Jump to content

CHRYSLER 300C - czyli walka z czołgiem


masa140
 Share

Recommended Posts

Witam.
Poniżej przedstawiam moja "walkę" z grubasem do, której długo się przymierzałem.
Urlop pozwolił mi na podjęcie rękawicy  :D

W planach miałem zrobienie korekty, komory silnika oraz całego środka włącznie z praniem podsufitówki. Oczywiście mój czołg szybko zweryfikował moje plany do komory silnika, korekty lakieru oraz jako takiego ogarnięcia środka.

Pracę zacząłem w poniedziałek wieczorem a skończyłem w środę (następnego tygodnia  :P ) w piątek przerwa i sobota na ogarniecie w środku auta.

W sumie było 11 dni i około 80 godz. pracy  :shock:

Środki wykorzystane przedstawię w toku prac.

Zacząłem od komory silnika - ojjj było co robić popatrzcie sami

rce0.jpg

g4u9.jpg

4c8x.jpg

f68j.jpg

1jvw.jpg

ij9f.jpg

mrck.jpg

41v4.jpg

Wszystkie prace wykonałem za pomocą pędzelka i APC Nielsen cyclone - żadnego lania wodą po silniku  :P

ox7m.jpg

5r87.jpg

v67v.jpg

fjy7.jpg

qjcl.jpg

ulzd.jpg

przykrywamy żeby gdzieś nie kapnęło  :mrgreen:

fphy.jpg

po zdjęciu pokrywy

8y5k.jpg

pokrywa od spodu

8yj9.jpg

tj4i.jpg

cz19.jpg

53h1.jpg

0l0v.jpg

kiv6.jpg

pokrywa z góry

dp87.jpg

cpx6.jpg

7in1.jpg

qmpx.jpg

he0r.jpg

patyczkować się z nią nie będę  :lol:

6jvh.jpg

shmo.jpg

m00n.jpg

4ly8.jpg

rg4o.jpg

d7k4.jpg

mfhc.jpg

jedziemy dalej

s1el.jpg

fj4l.jpg

yxoz.jpg

r875.jpg

6827.jpg

w trakcie
d156.jpg

Na wszystkie elementy poszedł Nielsene Choice

16xy.jpg

9uz0.jpg

1hha.jpg

obgf.jpg

cm5c.jpg

ga8k.jpg

zvim.jpg

0mn1.jpg

xely.jpg

vruy.jpg

Czas na mycie i parę zdjęć brudasa:

4ymy.jpg

pqqe.jpg

2m6r.jpg

Moi pomocnicy czyli Bilberry i IronX

jcme.jpg

nofq.jpg

0gqh.jpg

59vf.jpg

pędzlujemy Irona
sluu.jpg

wnęki drzwi też dostały za swoje

przed

0g9z.jpg

po

6zhc.jpg

przed

e0pc.jpg

po

d7rz.jpg

kilka szczegółów

m5ct.jpg

uhan.jpg

3xzx.jpg

kolejny pomocnik:  SNB Sanosolv Extra obficie wylądował na lakierze

pg8l.jpg

Dalej było mycie na dwa wiadra oraz suszenie fluffym

ei63.jpg

Następnie glinkowanie glinką VP Yellow clay bar + woda z szamponem Rise&Shine Big Apple

t0do.jpg

Glinka dużo roboty nie miała

58qj.jpg

v5d1.jpg

rv5t.jpg

Tego zawsze nie lubię czyli oklejanie :thumbdown:

qywq.jpg

34ys.jpg

2jnn.jpg

xty1.jpg

No i czas obejrzeć pancerz czołgu  :-]

6pij.jpg

lqv2.jpg

Do korekty użyłem maszyny Lare EPL-11 oraz past Menzerna FG 400, PF 2500, FF 4000 oraz UC Megsa do tego Pady Flexi małe i duże białe, pomarańczowe żółte oraz niebieskie 3M.
Na masce próbowałem rożnych kombinacji:

d5pu.jpg

nbm0.jpg

ktoś zamawiał piling :?:  :D

hln3.jpg

08ur.jpg

6dj2.jpg

40wj.jpg

ztti.jpg

7wxs.jpg

to po lewej to nie hologramy - ta cześć jeszcze nie była robiona  :P

7vut.jpg

słońce jeszcze świeciło więc szybko na zewnątrz i patrzymy na maskę

9c2j.jpg

qzih.jpg

x2ut.jpg

Uchylamy bramę i patrzymy na klapę  :shock:

b4mm.jpg

cqtj.jpg

3l7z.jpg

ale najpierw bierzemy się za dach. Po sprawdzeniu różnych kombinacji stwierdziłem, że najlepiej sprawdza się FG 400 na białym flexi

