marctwain Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Wal śmiało, w praniu zawsze coś wychodzi. A pytanie to nie spamowanie. Raczej nasze odchyłki to spam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badej Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 to znowu ja wyskoczę z drobnym pytaniem a właściwie dwoma :D jakiś tydzień temu zabrałem się do swojego pierwszego glinkowania ... użyłem glinki Megs'a z zestawu Smooth Surface (1/2 jednej tabliczki) i ku mojemu zdziwieniu tylko po wyglinkowaniu jednych drzwi(i to nie dokładnemu bo nie wszystkie "kropeczki" zeszły) glinka była cała ... delikatnie mówiąc brudna ... składałem ją kilkanaście razy bo co chwile się "zapychała". było to najprawdopodobniej pierwsze glinkowanie w życiu też dla mojej Hondy ... i teraz moje pytanie. Co dalej ? kupić agresywniejszą glinkę i poświęcić więcej czasu ? czy może oddać samochód w ręce fachowca żeby zrobił z tym porządek ? a pytanie nr dwa jest o wiele krótsze :D Jaki polecilibyście wosk aby ożywić i uwyraźnić hondowski lakier "samba green" na 18 letniej hondzie CRX del sol ? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deco Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ad 1. Skoro 25 gr. glinki (megsa kostki są chyba 50 gramowe z tego co pamiętam) po niecałych drzwiach jest całe brudne to znaczy, że chyba słabo był samochód umyty, może trzeba zastosować aktywną panę skoro szampon nie daje rady, albo jakiś preparat typu tar remover. Co do wosku to temat rzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badej Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 samochód był potraktowany roztworem APC Nielsena (1/10) a potem umyty szamponem wolfganga, myśle że całkiem dokładnie ale to już indywidualna sprawa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 samochód był potraktowany roztworem APC Nielsena (1/10) a potem umyty szamponem wolfganga, myśle że całkiem dokładnie ale to już indywidualna sprawa ;)Ale brak t&g removera może mieć wpływ. Może być pełno smoły i glinka wygląda tak jak wygląda. Kup np.Nielsen Tar & Glue Remover / Autosmart Smart 10 / Carvalet Tar&Glue remover i działaj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badej Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 hmm pomyśle nad tym i pewnie coś nabędę niedługo. a Może jakaś instrukcja użytkowania od razu ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Nalewasz TR do spryskiwacza, zaczynasz od drzwi kierowcy, dolnej partii (pod listwą) i idziesz naokoło auta pryskając go na karoserię. Jak zrobisz kółeczko to zobacz jak zachowuje się smoła, zapewne jest już miękka. Możesz ją spłukać pod ciśnieniem bądź wytrzeć MF. Czy lakier w dotyku był przed glinkowaniem szorstki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badej Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 był szorstki momentami nawet bardzo ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deco Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 To musiało być dużo syfu na nim. Zamiast tar removera można zastosować benzynę ekstrakcyjną lub naftę oświetleniową jak są pod ręką (gdzieś o tym czytałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marctwain Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ale pamiętaj, żeby opryskać albo nawet szmatką wytamponować, i poczekać, niech zmięknie. Nie szoruj na ch... :ymcowboy: Im więcej spłynie smoły tym szybciej oczyścisz glinką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badej Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Dzięki wielkie ;) to dopytam się jeszcze w kwestii wosku ;) ma ktoś jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Może zestaw Prima albo DJ (PH)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 A ja tam polecę, na lato, mojego ulubionego Poor Boy's Natty's Blue Wax :f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Kolega zażyczył sobie matowienie golfa (co tam folia, ma być darcie lakieru) w związku z czym mam do Was następujące pytanie: Czy aby uzyskać ładny macik wystarczą papiery wodne 2000-2500-3000? Myślałem o systemie Mirka Abralon i ich krążkach na gąbce. Do tego podkładka gąbkowa, aby nie przebić się do bazy. W miejscach gdzie nie dojadę DA (tak, to będzie robione DA) potraktować jedynie miękkimi papierami 3M o strukturze jak w/w Mirka? Czy mój tok rozumowania jest słuszny? No i pytanie kolejne, czy może zamiast tego wszystkiego wystarczy włóknina ścierna? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonnes Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Dżeju, ja tam nie wiem, ale wydaje mi się, że czy to ręcznie czy maszyną, czy papierem czy włókniną, jednolitego równiutkiego matu raczej nie uzyskasz :-s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Soprano Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 JJ. Dopóki nie spróbujesz, nie dowiesz sie, ale tak jak powiedział Mirek, równiego matu nie uzyskasz chyba niestety. Będą różnice między elementami, o ile wogóle nie unikniesz różnic na jednym elemencie. Ja myślę, że chyba bardziej pasta matująca była by do tego celu precyzyjniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Mógłbyś przytoczyć przykłady past matujących? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 S0 na filcu- sebba tak stosował- 3M też ma takie pasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 S0 na filcu- sebba tak stosował- 3M też ma takie pastyZgadza sie S0 do tego zamocowany filc na BP i mozna siebie recznie smigac, drugie rozwiazanie to zamocowac filc do maszyny DA i mozna matowac :u a S0 faktycznie bardzo ladnie sie rozprowadza na lakierze i bardzo rowno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Czyli można użyć samego filcu i DA? :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 zamocowac filc do maszyny DA i mozna matowac najwidoczniej- ja bedę próbował na rotacji :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 zamocowac filc do maszyny DA i mozna matowac najwidoczniej- ja bedę próbował na rotacji :oops: Nie polecam Ci takiego rozwiazania sam probowalem i moim zdaniem wychodzi bardzo nierowno oczywiscie zestaw scholla S0+filc inne specyfiki nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ. Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Czyli S0 + filc + DA. Ok, będę próbował. Lepsze to niż darcie lakieru papierami wodnymi. A jeszcze mam pytanie - jakiego matu można się spodziewać? Czy to zależy od długości pracy nad danym elementem i ciężko stwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianese Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 pneumatyczna orbitalna może być? bo DA nie mam:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNB SWEDEN Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 pneumatyczna orbitalna może być? bo DA nie mam:/Mysle ze warte przetestowania :u JJ w projekcie Octavi RS niebieskiej czesc jest jechana na S0 zobacz ale nie wiem jak ci okreslic mat :( mat to mat :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.