Skocz do zawartości

Volvo S80 nr.1


Ciamach

Rekomendowane odpowiedzi

Doczekałem się pierwszej floty. Oto pierwsze S80 z trzech, którym przyszło mi się zająć. Pojazd z niewielkim przebiegiem, myty w 90% ręcznie, dwuletni, kolor, który już robiłem i lakier, który dobrze znam. Spodziewałem się spacerku. Auto w słoneczny dzień nie raziło blaskiem. Stan lakieru podczas przyjęcia ujawnił oksydację, morze swirli i wcale nie tak mało rys o charakterze zacięć, które sprawiły mi największy kłopot podczas pracy. 
IMG_3.jpg
IMG_4.jpg
IMG_19.jpg
IMG_115.jpg
IMG_6714.jpg
IMG_6716.jpg
IMG_6717.jpg
IMG_6721.jpg
IMG_6722.jpg
IMG_6724.jpg
IMG_6725.jpg
IMG_6726.jpg
IMG_6727.jpg
IMG_6732.jpg
IMG_6733.jpg
 
Auto zostało zatem dokładnie umyte, wyglinkowane i oczyszczone ze smoły. Glinka nie miała wiele do roboty ale zmywacz zebrał poro smoły z dolnych paneli. Następnie auto poszło w taśmę i zostało wstawione na podnośnik nożycowy. Bardzo komfortowe warunki pracy, kiedyś na detailingbliss zazdrościłem Norcal Bobowi z Concierge fajnego podnośnika, dzięki któremu nie schylał się przy aucie tylko mógł każdy element obskoczyć na wysokości ramion. Bardzo pomaga to w osiągnięciu równej korekty na całym aucie. Przystąpiłem do korekty, która wymagała zastosowania moich najtwardszych padów i Menza FG500. Maskę robiłem ok 3h, reszta paneli musiała dostać po kilka strzałów z FG500 by raczyć jakoś wyglądać. 
IMG_6735.jpg
IMG_6743.jpg
IMG_6747.jpg
 
FG500 zostawił trochę holsów, które usunąłem FG3000. Rzut oka na błotnik po finishu utwierdził mnie w przekonaniu, że wygląd lakieru spełni oczekiwania klienta.
IMG_6769.jpg
 
Ale ale! Najpierw tak to wszystko wyglądało. Niestety głębsze nacięcia powstałe zapewne poprzez nieumiejętne mycie lub wycieranie twardą szmatą z użyciem docisku jedynie zapolerowałem. By je usunąć musiałby zbyt drastycznie uszczuplić grubość lakieru, a to auto ma nadal jeździć, być myte i być może kiedyś polerowane ponownie. Szkoda by było dokopać się do bazy. 
 
Maska.
maska.jpg
maska2.jpg
maska3.jpg
 
Błotnik lewy przód.
blotnik_lp.jpg
 
Drzwi lewy przód.
drzwi_lp.jpg
 
Drzwi lewy tył.
drzwi_lt.jpg
 
Błotnik lewy tył.
blotnik_lt.jpg
blotnik_lt2.jpg
 
Klapa.
klapa.jpg
 
Błotnik prawy przód.
blotnik_pp.jpg
 
Drzwi prawy przód.
drzwi_pp.jpg
drzwi_pp2.jpg
 
Drzwi prawy tył.
drzwi_pt.jpg
 
Błotnik prawy tył.
blotnik_pt.jpg
 
Zderzak przód.
zderzakp.jpg
zderzakp2.jpg
zderzakp3.jpg
zderzakp4.jpg
 
Narzekacie, że 50/50 nie robię. Dopuszczam obecnie tylko takie z panelu na panel.
IMG_6780.jpg
IMG_6782.jpg
 
Po wspomnianym finishu czas na inspekcję paneli pod lampami. 
 
Maska. 
maska3.jpg
maska2.jpg
maska.jpg
 
Błotnik lewy przód
blotnik_lp.jpg
 
Drzwi lewy przód.
drzwi_lp.jpg
 
Drzwi lewy tył.
drzwi_lt.jpg
 
Błotnik lewy tył.
blotnik_lt.jpg
 
Klapa.
klapa2.jpg
klapa.jpg
 
Błotnik prawy przód.
blotnik_pp.jpg
 
Drzwi prawy przód.
drzwi_pp.jpg
 
Drzwi prawy tył.
drzwi_pt.jpg
 
Błotnik prawy tył.
blotnik_pt.jpg
blotnik_pt2.jpg
 
Zderzak przód.
zderzakp3.jpg
zderzakp2.jpg
zderzakp.jpg
 
Czyli całkiem przyzwoicie. Tak auto prezentuje się w półsłońcu. Co ciekawe, lśni dużo bardziej niż w momencie przyjazdu gdy na niebie nie było chmurki.
IMG_6791.jpg
IMG_6792.jpg
IMG_6793.jpg
IMG_6794.jpg
IMG_6795.jpg
IMG_6799.jpg
IMG_6802.jpg
 
Kapryśna pogoda kazała wtoczyć auto do środka, bo lunęło. No, to cykniemy parę fotek w środku...
IMG_6823.jpg
IMG_6847.jpg
IMG_6846.jpg
IMG_6843.jpg
IMG_6842.jpg
IMG_6838.jpg
IMG_6836.jpg
IMG_6835.jpg
IMG_6834.jpg
IMG_6833.jpg
IMG_6832.jpg
IMG_6831.jpg
IMG_6829.jpg
IMG_6828.jpg
IMG_6824.jpg
 
W końcu trochę słońca, można zrobić zdjęcia oddające w pełni efekt tego wyczesanego lakieru...po kilkunastu godzinach pracy nad nim. 
IMG_6851.jpg
IMG_6852.jpg
IMG_6855.jpg
IMG_6856.jpg
IMG_6857.jpg
IMG_6859.jpg
IMG_6860.jpg
IMG_6861.jpg
IMG_6862.jpg
IMG_6864.jpg
IMG_6866.jpg
IMG_6868.jpg
IMG_6870.jpg
IMG_6872.jpg
IMG_6873.jpg
IMG_6874.jpg
IMG_6880.jpg
IMG_6881.jpg
IMG_6882.jpg
IMG_6887.jpg
IMG_6890.jpg
IMG_6891.jpg
IMG_6895.jpg
IMG_6898.jpg
IMG_6899.jpg
IMG_6900.jpg
 
Dziękuję za obejrzenie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...