Ziutek Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Witam, dawno mnie tu nie było ale do rzeczy, tak podczas dochodzenia do siebie po imprezie, znalazłem stare zdjęcia mojego samochodu, podczas prac doprowadzających moje audi do stanu który uznałem za odpowiednie. Prace zajęły mi sporo czasu, ponieważ nad audi pracowałem gdzieś we wrześniu, a w między czasie spędziłem wakacje w Egipcie, po powrocie wróciłem do roboty. Lakier w audi był dość słabym stanie a dodając do tego szerokie koła, które systematycznie obijały ranty błotników przednich, poprowadziły do pojawienia się ognisk rdzy, ale z tym dałem radę, oprócz lakieru został doprowadzony środek do stanu używalności i zabezpieczenie go, więcej na pewno powiedzą zdjęcia. Użyta chemia: app inner cleaner app multi cleaner jakaś piana aktywna mc 124 prickbort ironx app fe cleaner ipa 1/1 woda demineralizowana cquartz było tego więcej ale z powodu braków pamięciowych nie pamiętam już To zaczynamy pacjent audi a4 z bardzo popularnym lakierem Widać że jednak automat daje w dupę klockom i pylenie jest spore apc z app wymieszany z aktywną pianą i tornadogunem z silnikiem szybko sobie poradziły a dodatkowo prick port poradził sobie z tym czym mieszanka, nie poradziła sobie jedno z 4 nadkoli oczywiście zdejmowanie, i pod nim także czyszczone zdjęcia później jak widać cleaner do felg z app nie pozostawił dużo roboty ironowi i prickowy Teraz to co pod nadkolami Gdzie to legendarne zabezpieczenie antykorozyjne ja się pytam ? Tym bardziej że samochód nie był uszkodzony w żadnej kolizji, o widać coś tego zabezpieczenia Auto już na warsztacie :) prick i iron w akcji Gdzie audi popełniło błąd z zabezpieczeniem antykorozyjnym to ja nie wiem, ale naprawa typu smart załatwi problem na jakiś czas jak już błotnik był robione, to stwierdziłem że warto zderzak polakierować ponieważ był już bardzo zbity od kamieni Błotniki przygotowane do lakierowania Przed zajęciem się błotnikami walczyłem z wnętrzem samochodu Jak to się uchowało szczególnie że zanim ja go kupiłem to jeszcze w Polsce był ponad rok, sądziłem że pod fotelami będzie dużo gorzej podsufitka była dość w miarę kilka mniejszych, gorzej było z tylnymi słubkami w komorze bagażnika ale i z nimi też dałem radę siedzenie wyprane schnie w promieniach wrześniowego słońca czas gonił bo wakacje czekały więc zdjęci dużo nie mam teraz zabezpieczenie w tym momencie powinno być zdjęcia roboty przy błotnikach, ale że wcześniej zrobiłem je przed a dużo później w trakcie roboty, ale podczas schnięcia pod kładów itp, stwierdziłem że zrobię przy swoim samochodzie mały akcent Tak zostawiłem samochód do po lakierowania przez pracownika ojca i wyjechałem na wakacje do Hurghady, mając nadzieje, że przez ten tydzień nic się nie wydarzy, odpoczywałem, ale po trzech dniach dowiedziałem się że mój dziadek zmarł :( co było dla mnie szokiem szczególnie że była to osoba która mnie zaraziła strażą, najgorsze było to że nie mogłem uczestniczyć w uroczystości pogrzebowej ponieważ nikt nie będzie czekał na wnuka więc pogrzeb odbył się dzień przed moim powrotem :cry: , pisząc to nawet teraz jest mi trochę smutno, przez to chyba zrozumiecie z zdjęć z korekt i zabezpieczenia a tym bardziej z efektu końcowego będzie raczej w okrojonej formie, bo nie miałem ani ochoty na korektę, a tym bardziej na robienie zdjęć, sama korekta po tym wydarzeniu zajęła mi prawie 2 tygodnie, mam nadzieje że rozumiecie dla czego Zabezpieczony cquartzem zdjęć po nie mam nie chciałem już ich robić, może baterie padły a może z powodu samopoczucia już nie pamiętam, wyjeżdżając samochodem był już październik, więc w krótkim czasie z powodów oczywistych zająłem się przygotowaniem felg aluminiowych z zimówkami Mam nadzieje że jednak się podobało, jutro zostawię komentarz jeszcze co do prac po i samego cquartza, oraz dopiszę środki które zostały użyte na audi jak sobie oczywiście przypomnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Bardzo fajna kompleksowa praca. Powiedz jak lakier na b7?? Dziewczyna ma i już od dłuższego czasu męczy mnie żebym się nim zajął. Nie za szerokie masz lacie do 2.0 Tdi ( no chyba że to 170PS )?