Jump to content

BMW E36 328i


qbejs1

Recommended Posts

Witam,

Tym razem obiektem pracy było BMW e36 328i - stan ciężki, miejscami nawet bardzo. Oprócz lakieru, ogarnialiśmy także czyszczenie wnęk i wnętrza. Przejdźmy zatem do konkretów. Całość prac zajęła dwóm osobom ok. 25 godzin.

Auto przejechało do nas w stanie na pierwszy rzut oka przyzwoitym choć zapuszczonym

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

W takim razie wzięliśmy się za pierwsze mycie. Na początek poszła piana K2 Deeper z Glorii FM10, następnie mycie roztworem na bazie K2 Deeper i szamponu Duragloss 901. Wcześniej potraktowaliśmy lakier tam gdzie była taka potrzeba IronX'em i TarX'em. W użyciu była też biała glinka od temachemu do kompletu z poślizgiem na bazie szamponu ONR.

Po myciu przyszła pora na inspekcje - wniosek, jest co robić :ad:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zanim zabraliśmy się za koretkę, zadbaliśmy o wyczyszczenie wnęk i kół. Do tego użyte zostały środki : APC Nielsen Cyclone, K2 Deeper, Atak do felg, R222 Wheel Gel Cleaner, TarX, IronX, 303 Aerospace Protectant.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zawieruszyło mi się gdzieś foto z efektem prac na wnękami kół, jednak i tak jest tam sporo śladów po wieku i przebiegu auta, także wielkiego efektu wow by nie było. Tak za to wyszły koła :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dostało się też komorze silnika.

Stan zastany

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

A tak po czyszczeniu APC Nielsena i zabezpieczeniu 303 Aerospace Protectant + Collinite 476s

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czas zabierać się za korektę ! Auto przyszykowane. Podczas prac użyte były : pasty 3M Fast Cut Plus, 4Nano High Gloss Strong Compound, Menzerna PF2500, pady denim i futro Flexipads, wykańczający Farecla i 3M, maszyna Eurotec, inspekcja IPA.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

No i efekty prac :) Na lakier poszedł wosk Chemical Guys Pete's 53, opony Meguiars Endurance, uszczelki 303 Aerospace Protectant, szyby AutoGlym Car Glass Polish. Skóra we wnętrzu wyczyszczone i zabezpieczona zestawem od Ledezentrum, plastiki APC Nielsen Cyclone i Poorboys World Natural Look.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Korekta zrobiona na tyle ile pozwalał lakier, który ma sporo różnych śladów z boju. Wg. mnie jest jeżeli miałbym ocenić w skali od 0 do 100% to szczere będzie 70%. Jakby mieć więcej czasu, właściciel naprawił by to co jest do zrobienia i można by zrobić cuda, choć i tak właściciel nie mógł auta poznać :) Dzięki za poświęcony czas na lekturę i zapraszam do dyskusji.

Link to comment
Share on other sites


Lakier ciezki w obrobce do tego miejscami przykatowany przeokrutnie np rzez cb na klapie. Poza tymmontowalismy tam progi m pakietowe co tez zajelo chwile by zrobic to jak fabryka przykazala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy · zDetailingowani.pl - blog o detailingu

×
×
  • Create New...