Skocz do zawartości

BMW E36 328i


qbejs1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tym razem obiektem pracy było BMW e36 328i - stan ciężki, miejscami nawet bardzo. Oprócz lakieru, ogarnialiśmy także czyszczenie wnęk i wnętrza. Przejdźmy zatem do konkretów. Całość prac zajęła dwóm osobom ok. 25 godzin.

Auto przejechało do nas w stanie na pierwszy rzut oka przyzwoitym choć zapuszczonym

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

W takim razie wzięliśmy się za pierwsze mycie. Na początek poszła piana K2 Deeper z Glorii FM10, następnie mycie roztworem na bazie K2 Deeper i szamponu Duragloss 901. Wcześniej potraktowaliśmy lakier tam gdzie była taka potrzeba IronX'em i TarX'em. W użyciu była też biała glinka od temachemu do kompletu z poślizgiem na bazie szamponu ONR.

Po myciu przyszła pora na inspekcje - wniosek, jest co robić :ad:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zanim zabraliśmy się za koretkę, zadbaliśmy o wyczyszczenie wnęk i kół. Do tego użyte zostały środki : APC Nielsen Cyclone, K2 Deeper, Atak do felg, R222 Wheel Gel Cleaner, TarX, IronX, 303 Aerospace Protectant.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zawieruszyło mi się gdzieś foto z efektem prac na wnękami kół, jednak i tak jest tam sporo śladów po wieku i przebiegu auta, także wielkiego efektu wow by nie było. Tak za to wyszły koła :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dostało się też komorze silnika.

Stan zastany

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

A tak po czyszczeniu APC Nielsena i zabezpieczeniu 303 Aerospace Protectant + Collinite 476s

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas zabierać się za korektę ! Auto przyszykowane. Podczas prac użyte były : pasty 3M Fast Cut Plus, 4Nano High Gloss Strong Compound, Menzerna PF2500, pady denim i futro Flexipads, wykańczający Farecla i 3M, maszyna Eurotec, inspekcja IPA.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No i efekty prac :) Na lakier poszedł wosk Chemical Guys Pete's 53, opony Meguiars Endurance, uszczelki 303 Aerospace Protectant, szyby AutoGlym Car Glass Polish. Skóra we wnętrzu wyczyszczone i zabezpieczona zestawem od Ledezentrum, plastiki APC Nielsen Cyclone i Poorboys World Natural Look.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Korekta zrobiona na tyle ile pozwalał lakier, który ma sporo różnych śladów z boju. Wg. mnie jest jeżeli miałbym ocenić w skali od 0 do 100% to szczere będzie 70%. Jakby mieć więcej czasu, właściciel naprawił by to co jest do zrobienia i można by zrobić cuda, choć i tak właściciel nie mógł auta poznać :) Dzięki za poświęcony czas na lekturę i zapraszam do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...