Jankos Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 tak czytałem ten temat ale tam nie znalezłem odp. na moje pytania, stąd skorzystałem z tej opcji tutaj. Bo jeśli mam nałożyć na gąbkę trochę SoapGel i zrobić nim x 2 drzwi to pewnie gąbke/myjka fibrowa zbierze trochę brudu więc wypada wypłukać i potem umyć kolejny element. Bo jeśli nie, to wpierw zrobię pianę, mycie szamponem i na koniec tylko na suche auto gąbka i soap gel. btw. facet chyba źle przeczytał instrukcję :( bo. Qm-sdYkbp90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 drugi sposób o tyle sensowniejszy że będzie już umyty i można powiedzieć że mniej paprochów może mieć- nie pozostaje niż innego niż sprawdzenie tego i opisanie nam tego- i który mniej uciążliwy sposób jest dla ciebie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankos Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Naturalnie że postaram się to opisać ale jadę na urlop i opis dopiero w poniedziałek 16 jak wrócę no i może zdjęcią z polerki która zamierzam zrobić... oby się udało. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 trzymam kciuki :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk77 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Słuchajcie co to dokładnie jest ten Diamondbrite PGS ?? wosk ? glaze ? Stosować to można jako wosk ? czy jako przygotowanie pod wosk ? i ile to rzeczywiście potrafi się utrzymać na lakierze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 używał ktoś presty APC? http://www.pielegnowacauto.pl/presta-lubri-suds-all-purpose-shampoo-apc-3-8l.html jakieś porównanie do cyclone'a? powiem szczerze że dwa produkty od nielsena mnie rozczarowały i się zastanawiam czy się pchać dalej w to.. Notatka moderatora Dandek, URL noo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Hmmm. Czytam jakiś temat który ma np. 7 stron. Przeczytałem wszystkie. Gdy pojawia się jakiś nowy post wchodzę w temat i z powrotem jestem na pierwszej stronie a nie na ostatnim poście... Da się inaczej tutaj? :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Da się inaczej tutaj? Też z tym walczyłem. Zaglądnij w profil,ustawienia forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 minetoo a możesz mi podpowiedzieć jak dokładnie masz ustawione? Jakiś za głupi jestem na te ustawienia... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 wątki-malejąco posty-rosnąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 minetoo tak jest standardowo ustawione :-s Edit: Już doszedłem ;) Jedno i drugie na malejąco. Dzięki :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Mam dokładnie tak i jest ok.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 No ja mam 2x malejąco i jest OK. Tak jak masz ustawione to miałem w standardzie i musiałem do ostatnich stron lecieć. Nieważne. Już jet git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_wolf Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Pytanie trochę podstawowe, no ale :oops: Kiedy nakładamy drugą warstwę wosku? Od razu po spolerowaniu pierwszej, trochę odczekać, czy może dłuższy okres czekania, ponowne polerowanie mf, całą noc ma stać, rano przepłukać z ew. kurzu, wysuszyć i znowu wosk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariost Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Mogę na Cherry położyć jakiś wosk ? Np. niebieskiego Nattysa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 dłuższy okres czekania, ponowne polerowanie mf, całą noc ma stać :u Mogę na Cherry położyć jakiś wosk ? :u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Mam całe auto malowane ale tylko na dwóch panelach coś takiego: X( X( X( Sticky paint? Tylko dotykam panelu a pasta już się wałkuję lub formuje się w takie placki. Panel rozgrzewa się do czerwoności po pierwszych ruchach maszyną. Pad biały Urban i FG500. Nawet FF3000 się roluje!. Inne pady to samo. Po wytarciu pasty (choć to nie zawsze możliwe) więcej rys niż było. Dużo więcej. Nie ma możliwości tego wypracować itp. Musiałem od razu skapitulować. Próbowałem i w słońcu i w cieniu. Na szczęście AG SRP na miękkim jakoś da się pracować więc naprawiłem (ukryłem) szkody. Ehhh :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Hmm dziwne, nie probowałeś może spryskac pada raz albo dwa wodą z atomizera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dav, Zero efektów. Delitaknie pryskałem na pada, później jednego nawet całkiem zmoczyłem i nic. Wygląda jakby te dwa panele były pryśnięte wyjątkowo podłej jakości klarem. A może dali za mało utwardzacza...? Nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A jakie prędkości przy polerowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 JJ. od 900 rpm już tak się robi. Na wyższe jeżeli chcę wejść to pasta już cała zrolowana jest. Jakby lakier na tych panelach nie tolerował w ogóle past. W ogóle przejazdu się nie da zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minetoo Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 -futro -metoda na mokro -pad polishing (miękki nie jakiś flexi dupexi) i pasta cutting Wybierz coś z powyższych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 minetoo, metoda 3 nic nie daje. Spróbuje 1 lub 2. