Jump to content

Nissan 350Z


Ciamach

Recommended Posts

 Spodziewałem się spacerku, jako że lakier pewnie miękki i w ogóle sama rutyna. Ciut się pomyliłem. Generalnie lakier nie był w złym stanie, typowe oznaki użytkowania czyli swirle, płytkie rysy i syf z drzew. Nic, czego bym nie usunął. Rozpocząłem od umycia auta i wyglinkowania go Sonusem włącznie z szybami. Zeszło sporo osadu. Następnie sporo czasu poświęciłem na oklejenie auta gdzie tylko się da, by zaoszczędzić czasu na czyszczeniu. 
 
 
Następnie udokumentowałem defekty zaczynając od błotnika lewy przód. Zdjęcia robiłem bez statywu, lamp chyba trochę spłyciła temat.
blotniklp.jpg
blotniklp2.jpg
blotniklp3.jpg
 
Następnie mamy błotnik prawy przód.
blotnikpp.jpg
 
Oraz błotnik prawy tył.
blotniktp.jpg
blotniktp2.jpg
 
Drzwi lewe
drzwil.jpg
drzwil2.jpg
 
Klapa i zderzak tył.
klapa.jpg
klapa2.jpg
 
Maska.
maska.jpg
maska2.jpg
maska3.jpg
 
Tak prezentowało się oklejone auto.
oklejony1.jpg
oklejony2.jpg
 
 
Zaatakowałem przekonany że żółty pad i żółty korek 3M wystarczą. Cóż, nie wystarczyły. Większość rys została, więc sięgnąłem po zielony pad i zielony korek 3M, czyli Fast Cut Plus. Mieszałem go z Ultrafiną by tak szybko nie wysychało. Następnie zszedłem do żółtego pada i żółtego korka w połączeniu z Ultrafiną. Myślałem, że to wystarczy by skasować to, co narobi FC+. Po umyciu auta zobaczyłem las hologramów. Konieczne było kasowanie ich niebieskim padem i Ultrafiną na bardzo wysokich obrotach. Po tym zabiegu i ponownym myciu nie dojrzałem już hologramów. Powierzchnię profilaktycznie przetarłem IPA, ale to była formalność, była już doskonale czysta. Jako warstwę pierwszą wybrałem Wolfganga, świetny sealant dający połysk, pokrycie i trwałość. Po wypolerowaniu go odczekałem zajmując się oponami (SV Pneu) oraz felgami (SV Autobahn). Po jakimś czasie roztarłem w dłoniach Concorso i zacząłem dokładnie nakładać na auto cienką warstwę. Po ponownym wyczekaniu tematu wypolerowałem auto mikrofibrami różnej gęstości i z zadowoleniem stwierdziłem, że efekt wali po oczach. 
 
Błotnik lewy przód.
blotniklp.jpg
blotniklp2.jpg
blotniklp3.jpg
blotniklp4.jpg
 
Błotnik lewy tył.
blotniklt.jpg
blotniklt2.jpg
 
Błotnik prawy tył.
blotnikpt.jpg
 
Zderzak.
bumper.jpg
 
Ja, w wersji normalnie i z łbem jak alien.
detailer.jpg
detailer2.jpg
 
Zka od d... strpny.
dupa.jpg
 
Parę ujęć przodu.
front.jpg
front2.jpg
front3.jpg
 
Maska.
maska.jpg
 
I parę ujęć końcowych.
skos.jpg
skos2.jpg
skos3.jpg
 
Nie ma zdjęć na słońcu, bo nie było słońca. Ale wierzę, że gorzej nie będzie jak wyjdzie. 

 

Link to comment
Share on other sites


Wiesz co, po pierwsze to poruszamy się w tym zakresie 5% dla wtajemniczonych. Ale powiedziałbym, że jest najlepsze z obu światów - szkło i przyciemnienie powierzchni plus ciepły blask. Teraz będę zajmował się Corvette i nie wiem w którą opcję iść. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

MrCleaner.pl - profesjonalne kosmetyki samochodowe · MenSpace.pl - ekskluzywne kosmetyki dla mężczyzn · DetailingStore.pl - sklep auto detailingowy

×
×
  • Create New...