Jump to content

konserwacja profili zamkniętych, nadkoli, podwozia


damianese
 Share

Recommended Posts

Witam!

Tak jak w temacie- proszę o porady czego użyć do konserwacji podwozia i profili zamkniętych- po wstępnym rozeznaniu widzę że jest jak z detailingiem- są środki za 5zł i są za milion- proszę o porady w wersji budżet +

 

 

pozdrawiam!

Wasz wielbiciel  8-}

 

do podwozia :

http://motobajery.pl/powloka-body-schutz-zabezpiecza-podwozie-3m-08861-p-11283.html

Link to comment
Share on other sites

Damian jak miałem Mondeo MK2...a rdza to jego druga miłość to używałem tego...

 

http://www.youtube.com/watch?v=XHGbXlAh3J0

 

i tego:

 

 

Nie wiem na ile to było skuteczne później bo sprzedałem samochód ale do profili zimę wytrzymało ;-) To do podwozia malowałem nadkola, a resztę podwozia miałem coś z Valvoline'a na pistolet ale nie pamiętam już co :-?

Link to comment
Share on other sites

też w swoim Mdo mk3 powinienem zabezpieczyć podwozie i tak patrzę na 2gi film i mam pytanie - czy styka usunięcie tylko luźnej rudej i można psikać , czy drzeć do gołego ale wtedy chyba jakiś podkład trzeba by ??

 

Sam bym obleciał spód, albo z kanału albo jak bym sie dogadał z chłopakami z warsztatu to na podnośniku.

Link to comment
Share on other sites

W Mondeo ST220 bylym uzywalem Tectyla od Valvoline i czegos jeszcze rowniez od Valvoline. Ogolnie cena jakos ok.

Jak rozeznasz dokladnie temat to daj znac bo w obecnym, moim C124 potrzebowalbym tez porzadnie zabezpieczyc auto od spodu... 

Link to comment
Share on other sites

też w swoim Mdo mk3 powinienem zabezpieczyć podwozie i tak patrzę na 2gi film i mam pytanie - czy styka usunięcie tylko luźnej rudej i można psikać , czy drzeć do gołego ale wtedy chyba jakiś podkład trzeba by ??

 

Sam bym obleciał spód, albo z kanału albo jak bym sie dogadał z chłopakami z warsztatu to na podnośniku.

 

Zawsze rdzę oczyszczasz...przynajmniej tą luźną. To w sprayu to jak dla mnie dawało za cienką powłokę jak na zabezpieczenie podwozia, ale w nadkola i później plastiki dało radę - ale to tylko było moje odczucie, może by się sprawdziło jak twierdzi producent. Podkład wypadałoby dać jeżeli chcesz porządnie mieć zrobione.

 

Na luźną rdzę to chyba tylko "hemorojdem" pociągnąć można ale...jak to będzie wyglądać i jak się będzie trzymać.

 

P.S. Widzę że użytkownicy Forda w przewadze :-P

Link to comment
Share on other sites

Dzięki dwururek ;) nie to żeby mi czarnuch na wylot sie podziurawił ale trochę rudej od spodu jest.

 

Hamerajtem to zaciski malowałem i trzyma sezon, a jedynie druciakiem na wiertarce obleciałem z grubsza.

Link to comment
Share on other sites

ten body shutz od 3Ma pójdzie chyba na podwozie- najlepiej będzie ściągnąć wydech zabezpieczyć linki koła-i jazda na kompresorze

a ewentualne uszkodzenia druciakiem na wiertarce- podkladem epoksydowym elastycznym i na to body shutz

 

jak ktoś czymś działał na kompresorze to niech da znać

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...