Jump to content

Polerka DA


junior74

Recommended Posts


Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy Meguiars DA a innymi np.Lare czy Kraus lub innymi

Konkretnie czy warto dopłacić te 450 zł czy nie :?:

Ja miałem styczność z Megsem i Lare.

Nie wiem jak reszta stawki,w rozsądnej kasie,z tego co wiem jest lepiej jeżeli chodzi o awaryjność.

Warto mieć uchwyt typu C,przy dłuższych pracach mniej wibracji.

Główna różnica to to,że lare jest lżejsza,ale jest w tym tandetna.Megs,to kawał solidności i jak na początku,różnicy nie widziałem,to po kilku h roboty wolałem Megsa :roll:

Nie wiem czy Lare nie jest warta pieniędzy,czy Megs.Bo w porównaniu bezpośrednim czuć każdą złotówkę,ale za 1k to ma się prawie dwie takie :roll:

Ja Megsa katuje godzinami na 5tce ze słusznym dociskiem,Lare z hukiem się rozpadła po 10h,co opisywałem w innym temacie.

Pewnie kupisz maszynę tylko na finishe ew.klejącego pacjenta,więc też i nie ma co grubo iść.Ja bym ciągnął z uk/usa megs'a,ale to już zaufanie do marki ;)

Myślę,że wszystko,tylko nie lare i będzie ok ;)

Link to comment
Share on other sites

Polecam najzwyklejszego Kestrela (DAS-6), solidność Megsa, cena Lare. Mam go od 2009 roku, jeździłem od futer po finish, smar w ogóle nie przepracowany i chodzi jak marzenie. Gdybym miał kupować, skłoniłbym się ku niemu raz jeszcze. Ewentualnie pomyślałbym nad wersją PRO która jest mocniejsza :u

Link to comment
Share on other sites

a Megsa katuje godzinami na 5tce ze słusznym dociskiem,Lare z hukiem się rozpadła po 10h,co opisywałem w innym temacie

Czyli na dlugie dystanse Megs wychodzi duzo taniej bo się nie psuje :?:

Tez będę katował

A przy Megsie nie czuć takiej tandety Wiesz jak z supermarketu :?:

JJ a gdzie go kupić bo sklepy co na forum są to nie mają :(

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak kupiłem używaną,po nieznanym przelocie,przepracowałem ok.100h i padł mi regulator,bo coś było grzebane,160zł i jazda dalej ;)

Raz mi nawet spadła na początku z 1,8m na beton :lol:

Masz solidny plastik pokryty takim jakby gumą,u mnie jedynie na uchwycie się wytarła miejscami,ma mniejszy skok od Lare i gąbki tak nie fruwają.

Musimy z JJem zrobić konfrontacje i wydać werdykt, das czy g220 :u

Link to comment
Share on other sites

JJ a gdzie go kupić bo sklepy co na forum są to nie mają

Ja kupiłem w UK z zestawem Menzerna w CleanYourCar.co.uk, niestety nie powiem Ci za ile.

Musimy z JJem zrobić konfrontacje i wydać werdykt, das czy g220

Żaden problem, po tym co piszesz wnioskuje, że dla DAS-a bardzo blisko do Megsa ale z chęcią przekonam się w rzeczywistości..
Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy Meguiars DA a innymi np.Lare czy Kraus lub innymi

Konkretnie czy warto dopłacić te 450 zł czy nie :?:

Bierz DAS6 bedzie dobrze :u

Ewentualnie DAS6PRO bo jest mocniejszy.

Link to comment
Share on other sites

brak stabilizacji dawał się we znaki

Żadna maszyna DA nie ma stabilizacji obrotów ponieważ urządzenie to pracuje na dwa sposoby - w ruchu rotacyjnym oraz orbitalnym. O ile jeden ruch może być niezmienny to drugim wyhamowujemy dysk polerski.. Proszę włączyć maszynę na 6. bieg, przycisnąć gąbkę mocno do lakieru i obserwować co stoi a co się porusza..

Chyba, że ja o czymś nie wiem.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Zaczynam mieć burzę w głowie :lol:

Rano kupowałem Megsa a teraz znowu nie wiem co =))

Poczekam jeszcze

Ale mimo wszystko do korekty polecam rotacje. Jeśli ma być to tylko maszyna do nakładania politur to DAS-6 powinien wystarczyć

Rotacje mam w postaci cegły Makity 9227 chce coś poręcznego właśnie do politur
Link to comment
Share on other sites

Zaczynam mieć burzę w głowie :lol:

Rano kupowałem Megsa a teraz znowu nie wiem co =))

Poczekam jeszcze

Ale mimo wszystko do korekty polecam rotacje. Jeśli ma być to tylko maszyna do nakładania politur to DAS-6 powinien wystarczyć

Rotacje mam w postaci cegły Makity 9227 chce coś poręcznego właśnie do politur
Bierz DAS6.

Obeznasz sie i będzie dobrze.

Dzisaij jak robiłem zderzak to jakoś jej zatrzymać nie moglem, a był to 1step, niebieski LakeCountry HydroTech + Katana tnąca.

Kwestai zatrzymanie maszyny zalezy równiez od padów, im cieńsze tym jest to łatwiej zrobić, im grubsze tym wiadomo cięzej.

Ale tutaj chodzi o to że pad ma się krecić caly czas, troche zwolnione mają być te obroty a do tego powierzchnia wychodzi bez hologramów nawet przy mocnej paście - zaleta DA - ale to wszytko przecież jest wiadome od dawna ;)

Link to comment
Share on other sites

brak stabilizacji dawał się we znaki

Żadna maszyna DA nie ma stabilizacji obrotów ponieważ urządzenie to pracuje na dwa sposoby - w ruchu rotacyjnym oraz orbitalnym. O ile jeden ruch może być niezmienny to drugim wyhamowujemy dysk polerski.. Proszę włączyć maszynę na 6. bieg, przycisnąć gąbkę mocno do lakieru i obserwować co stoi a co się porusza..

Chyba, że ja o czymś nie wiem.. :roll:

Mi DASa-6 na najwyższym biegu bez problemu odawalo zatrzymać na lakierze, pozostawal jedynie ruch oscylacyjny. Naturalnie DAS-6 PRO czy POWER bo w takiej wersji tez sie ukazał ma stabilizacje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...