Jump to content

911 i usuwanie morki


shifty

Recommended Posts

Witajcie.

Auto nas odwiedziło rok temu, było świeżo po lakierze. Wyglądało dobrze, zrobiliśmy delikatną korektę po polerowaniu lakierniczym :D i pojechało w świat. Co się okazało po wakacjach, lakier usiadł i to w niektórych miejscach paskudnie. Lakiernik przyspieszył swoją robotę, a słońce i czas zrobiły swoje.

W efekcie mieliśmy do wycięcia prawie całe auto.

W niektórych miejscach poszło ponad 150um :shock: Masakra, aż baliśmy się ciąć dalej. Pomijam fakt że auto zostało grubo polakierowane w granicach 600, ale gdzie będzie granica bezbarwnego to nie wiadomo. 8-)

Praca zajęła 8 dni zabawy, na spokojnie i bez napinania się.

Całość polecieliśmy na systemie 3M

p1500 na sucho a potem trizac na mokro.

Potem na twardym padzie z zielonym korkiem, zółtym i standardowe wykańczanie.

Na koniec na auto poszły 4 warstwy Ceramic Pro 9H i 1 warstwa Ceramic Pro Light + Reload

Bardzo chciałbym podziękować chłopakom z Fotomotive za wytrzymałość z nami i zrobienie fajnych fotek :D

Dołączona grafika

Tak wyglądała cała zabawa:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zapraszamy również na Facebook.

https://www.facebook.com/DiamentowaOchronaLakieru?ref=hl

Link to comment
Share on other sites


Marcin.

Uwierz mi że morka była hardcorowa.

Papier sobie nie radził, to padami robilibyśmy to znacznie dłużej.

To jak mora była to można zobaczyć na zdjęciach :)

Tak po prostu pytam, bo mało o nich jest.

Dzięki za info :u

Link to comment
Share on other sites

Dzięki chłopaki za miłe słowa, auto dało nam popalić, a robota max ryzykowna, zwłaszcza że nikt nie wiedział jak lakiernikowi się trysnął bezbarwny :-\

Auto przyjedzie do nas na mycie za jakiś czas, może będzie okazja zrobić fotki w słońcu.

Ten kolor naprawdę fajnie się mieni :D

Link to comment
Share on other sites

W niektórych miejscach poszło ponad 150um :shock:

Masakra :shock:

auto zostało grubo polakierowane w granicach 600

Przynajmniej wiem, że lakiernik nie był skąpy - lakieru nie żałował :lol:

Nie ma mierników, które mierzą grubość poszczególnych warstw lakieru?

Link to comment
Share on other sites

Nie ma mierników, które mierzą grubość poszczególnych warstw lakieru?

Owszem są, nawet takie które mierzą warstwę lakieru na tworzywach, ale mało który zakład dysponuje takimi miernikami, zwykle używa się mierników "poglądowych"

Gdybym malował swoje autko zapewne walną bym sobie kilka warstw bezbarwnego, w celu spokojnych zabaw z polerką :) No ale, teraz testuję C-quartz'a zobaczymy na jak długo zapewni ochronę :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...