qbejs1 Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Witam, Tym razem obiektem pracy było BMW e36 328i - stan ciężki, miejscami nawet bardzo. Oprócz lakieru, ogarnialiśmy także czyszczenie wnęk i wnętrza. Przejdźmy zatem do konkretów. Całość prac zajęła dwóm osobom ok. 25 godzin. Auto przejechało do nas w stanie na pierwszy rzut oka przyzwoitym choć zapuszczonym W takim razie wzięliśmy się za pierwsze mycie. Na początek poszła piana K2 Deeper z Glorii FM10, następnie mycie roztworem na bazie K2 Deeper i szamponu Duragloss 901. Wcześniej potraktowaliśmy lakier tam gdzie była taka potrzeba IronX'em i TarX'em. W użyciu była też biała glinka od temachemu do kompletu z poślizgiem na bazie szamponu ONR. Po myciu przyszła pora na inspekcje - wniosek, jest co robić :ad: Zanim zabraliśmy się za koretkę, zadbaliśmy o wyczyszczenie wnęk i kół. Do tego użyte zostały środki : APC Nielsen Cyclone, K2 Deeper, Atak do felg, R222 Wheel Gel Cleaner, TarX, IronX, 303 Aerospace Protectant. Zawieruszyło mi się gdzieś foto z efektem prac na wnękami kół, jednak i tak jest tam sporo śladów po wieku i przebiegu auta, także wielkiego efektu wow by nie było. Tak za to wyszły koła :) Dostało się też komorze silnika. Stan zastany A tak po czyszczeniu APC Nielsena i zabezpieczeniu 303 Aerospace Protectant + Collinite 476s Czas zabierać się za korektę ! Auto przyszykowane. Podczas prac użyte były : pasty 3M Fast Cut Plus, 4Nano High Gloss Strong Compound, Menzerna PF2500, pady denim i futro Flexipads, wykańczający Farecla i 3M, maszyna Eurotec, inspekcja IPA. No i efekty prac :) Na lakier poszedł wosk Chemical Guys Pete's 53, opony Meguiars Endurance, uszczelki 303 Aerospace Protectant, szyby AutoGlym Car Glass Polish. Skóra we wnętrzu wyczyszczone i zabezpieczona zestawem od Ledezentrum, plastiki APC Nielsen Cyclone i Poorboys World Natural Look. Korekta zrobiona na tyle ile pozwalał lakier, który ma sporo różnych śladów z boju. Wg. mnie jest jeżeli miałbym ocenić w skali od 0 do 100% to szczere będzie 70%. Jakby mieć więcej czasu, właściciel naprawił by to co jest do zrobienia i można by zrobić cuda, choć i tak właściciel nie mógł auta poznać :) Dzięki za poświęcony czas na lekturę i zapraszam do dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samtive Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 gaziur musi być :lol: lampy niech uszczelni bo w końcu odbłyśniki od wilgoci siądą ;) twoja praca bardzo fajna, dość długo wam zeszło :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbejs1 Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Lakier ciezki w obrobce do tego miejscami przykatowany przeokrutnie np rzez cb na klapie. Poza tymmontowalismy tam progi m pakietowe co tez zajelo chwile by zrobic to jak fabryka przykazala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.