turzol Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Zabrałem się wczoraj za mój nowy (tzn. żony) nabytek VW Polo 6N2 01r. Lakier Blackmagic pearleffect LC9Z 3M ExtraFine 3M UltraFine gąbki 3M - pomarańcz, żółta, niebieska Meguiars Final Inspection, fibry Eurow, 3M 3434 Kilka szybkich fotek z korekcji lakieru Na razie ćwiczę sobie ten lakier na błotnikach. Przedni błotnik przed korektą: Po 1-2 przejściach 3M EF na pomarańczowej gąbce: Po paście finiszującej 3M UF na niebieskiej gąbce, ziarno perły od razu wychodzi na pierwszy plan Błotnik tył przed: 2-3 przejazdy 3M EF i pomarańczowa gąbka: Finish: Niedługo dorwę lepszy aparat i znajdę lepszą miejscówkę, więc będą ciekawsze shot-y. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marctwain Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Tu go przeniosłem, bo ponieważ na to zasługuje. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Działasz rotacją czy DA??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 turzol, bombowy lakier na tej polówce i świetna praca, gratuluje :) Żona widziała? Mówiła coś? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turzol Posted July 29, 2010 Author Report Share Posted July 29, 2010 Działasz rotacją czy DA??? rotacja. Na zmianę Wurth PM200E i Silverline SIM180 (a'la Kestrel). Obie sobie ćwiczę jak na razie. Przyznam, że chce jeszcze pobawić się DA coby glaze, cleaner łatwiej aplikować turzol, bombowy lakier na tej polówce i świetna praca, gratuluje :) Żona widziała? Mówiła coś? ;) Przez ten lakier zamiast szukać auta miesiąc, szukałem pół roku. Taki mieliśmy z żonką kaprys, że musi być czerń i koniecznie w perle. Żonka oczywiście zadowolona z pierwszych efektów, mniej podoba jej się to że spędzam tyle czasu przy świeżo zakupionym aucie :) Panowie to dopiero początki. Na razie ćwiczę na małych elementach, pokrytych tylko swirlsami lub mniejszymi ryskami. Najgorszy będzie dach i maska , które miejscowo zostały zmatowione przez siakiegoś fachoFca . Poza tym w paru miejscach są utlenienia lakieru, z którymi nie wiem jak sobie poradzić. Wiem tylko,że bez wetsandingu się nie obędzie. Po korekcie mam zamiar w końcu zacząć przygodę z Zaino :) Czyli ZAIO+Z2+ZFX+Z6+Z8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 auto wydaje mi sie mało "czarne" przez tą perłe :/ A robota świetna, fajnie wyskoczył metallic. Evo, czytasz co piszesz? Albo perła, albo metalic. Zdecyduj się, bo to sa dwie rózne technologie produkcji lakieru. Turzol, to zapraszam do Dudek La Garage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Evo, ale jesteśmy na DETAILINGclub, więc bądżmy DETAILING, znaczy szczegółowi. Poza tym, Evo, pomylić się moży Jan z Kasinki Małej, ale nie my. Nam nie przystoi. W końcu jesteśmy z rodziny DETAILING, a nie jakieś Kosmetycznej Auto Formacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUBEER Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Ładnie Ładnie ziarenko widać, zrobiłeś z niej prawdziwą "Perełkę" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turzol Posted July 29, 2010 Author Report Share Posted July 29, 2010 O,taki sam lakier jak u mnie. Z tym że ja jestem średnio zadwolony z niego Póki co jestem zadowolony, przy dobrym LSP można uzyskać masakryczną głębie. Minusem tego lakieru jest to, że strasznie się palcuje... Twoim zdaniem lakier twardy czy miękki ? Twardziel, nie jest tak twardy jak lakiery audi, ale trzeba sporo cierpliwości do niego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.