Fazy Posted April 10, 2013 Report Share Posted April 10, 2013 Zapraszam do oglądnięcia kolejnych zdjęć z prac przy niepozornym fiaciku seicento :) Co zostało przy nim zrobione: -Mycie aktywną pianą / spłukiwanie -Mycie Właściwe metodą na dwa wiadra + Pędzelkowanie zakamarków APC / Spłukiwanie -Dekontaminacja + glinkowanie -Korekta lakieru -Ponowne mycie pianą + metoda na dwa wiadra -Nakładanie powłoki kwarcowej x2 oraz pryśnięcie reloadem. -Zabezpieczenie gumy i plastików Czego użyłem: -Piana Shiny garage -APC Shiny garage -Dekontaminacja Iron off Shiny garage -Szampon Big Apple R&S -Glinka Meguiars -Lare EPL 11+ -Różne gąbki i miejscowo futerko flexi -Menzerna FG400 / FF3000 -IPA -CQ UK -Meguiars endurance Praca z tym autkiem była bardzo przyjemna, autko stosunkowo zadbane, zdjęcia niestety tego nie oddały, ale było pełno swirlxów. Bardzo przypadła mi do gusty praca z FG400, bardzo fajnie wykańczała powierzchnię. Czas pracy ~27h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 Fajny sejek. Gratulacje roboty 1.2 czy 1.4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 Ładna praca i efekty :) Dokup sobie jakiś T&GRemover. Jak Ci się pracowało FG400 ? Ono jest z Rzeszowa ? Pozdroo :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire1 Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 pięknie wyszła :u seria :D ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazy Posted April 11, 2013 Author Report Share Posted April 11, 2013 Fajny sejek. Gratulacje roboty 1.2 czy 1.4? 900ccm :) ale wkrótce ma się to zmienić :) Ładna praca i efekty Dokup sobie jakiś T&GRemover. Jak Ci się pracowało FG400 ?Ono jest z Rzeszowa ?Pozdroo Autko było stosunkowo zadbane, a właściciel też w temacie, w zasadzie glinka wystarczyła, nawet przy tych kołach, na zderzakach i progach było czysto. FG400 Bardzo fajna sprawa, w większości udawało się załatwić wszystko na jednym wypracowaniu pasty i zostawiała idealną powieżchnię, ale i tak wolałem przejechać FF3000 dla pewności :) Samochodzik jest zza okolic Jarosławia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted April 11, 2013 Report Share Posted April 11, 2013 Autko było stosunkowo zadbane, a właściciel też w temacie, w zasadzie glinka wystarczyła, nawet przy tych kołach, na zderzakach i progach było czysto.zadbane moze i jest, ale patrzac na glinke to raczej inne słowo mi się nasuwa :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazy Posted April 11, 2013 Author Report Share Posted April 11, 2013 :) Mniejwięcej tak wyglądała dopiero po połowie samochodu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 Radziłbym zakręcac korek od Cquartz'a natychmiast po aplikacji na szmateczke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted April 22, 2013 Report Share Posted April 22, 2013 Ale fajniutki SC. Lakier z potencjałem, pokazał pazur po korekcie. Niefabryczny? Jak oceniasz efekt po kwarcu? Szkoda tylko, że nadkola z tyłu takie podrapane.. Co jest z tymi spryskiwaczami? Są za krótkie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazy Posted April 29, 2013 Author Report Share Posted April 29, 2013 Lakier fabryczny, ogólnie czerwony po korekcie zawsze wygląda dobrze, kwarc nadał mu jeszcze więcej głębi i szklistego połysku. Zawsze podobały mi się intensywne kolory po kwarcowaniu :-) ten też do niego należy. jeśli chodzi o spryskiwacz był juz dosyć luźny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.