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 I to lubię :u Jak coś nie tak to papiur i poszedł do gołego 8-) Ogrom pracy i efekty widać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s.martino Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nice Job :u A ile ci Gtecniq na fotelach polezal? bo ja cos z nim problemy mialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Super praca Ziutek, ogromny plus za smarta. Nie powinno się robić takiego odcięcia taśmą podczas lakierowania (nawet podkładem) - nie miałeś problemów ze zeszlifowaniem schodka? Jak myślisz, przez ile będziesz miał spokój z rudą w tych miejscach? 2005 rok i tyle rdzy, a ja się martwię, że w moim Golfie '96 są dwa purchelki.. :lol: Ten preparat do felg z APP to kwas czy zasada? Niezły syf w środku, pod tylną kanapą - dobrze, że w końcu się tym zająłeś. Przykro mi z powodu dziadka :( Wrzucaj więcej prac bo bardzo miło się ogląda :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire1 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 no, no wyszło pięknie :u troszke się namęczyłes ale było warto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior74 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Praca fajna i dziupelka też :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman_marcin Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Było co robić, teraz A4 wygląda jak powinna :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Bardzo fajna kompleksowa praca. Powiedz jak lakier na b7?? Dziewczyna ma i już od dłuższego czasu męczy mnie żebym się nim zajął. Nie za szerokie masz lacie do 2.0 Tdi ( no chyba że to 170PS )?? Lakier dość przyjemny w polerowaniu nie stwarza większych problemów, a co do opon czy ja wiem czy takie szerokie standard audi a co do mocy do niestety 140 ale daje radę Nice Job :u A ile ci Gtecniq na fotelach polezal? bo ja cos z nim problemy mialem po stronie kierowcy chyba poleżał 1.5 do 2 miesięcy a z tyłu myślę że powinno być jeszcze bo coś tam kropkuje Super praca Ziutek, ogromny plus za smarta. Nie powinno się robić takiego odcięcia taśmą podczas lakierowania (nawet podkładem) - nie miałeś problemów ze zeszlifowaniem schodka? Jak myślisz, przez ile będziesz miał spokój z rudą w tych miejscach? Dzięki, w sumie nie było jakiegoś większego problemu z zeszlifowanie schodka, a co do rudej, to w sumie ciężko powiedzieć, bo ogniska rdzy już nie były powierzchniowe, tylko wchodziły już w głąb materiału, dla tego błotniki powinny być raczej wymienione, niż naprawiane, ale sądzę że chociaż na jakieś dwa lata spokój, na razie nie zaobserwowałem żeby coś kwitło. Ten preparat do felg z APP to kwas czy zasada? kwas, bez rozcieńczania, nie jest tak mocny jak pasta trawiąca, ale dawał radę, wadą jest że trzeba bardzo dokładnie kontrolować czy czasem jakieś kuku się nie robi. no, no wyszło pięknie :u troszke się namęczyłes ale było warto :) byłem kiedyś na spocie, była możliwość oglądnięcia na żywo, dzięki wszystkim za miłe słowa Przypomniało mi się co zostało użyte do korekty: zielony korek żółty korek menzera 2500 i s40 a co do roboty przy błotnikach rdza została usunięta scotch brite discs na wiertarce, reszta matowana papierem ściernym p240 oraz p400 na gąbce, niestety jak napisałem wcześniej rdza jest już tak naprawdę między ziarnami a nie powierzchniowa, więc kwestia czasu powrotu, na goła blachę został natrysnięty ocynkiem w spreju, na to podkład lakierniczy, ja jeszcze byłem przy dobraniu koloru, przez technika z dupoint, resztą już zajął się lakiernik który pracuje u ojca (który kilka lat pracował u podwykonawcy audi vw), na bazę został położony specjalny lakier bezbarwny który jest przewidziany do refinischa w bmw, chyba już tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.