Jump to content

Gyeon Q2 Tire


kubik
 Share

Recommended Posts

Witam,

dzięki uprzejmości detailershop.pl mam przyjemność przedstawić Wam nowy środek do opon.

Dostajemy solidną buteleczkę o pojemności 400ml,niebieskiego środka o dość gęstej konsystencji,jednak nie tak gęstej,jak Meg's Endurance,ale o tym za chwilę.

Zapach-z butelki chemiczna cytryna/cytrus,w trakcie aplikacji przyjemna cytrynka   :mrgreen:

Dobra do konkretów,to ma działać a nie pachnieć   :mrgreen:

Test będzie na kilku autach,różnie użytkowanych,z różnymi oponami.

Na pierwszy ogień Corsa,użytkowanie głównie po mieście,jednak sporo kilometrów po drogach nie utwardzonych,co powoduje,że dressing,typu Endurance czy Perl na dobrze przygotowanej oponie,żeby posiedział 2tygodnie,to muszę dać dobrze na tacę   8-)

Tak wygląda Perl po 10dniach 

6bzh.jpg

 

Myjemy 

pb4.JPG

 

Coś tam leci 

o1q4.jpg

 

Jako tako przygotowana

gqf7.jpg

 

 

Sprawca zamieszania  :-] 

3fk2.jpg

 

 

Taki mały pogląd jak to przed i po wygląda

t4ri.jpg

 

 

No i w całości 

glzx.jpg

 

 

Tutaj dwa słowa o aplikacji.

Nakładałem słoneczkiem,aplikacja była naprawdę sprawna i przyjemna.Jak wspominałem,środek jest o oczko mniej gesty jak Meg's,co okazuje się ogromnym plusem przy aplikacji,szczególnie przy takiej ilości rowków jaką daje nam Conti  ;(

 

Na tyle stary dressing,a raczej jego resztki   :mrgreen:

9ibw.jpg

 

 

Tutaj w ramach ciekawostki dywanik,zrobiona większość,trzeba się przyjrzeć   ;)

Mało nachalne wykończenie,bez zbędnego połysku to lubię  :good: 

o2qb.jpg

 

Tutaj po jakichś 15mintach.

npu7.jpg

 

Patrzę,że w trakcie sesji lekka mżawka zafajdała mi obiektyw,ale najważniejsze widać,aktualizacje będą już po bożemu   ;)

 

gq6l.jpg

Tutaj małe porównanie idąc od Góry ze wskazówkami zegara Gyeon,Endurance i Perl 

 

Tu po 10km

y8zh.jpg

 

jg9s.jpg

 

pd87.jpg

 

y5qa.jpg

 

Fajna satyna   ;)

A tu jak sobie radzi na zupełnie nie przygotowanej,brudnej oponie 

kwrd.jpg

 

I po

sqkx.jpg

 

Podsumowując wygląda dobrze,wydajność na wysokim poziomie,dzięki czemu wychodzi ekomicznie,zobaczymy jak to dalej pójdzie   ;)

Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Witam.

Dzięki uprzejmości oficjalnego polskiego dystrybutora kosmetyków marki Gyeon - DetailerShop.pl, miałem możliwość przeprowadzić test dresingu do opon Gyeon Q2 Tire

300_300_productGfx_9ffe84c854c4d4cad260c

Kilka słów o produkcie ze strony dystrybutora:
 

 


Produkt do konserwacji opon zawierający SiO2 - składnik powłok kwarcowych.

Zapewnia elegancki, satynowy połysk oraz ochronę gumy przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych, takich jak promieniowanie UV, sól, i kwaśne deszcze. Chroni przed procesami starzenia gumy, zapobiega powstawianiu mikropęknięć i utracie koloru.

GYEON Q2 Tire ma postać gęstego żelu, co znakomicie wpływa na jego wydajność. Zalecamy nakładanie produktu za pomocą aplikatora gąbkowego.

Produkt ma niespotykane w tej kategorii właściwości hydrofobowe, które skutecznie utrzymują oponę w czystości, nawet w mało sprzyjających warunkach.

 

Pojemność: 400 ml


 

Test zostanie przeprowadzony na oponie zimowej (tak wiem, że mamy lato  ;) ) marki Dębica Frigo2 która przed myciem i nałożeniem produktu prezentowała się tak:

9vfh.jpg

8fv7.jpg

Do umycia posłużyła mi mieszanka APC Bilt Hamber Surfex HD (50ml), Tenzi Truck (50ml) i ok 500ml wody, naniesiona na oponę za pomocą pianownicy ręcznej Gloria FM10.

evat.jpg

5szn.jpg

Po ok 2ch minutach widać pierwsze efekty działania piany:

ysmk.jpg

Jednak postanowiłem wspomóc trochę działanie szczotką ryżową marki noname:

zqaa.jpg

W trakcie szczotkowania:

ypec.jpg

Jak widać opona była mocno zabrudzona (po zimie myta tylko pianą aktywną Magifoam i roztworem APC Bilt Hamber Sufrex HD w stężeniu 1:4 - który okazał się być za słaby do porządnego domycia nagromadzonego brudu)  :shock:

hwl7.jpg

Następnie umyłem całe auto, przy okazji oponie dostało się też pianą aktywną Magi Foam, czego nie uwieczniłem na zdjęciu.

