Jump to content

audi a4 b7 avant 2005


Ziutek

Recommended Posts

Witam, dawno mnie tu nie było ale do rzeczy, tak podczas dochodzenia do siebie po imprezie, znalazłem stare zdjęcia mojego samochodu, podczas prac doprowadzających moje audi do stanu który uznałem za odpowiednie. Prace zajęły mi sporo czasu, ponieważ nad audi pracowałem gdzieś we wrześniu, a w między czasie spędziłem wakacje w Egipcie, po powrocie wróciłem do roboty. Lakier w audi był dość słabym stanie a dodając do tego szerokie koła, które systematycznie obijały ranty błotników przednich, poprowadziły do pojawienia się ognisk rdzy, ale z tym dałem radę, oprócz lakieru został doprowadzony środek do stanu używalności i zabezpieczenie go, więcej na pewno powiedzą zdjęcia.

Użyta chemia:

app inner cleaner

app multi cleaner

jakaś piana aktywna

mc 124 prickbort

ironx

app fe cleaner

ipa 1/1 woda demineralizowana

cquartz

było tego więcej ale z powodu braków pamięciowych nie pamiętam już

To zaczynamy pacjent audi a4 z bardzo popularnym lakierem

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Widać że jednak automat daje w dupę klockom i pylenie jest spore

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

apc z app wymieszany z aktywną pianą i tornadogunem z silnikiem szybko sobie poradziły a dodatkowo prick port poradził sobie z tym czym mieszanka, nie poradziła sobie

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

jedno z 4 nadkoli oczywiście zdejmowanie, i pod nim także czyszczone zdjęcia później

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

jak widać cleaner do felg z app nie pozostawił dużo roboty ironowi i prickowy

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Teraz to co pod nadkolami

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Gdzie to legendarne zabezpieczenie antykorozyjne ja się pytam ?

Dołączona grafika

Tym bardziej że samochód nie był uszkodzony w żadnej kolizji, o widać coś tego zabezpieczenia

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Auto już na warsztacie :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

prick i iron w akcji

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Gdzie audi popełniło błąd z zabezpieczeniem antykorozyjnym to ja nie wiem, ale naprawa typu smart załatwi problem na jakiś czas

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

jak już błotnik był robione, to stwierdziłem że warto zderzak polakierować ponieważ był już bardzo zbity od kamieni

Dołączona grafika

Błotniki przygotowane do lakierowania

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Przed zajęciem się błotnikami walczyłem z wnętrzem samochodu

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jak to się uchowało szczególnie że zanim ja go kupiłem to jeszcze w Polsce był ponad rok, sądziłem że pod fotelami będzie dużo gorzej

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

podsufitka była dość w miarę kilka mniejszych, gorzej było z tylnymi słubkami w komorze bagażnika ale i z nimi też dałem radę

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

siedzenie wyprane schnie w promieniach wrześniowego słońca

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

czas gonił bo wakacje czekały więc zdjęci dużo nie mam teraz zabezpieczenie

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

w tym momencie powinno być zdjęcia roboty przy błotnikach, ale że wcześniej zrobiłem je przed a dużo później w trakcie roboty, ale podczas schnięcia pod kładów itp, stwierdziłem że zrobię przy swoim samochodzie mały akcent

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Tak zostawiłem samochód do po lakierowania przez pracownika ojca i wyjechałem na wakacje do Hurghady, mając nadzieje, że przez ten tydzień nic się nie wydarzy, odpoczywałem, ale po trzech dniach dowiedziałem się że mój dziadek zmarł :( co było dla mnie szokiem szczególnie że była to osoba która mnie zaraziła strażą, najgorsze było to że nie mogłem uczestniczyć w uroczystości pogrzebowej ponieważ nikt nie będzie czekał na wnuka więc pogrzeb odbył się dzień przed moim powrotem :cry: , pisząc to nawet teraz jest mi trochę smutno, przez to chyba zrozumiecie z zdjęć z korekt i zabezpieczenia a tym bardziej z efektu końcowego będzie raczej w okrojonej formie, bo nie miałem ani ochoty na korektę, a tym bardziej na robienie zdjęć, sama korekta po tym wydarzeniu zajęła mi prawie 2 tygodnie, mam nadzieje że rozumiecie dla czego