8jwl.jpg

hv0s.jpg

6a9j.jpg

i po

08ej.jpg

ponownie wyjazd na słonce

maska
3sn4.jpg

dach
8l11.jpg

pozostałe elementy w słońcu

hlbq.jpg

lzoi.jpg

3lo9.jpg

tylny słupek przed

9aem.jpg

i po

4jl8.jpg

tu6x.jpg

tylna klapa - moje 1sze 50/50  8-) zdjęcia robione cyfrówką

b4j6.jpg

ikl3.jpg



tylna klapa cd

u7vd.jpg

cnyy.jpg

ixth.jpg

aqr7.jpg

nc5y.jpg

drzwi

ctdy.jpg

c321.jpg

l1aq.jpg

xlj8.jpg

kolejne 50/50  :)

e3ea.jpg

s32j.jpg

Lampy  :ad:

qydm.jpg

jyoj.jpg

po

aqwi.jpg

6lko.jpg

mh6u.jpg

Pył i kurz był wszędzie więc czas na mycie

vewh.jpg

hsvr.jpg

wiadra w pełnej gotowości  :-]

5l1x.jpg

APC i pędzlujemy opony bo wcześniej o tym zapomniałem  :P

q7li.jpg
 
l4hw.jpg

znowu suszymy

b1i5.jpg

wreszcie FF4000 na niebieskim 3M

2qxn.jpg

maska po finiszu

9ddl.jpg

Generalnie mam odczucie, że FG400 to pasta niemal one step ponieważ JA nie widzę zbytnio różnicy po przejechaniu finiszem ale może ja mam nie wprawione oko  :P

Czas na szyby  :D pomaga mi Auto Glym Car Glass Polish, który robi super robotę  i ala 50/50 na szyberdachu

i61l.jpg

auj8.jpg

mu0z.jpg

Następnie lecimy cleanerem Dodo Juice, Potem PB Black Hole, no i to co tygrysy lubią najbardziej wosk. Ja użyłem PB Nattys Paste Wax.

r94c.jpg

9y9d.jpg

g9g4.jpg

Plastiki na zewnątrz zostały potraktowane Car Pro Perl

7mor.jpg

Nadkola miałem pochlapane białą farbą  :zly:  od jakiś malowanych pasów na jezdni, więc skupiłem się głównie na usuwaniu tego dziadostwa. Następnie zabezpieczyłem je Car Pro perl.

v49e.jpg

hw8r.jpg

sg5b.jpg


Na opony poszedł B2B od Shiny Garage

opona przed

9gri.jpg

i po

lcva.jpg

Nareszcie koniec  :D
Jako, że była już 1-sza w nocy kilka fotek w środku a reszta na następny dzień.

zkr9.jpg

nrux.jpg

4xgw.jpg

Na drugi dzień zero słońca  :/ wręcz z z nieba leciał kapuśniaczek :(

snal.jpg

2l0g.jpg

51up.jpg

4qmu.jpg

kz85.jpg

ml08.jpg

wbnh.jpg

27j3.jpg

ab95.jpg

j0iw.jpg

bqua.jpg

jzvk.jpg

Na szczęście w ciągu dnia pojawiło się słoneczko a aparat miałem ze sobą

mj9y.jpg

w0en.jpg

rm6d.jpg

tosz.jpg

ec8n.jpg

cs7w.jpg

Oczywiście deszczu też nie zabrakło. Tak kropelkuje wosk

q0xw.jpg

b7fb.jpg


Po dniu przerwy zabrałem się za środek. Trochę brudno :oops:

5y19.jpg

qyy5.jpg

xbkx.jpg

2g1s.jpg

sj79.jpg

m872.jpg

53x5.jpg

Po wyjęciu koła zapasowego zobaczyłem takie coś

xa2w.jpg

Poprzedni właściciel lubił chyba bawić się zapałkami  :D

7x16.jpg

no i pozamiatane  :evil:

oyyf.jpg


Czas na APC Nielsen Cyclone 1:20 i pędzelek

6w7z.jpg

 po lewej wyczyszczone APC po prawej jeszcze nie

cjqe.jpg

1gqg.jpg

qlve.jpg

Jako zabezpieczenie środka użyłem PB Natural Look

90xh.jpg

ck5e.jpg

cqac.jpg

ey81.jpg

9a5l.jpg

gvbl.jpg

hfc5.jpg

ce94.jpg

Na pedały poszedł Nielsen Choice

j3wh.jpg

75lc.jpg

eurf.jpg

To by było na tyle. Dziękuję tym, którym chciało się to oglądać ;)  
Podsumowując nie ogarnąłem chromów oraz wydechów, w środku nie ogarnąłem skór, które mam zamiar zrobić w najbliższym terminie.
Lakier był twardy ale bardzo łatwo można było go porysować np. mocniej dociskając fibrę lub fluffiego.
Na pewno można było zrobić pewne rzeczy lepiej, mocniej się przyłożyć ale ja po tylu dniach roboty byłem wykończony no i ten czas, którego wiecznie brakuje.
Pozdrawiam.

 

Link to comment
Share on other sites

masa140, dobra robota :ymapplause:  Ladnie i porzadnie wykonane :ymapplause:

Kwestia wprawy i te roboczogodzinny mozna spokojnie skrocic do 2/3 :)

Aha... Ciesz sie, ze lakier na Twoim 300C to mettalic, z gladkim by nie bylo tak rozowo :@)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...