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 heja, problem: TWARDY LAKIER! ale od początku: dzisiaj korzystając z okazji dłuższego weekendu usiedliśmy z kumplem do jego auta - wpierw myju myju, potem cały proces dla zewnętrza: tary, pędzelki, apc, degreasery, purple rainy i inne glinki ;) żeby finalnie i bez spinki przystąpić do ataku maszynowego (lare + das); mam generalnie mleko pod nosem jeśli chodzi o te sprawy, ale podchodzę do tego w kategoriach ambicjonalno-hobbystycznych + dobra zabawa :) na nieszczęście tym autem (jak na mój debiut z grubej rury) było ... czarne BMW E46 rocznik 1998 :o z kodem lakieru opisanym SCHWARZ 2 (668). Cały lakier oryginalny poza częściowo-maską oraz tylną klapą. Nawet myślałem czy to nie jest przypadkiem to słynne uni... ale nie... generalnie auto było całe bardziej szare ;) niż czarne przez masę swirli gdzie tylko się da i rys które swoją głębokość pokazały dopiero w garażu :P swirle w procesie poznawania lakieru schodziły nawet na delikatnej w sumie chyba kombinacji DAS + pomarańczowy honey + sholl s03 w 2 minuty na 1/6 maski ;) nie mówiąc o LARE + pomarańczowy któryś tam + menzerna 2500 w identycznym czasie (po prostu "bawiliśmy się" i pomyślałem że nie jest źle i zapowiada się lightowo ;) ) oczywiście wiadomo że to było za słabe na eliminację głębszych rys, więc zacząłem szukać rozwiązań i na te, na własną rękę (i w tej kolejności): - biały flexi + FG500 - docisk rzekłbym normalny = zero efektu ponad to co uzyskiwałem wcześniej czyli swirle out, nic więcej nie szło - futro + FG500, bez specjalnego docisku = poza niewielkimi holo praktycznie zero pożądanego efektu - futro + FG500 już z dociskiem większym jak mi się wydawało = większe holo, efekty minimalnie lepsze ale to zakrawało na korektę ala 20% :( udało się coś lepszego uzyskać tylko na malowanej już tylnej klapie gdzie efekty były na prawdę jak na 1 raz nienajgorsze ale absolutnie niezadawalające - wkurzony na futro wziąłem urban prosquare + FG500 i było nienajgorzej, lakier się nagrzewał dość mocno, ale rysy generalnie zostawały za każdym razem rozprowadzałem pasty na minimalnych obrotach, potem główne przejazdy na zakresie ok. 1200 do 1500rpm (na gąbce nie przekroczyłem 3 stopnia prędkości w LARE) w końcu telefon do Pawła (MX Nowicki) z prośbą o sugestie (tutaj podziękowania!), zastosowałem się do jego metody czyli: futro jeszcze szybciej (do 2000rpm czyli "na czwórce" min.2 przejazdy) i z większym dociskiem (wg. mnie był duży, kolejnym etapem byłoby już tylko położenie się na polerce ;) ) zaczęło się coś dziać (po późniejszym DAS korektę oceniłbym na ok. 50%) ale to też w sumie dopiero po 3-4 przejazdach tym nieszczęsnym futrzakiem jednym słowem - to nadal nie jest to co bym chciał uzyskać :( a ten lakier to dla mnie jak skała, bo w międzyczasie poszło punktowe matowienie koreczkiem + papier 2500 i 3000 (dla testu) i też musiałem się sporo najeździć futrem by to potem zeszło (dopiero za drugim podejściem przy metodach przed sugestią Pawła) auto garażuje sobie i czeka na poniedziałek, ale może podpowiecie jak ten cholerny lakier jeszcze ugryźć? wiedziałem że futro narobi hologramów (to akurat nie problem) ale przy okazji wierzyłem że jest skuteczne, więc coś muszę jeszcze źle robić #-o foto które uwiecznia mniej więcej jak to wygląda po 2 etapach korekcji (czyli przed finishem): i kolejne pytanko: jak najlepiej radzić sobie z przetłoczeniami - generalnie przy nich stopień korekcji miałem jeszcze mniejszy niż przy całej reszcie ps: przy okazji debiutu czegoś tam się nauczyłem... że to ciężka harówa ;) i że dobrze że mogę zarabiać pracując jednak przy biurku z komputerem a nie w garażu (to tylko hobby) no i że fajniejsze są chyba jednak twardsze BP ;) bo mam flexi duży na białej gąbce (który później podmieniłem na fabryczny twardszy LARE szukając rozwiązania na te rysy) natomiast mały BP mam na żółtej, miękkiej i to cholerstwo przy docisku ugina się niesamowicie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 jak nie musi być perfect to tak zostaw - zrób jeden panel od a do z - i zobacz w świetle dziennym czy ci się podoba- jeżeli tak to już masz rozwiązanie jeżeli nie to połóż się na tej polerce- ilość przejść zwiększyć, ja futrem działałem dwa razy- a tak to kombinacja najtrwardszy pad- UC od 3M i jazda do oporu na najwyższych biegach- plus psikanie pada qd - co prawda czas takiego rzezania lakieru się wydłuża ale efekty mozna podbić do 99% w skali zadowolenia- na mojej masce wychodziło w sumie tak że parę rys na przejście usuwałem na maskę która u mnie dziwnie ulepiona jest zeszło mi 2-3h pozdrawiam może coś pomogłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.