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zabezpieczony cquartzem

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

zdjęć po nie mam nie chciałem już ich robić, może baterie padły a może z powodu samopoczucia już nie pamiętam, wyjeżdżając samochodem był już październik, więc w krótkim czasie z powodów oczywistych zająłem się przygotowaniem felg aluminiowych z zimówkami

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mam nadzieje że jednak się podobało, jutro zostawię komentarz jeszcze co do prac po i samego cquartza, oraz dopiszę środki które zostały użyte na audi jak sobie oczywiście przypomnę

Link to comment
Share on other sites


Super praca Ziutek, ogromny plus za smarta. Nie powinno się robić takiego odcięcia taśmą podczas lakierowania (nawet podkładem) - nie miałeś problemów ze zeszlifowaniem schodka? Jak myślisz, przez ile będziesz miał spokój z rudą w tych miejscach?

2005 rok i tyle rdzy, a ja się martwię, że w moim Golfie '96 są dwa purchelki.. :lol:

Ten preparat do felg z APP to kwas czy zasada?

Niezły syf w środku, pod tylną kanapą - dobrze, że w końcu się tym zająłeś.

Przykro mi z powodu dziadka :(

Wrzucaj więcej prac bo bardzo miło się ogląda :u

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajna kompleksowa praca. Powiedz jak lakier na b7?? Dziewczyna ma i już od dłuższego czasu męczy mnie żebym się nim zajął. Nie za szerokie masz lacie do 2.0 Tdi ( no chyba że to 170PS )??

Lakier dość przyjemny w polerowaniu nie stwarza większych problemów, a co do opon czy ja wiem czy takie szerokie standard audi a co do mocy do niestety 140 ale daje radę

Nice Job :u

A ile ci Gtecniq na fotelach polezal? bo ja cos z nim problemy mialem

po stronie kierowcy chyba poleżał 1.5 do 2 miesięcy a z tyłu myślę że powinno być jeszcze bo coś tam kropkuje

Super praca Ziutek, ogromny plus za smarta. Nie powinno się robić takiego odcięcia taśmą podczas lakierowania (nawet podkładem) - nie miałeś problemów ze zeszlifowaniem schodka? Jak myślisz, przez ile będziesz miał spokój z rudą w tych miejscach?

Dzięki, w sumie nie było jakiegoś większego problemu z zeszlifowanie schodka, a co do rudej, to w sumie ciężko powiedzieć, bo ogniska rdzy już nie były powierzchniowe, tylko wchodziły już w głąb materiału, dla tego błotniki powinny być raczej wymienione, niż naprawiane, ale sądzę że chociaż na jakieś dwa lata spokój, na razie nie zaobserwowałem żeby coś kwitło.

Ten preparat do felg z APP to kwas czy zasada?

kwas, bez rozcieńczania, nie jest tak mocny jak pasta trawiąca, ale dawał radę, wadą jest że trzeba bardzo dokładnie kontrolować czy czasem jakieś kuku się nie robi.

no, no wyszło pięknie :u

troszke się namęczyłes ale było warto :)

byłem kiedyś na spocie, była możliwość oglądnięcia na żywo, dzięki wszystkim za miłe słowa

Przypomniało mi się co zostało użyte do korekty: zielony korek żółty korek menzera 2500 i s40

a co do roboty przy błotnikach rdza została usunięta scotch brite discs na wiertarce, reszta matowana papierem ściernym p240 oraz p400 na gąbce, niestety jak napisałem wcześniej rdza jest już tak naprawdę między ziarnami a nie powierzchniowa, więc kwestia czasu powrotu, na goła blachę został natrysnięty ocynkiem w spreju, na to podkład lakierniczy, ja jeszcze byłem przy dobraniu koloru, przez technika z dupoint, resztą już zajął się lakiernik który pracuje u ojca (który kilka lat pracował u podwykonawcy audi vw), na bazę został położony specjalny lakier bezbarwny który jest przewidziany do refinischa w bmw, chyba już tyle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...