestety nie powiem Ci za ile.

Musimy z JJem zrobić konfrontacje i wydać werdykt, das czy g220

Żaden problem, po tym co piszesz wnioskuje, że dla DAS-a bardzo blisko do Megsa ale z chęcią przekonam się w rzeczywistości..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak stabilizacji dawał się we znaki

Żadna maszyna DA nie ma stabilizacji obrotów ponieważ urządzenie to pracuje na dwa sposoby - w ruchu rotacyjnym oraz orbitalnym. O ile jeden ruch może być niezmienny to drugim wyhamowujemy dysk polerski.. Proszę włączyć maszynę na 6. bieg, przycisnąć gąbkę mocno do lakieru i obserwować co stoi a co się porusza..

Chyba, że ja o czymś nie wiem.. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam mieć burzę w głowie :lol:

Rano kupowałem Megsa a teraz znowu nie wiem co =))

Poczekam jeszcze

Ale mimo wszystko do korekty polecam rotacje. Jeśli ma być to tylko maszyna do nakładania politur to DAS-6 powinien wystarczyć

Rotacje mam w postaci cegły Makity 9227 chce coś poręcznego właśnie do politur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam mieć burzę w głowie :lol:

Rano kupowałem Megsa a teraz znowu nie wiem co =))

Poczekam jeszcze

Ale mimo wszystko do korekty polecam rotacje. Jeśli ma być to tylko maszyna do nakładania politur to DAS-6 powinien wystarczyć

Rotacje mam w postaci cegły Makity 9227 chce coś poręcznego właśnie do politur
Bierz DAS6.

Obeznasz sie i będzie dobrze.

Dzisaij jak robiłem zderzak to jakoś jej zatrzymać nie moglem, a był to 1step, niebieski LakeCountry HydroTech + Katana tnąca.

Kwestai zatrzymanie maszyny zalezy równiez od padów, im cieńsze tym jest to łatwiej zrobić, im grubsze tym wiadomo cięzej.

Ale tutaj chodzi o to że pad ma się krecić caly czas, troche zwolnione mają być te obroty a do tego powierzchnia wychodzi bez hologramów nawet przy mocnej paście - zaleta DA - ale to wszytko przecież jest wiadome od dawna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak stabilizacji dawał się we znaki

Żadna maszyna DA nie ma stabilizacji obrotów ponieważ urządzenie to pracuje na dwa sposoby - w ruchu rotacyjnym oraz orbitalnym. O ile jeden ruch może być niezmienny to drugim wyhamowujemy dysk polerski.. Proszę włączyć maszynę na 6. bieg, przycisnąć gąbkę mocno do lakieru i obserwować co stoi a co się porusza..

Chyba, że ja o czymś nie wiem.. :roll:

Mi DASa-6 na najwyższym biegu bez problemu odawalo zatrzymać na lakierze, pozostawal jedynie ruch oscylacyjny. Naturalnie DAS-6 PRO czy POWER bo w takiej wersji tez sie ukazał ma stabilizacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...