Jump to content

Czyszczenie Padów po polerce....


Recommended Posts

Zastanawia mnie ten temat od dawna :evil: jak ewentualnie czego używacie do czyszczenia Padów po pracy i podczas pracy ???

1. jakie proszki do prania ( może one maja tez wpływ na odklejające się rzepy )

2. czyszczenie w trakcie pracy, jakie płyny szczotki / szczoteczki

No wypowiadać się mądrale :twisted:

Ja nie dawno użyłem proszek do prania "Dla dzieci" i nie miało to jakiegoś specjalnego wpływu na odklejanie rzepu ale kolejny raz troszkę się odkleił, za to ładnie dopiera :P a MF jest mięciutka.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Jeszcze mi się żaden rzep nie odkleił.A myję ostatnio pod gorącą wodą bieżącą. Tyle. ;) W trakcie: jak się nie przegnie z ilością pasty i obrotami to to mi wystarczy mf gładka całkiem na obrotach przelecieć b. delikatnie. To wymysł ostatni.

Link to comment
Share on other sites

Płyn do naczyń i letnia woda w moim wypadku.

Ostatnio od pewnego zaufanego człowieka dowiedziałem się, iż:

"Wrzuć pady do pralki na temperature 30 stopni i zasyp proszkiem do białego. Ja tak robie i nic sie nie dzieje."

I faktycznie nic się nie stało. A pady w miarę czyste.

Wirowanie też ustawiłem na 800 obr.

Link to comment
Share on other sites

Ja nie chce tutaj nikomu wmawiać ze to jaka reguła ze się rzepy odklejają :( bo miałem tylko problem z Scholowskimi :evil: SNB-owe bez mrugnięcia wytrzymują dosyć sporo a Scholowskie jak nie po rancie się odklei to tylko środkiem a ranty trzymają :P dwa pady jedno pranie i d..pa śmietnik bo strach takim już robić .

Link to comment
Share on other sites

Tak Przemku chodzi mi o to ze takie musiały mi się trafić jakieś dwa felerne :) prałem chyba z sześć sztuk i MF na raz a tylko te dwa się rozkleiły :twisted: hehehhe straty muszą być dobrze że nie w ludziach :) .

A używa ktoś tej dedykowanej szczoteczki do czyszczenia padów podczas pracy ??

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Panie kolego, wszystkie pady piorę ręcznie w szarym mydle 'Biały Jeleń' w kostce. Namaczam pada wodą i pocieram kostką w miejscach gdzie jest najwięcej pasty. Później wyciskanie rozmoczonej pasty pod wodą, płukanie, wykręcanie i schnięcie rzepem do góry na parapecie :)

A jeśli poleruje, to do pada i pasty compound używam tej szczoteczki Megsa (triple brush czy jakoś tak) z tym krótkim, jasnym włosiem. Włączam niskie obroty i lekko wykruszam pastę. Padów finiszowych jeszcze nie zdarzyło mi się czyścić :P

Do wełny Seba polecił mi sprężone powietrze, tudzież odkurzacz. Po każdym elemencie włączam odkurzacz i przywracam strukturę wełny :) Pierzę się tak samo jak pady, tylko, że suszy się szybciej. Kilka energicznych ruchów ręką bądź włączenie dużych obrotów na maszynie i wełna sucha :)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Wiedziałem, że nie przepuścisz. Nie dopisałem specjalnie, że to było drugie mydło :lol:

A majtki i skarpety piorę z mf :lol:

Przyjemna szyderka musi być, na tyle mnie znasz.. :lol:
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Pady firmy Scholl powinny wystarczać na? A może znacie coś lepszego od nich?

Jeżeli chodzi o pomarańczową gąbkę to nie ma z nią problemu. Niebieska natomiast po drugim samochodzie się wykańcza.

Pęka mi po bokach a powierzchnia (już po wypraniu) "ścierna" jest dużo bardziej miękka niż w nowej. To normalne?

Poniżej przedstawiam zdjęcie jak wygląda po dwóch samochodach.

Dołączona grafika

Jeżeli chodzi o pranie to piorę pod ciepłą wodą z dodatkiem płynu do naczyń i mydła.

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie wyglada na to ze trafiles padem na cos co spowodowalo zniszczenie za czym idzie zmiana struktury gabki i jej dalsze rozpadanie sie, niestety kazde pady i ich struktura zmiana sie dosc szybko pod wplywem uzywanych past,ciepla powstajacego podczas korekty,nacisku itd, mycie tez wplywa na zmiany, osobiscie wole je czyscic sprezonym powietrzem z kompresora.Rozni producenici maja problemy odpadajace rzepy, rozkawalanie sie padow itp, sa drozsze i tansze a wcale nie znaczy ze te drogi sa tak mocno wytrzymale.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Kontroluj ruchy i zwracaj szczególną uwagę przy podjazdach do taśm,klamek,elementów wystających (nielakierowanych), one najszybciej niszczą gąbki :u

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...