Ciamach Opublikowano 19 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Auto trafiło do mnie na korekcję i położenie sealanta przed snem zimowym. pięknie utrzymana wersja z czerwonym wnętrzem i w sumie ładnym lakierem, dopóki nie przystawi się halogenów. Auto potraktowałem roztworem APC by zmiękczyć brud. Potem płukanie i dokładne mycie. Następnie glinkowanie Sonusem, ponowne płukanie, wytarcie do sucha, oklejenie i inspekcja. Błotnik lewy przód. Błotnik prawy przód. Błotnik lewy tył. Błotnik prawy tył. Drzwi lewe. Drzwi prawe. Maska. Niedźwiedź wrócił na chatę a tu jakaś baletnica zajmuje jego miejsce. No cóż, przekima przy drzwiach. Zaatakowałem żółtym korkiem 3M w połączeniu z pomarańczowym padem oraz w niektórych miejscach z żółtym. Poszło relatywnie łatwo, zakończyłem przejazdem UF SE na niebieskim padzie, potem już mycie, IPA i Wolfgang. Oto efekty: Błotnik lewy przód. Błotnik prawy przód. Błotnik lewy tył. Błotnik prawy tył. Drzwi lewe. Drzwi prawe. Maska. Klapa. Wyturlałem auto na zewnątrz by cyknąć trochę zdjęć w słońcu. Boczek. Przy aucie kręcił się jakiś z milimetra cięty gość w dresie, zrobiłem mu fotę, żeby nie myślał, że nie patrzę. Błotniki. http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/S2K%20After/fender.jpg[/img] Klapa. Maska. Skosy różne. Dziękuję za obejrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.