Następnie spłukałem za pomocą myjki ciśnieniowej:

imiy.jpg

Oraz osuszyłem ręcznikiem Fluffy Dryer. (zdjęcie po osuszeniu całej opony):

xv6l.jpg

Opona ma bardzo dużo rowków i wyżłobień, więc dla pewności osuszyłem ją dodatkowo suszarką do włosów:

owox.jpg

Przed nałożeniem produktu prezentowała się tak:

yfib.jpg

9hgu.jpg

Czas na głównego bohatera testu:

we5r.jpg

Na instrukcji zamieszczonej na etykiecie widnieje wpis, żeby dobrze wymieszać produkt przed aplikacją, więc trząchamy i mieszamy:

5qpk.jpg

Opona została podzielona:

40qg.jpg

rcn3.jpg

Na piankowy aplikator Meguiars (słoneczko) nałożyłem kroplę produktu w wielkości ziarna fasoli :

0ans.jpg

Produkt ma konsystencję żelu, jednak jest rzadszy niż Meguiars Endurance, czy Gtechniq T1, przez co jest od nich wydajniejszy.
Tak jak wspominałem opona ma dużo rowków/wyżłobień/itp. i żeby dokładnie pokryć całą powierzchnię potrzeba sporo produktu oraz machania ręką, jednak jak widać w/w ilość w zupełności wystarczyła na pokrycie 1/3 opony:

y12u.jpg

50/50:

39zy.jpg

Na pokrycie całej opony zużyłem 3 krople wielkości ziarna fasoli (niecały pełny ruch dołączonym atomizerem).
Po aplikacji opona prezentowała się tak:

zmuv.jpg

5kik.jpg

Zgodnie z zaleceniami producenta odczekałem 15 min:

u5ry.jpg

A następnie nadmiar produktu zebrałem za pomocą mikrofibry:

mp4z.jpg

Tak prezentuje się "gotowa" opona z dresingiem Gyeon Q2 Tire, w rzeczywistości produkt jest mniej błyszczący, jednak nie mogłem uchwycić tego na zdjęciu mimo wyłączonej lampy błyskowej:

n66m.jpg

Podsumowanie:

Tak wiem: Brudne nadkole i rdza na błotniku  :oops:

Opona po aplikacji produktu wygląda dobrze, jest trochę mniej błyszcząca niż po Megiuiars Endurance, porównywalna z Gtechniq T1.
Dzięki swojej konsystencji produkt wydajniejszy niż Gtechniq T1 oraz Meguiars Endurance.
Jest trochę droższy lecz bardziej ekonomiczny niż Megs Endurance, za to sporo tańszy niż Gtechniq T1 którego za podobną cenę otrzymujemy tylko 250ml zamiast 400ml.

Test będę na bieżąco aktualizował kolejnymi wpisami.

Na koniec kilka zdjęć kropelek:

erob.jpg
9t25.jpg
zg5h.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jestem na etapie długodystansowego testu,nałożyłem dressing w sobotę na szybko przed trasą,po umyciu kół aktywną pianą+ małe pędzlowanie przy okazji czyszczenia kół,więc powiedzmy sobie,opona przygotowana tak se,obecnie stan licznika zwiększył się o 900km   ;)

z czego jakieś 10km po drodze gruntowej z momentami kopnego piachu,ogólnie opony są teraz zakurzone,wiadomo nie ma kiedy myć w trasie jedno koło dostało też strzał z ropy,bo się zamyśliłem przy tankowaniu   ;)

Tak to wyglądało przed płukaniem

vra5.jpg

Tutaj płukanie proszek+ostatni program,z cyklu cały samochód za 5taka   ;)

nris.jpg

 

Widać,że opony są wciąż czarne i jak na warunki z jakimi przyszło im się zmierzyć   8-)

 

Niestety po może to kiepsko widać,bo mój ,,smartfon"użył już lampy no i... :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Tak wygląda opona po 10dniach ,2myciach bezdotykowych i jednym z pianą neutralną+pędzelek(przed foto) no i najważniejsze po 2500km w różnych warunkach i jeżdżonych po różnych drogach :-] 

bndy.jpg

 

Na drugim aucie nałożonym również w tym samym czasie,ale jeżdżonym po mieście i czasem budowach jednym opłukaniu i 500km opona wygląda właściwie jakby dressing wleciał wczoraj  :good:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...