Ciamach Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 Auto trafiło do mnie na korekcję i położenie sealanta przed snem zimowym. pięknie utrzymana wersja z czerwonym wnętrzem i w sumie ładnym lakierem, dopóki nie przystawi się halogenów. Auto potraktowałem roztworem APC by zmiękczyć brud. Potem płukanie i dokładne mycie. Następnie glinkowanie Sonusem, ponowne płukanie, wytarcie do sucha, oklejenie i inspekcja. Błotnik lewy przód. Błotnik prawy przód. Błotnik lewy tył. Błotnik prawy tył. Drzwi lewe. Drzwi prawe. Maska. Niedźwiedź wrócił na chatę a tu jakaś baletnica zajmuje jego miejsce. No cóż, przekima przy drzwiach. Zaatakowałem żółtym korkiem 3M w połączeniu z pomarańczowym padem oraz w niektórych miejscach z żółtym. Poszło relatywnie łatwo, zakończyłem przejazdem UF SE na niebieskim padzie, potem już mycie, IPA i Wolfgang. Oto efekty: Błotnik lewy przód. Błotnik prawy przód. Błotnik lewy tył. Błotnik prawy tył. Drzwi lewe. Drzwi prawe. Maska. Klapa. Wyturlałem auto na zewnątrz by cyknąć trochę zdjęć w słońcu. Boczek. Przy aucie kręcił się jakiś z milimetra cięty gość w dresie, zrobiłem mu fotę, żeby nie myślał, że nie patrzę. Błotniki. http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/S2K%20After/fender.jpg[/img] Klapa. Maska. Skosy różne. Dziękuję za obejrzenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.