Jump to content

Mitsubishi Lancer EVO VII


blaszczu
 Share

Recommended Posts

Cześć

 

Tak jak obiecałem przy ostatnim wrzuconym projekcie będę częściej zamieszczał projekty moje oraz Radka (soll).

 

Tym razem przyszło nam pracować nad Mitsubishi Lancerem EVO VII. Samochód w świetnym stanie technicznym jednak wizualnie do ideału było mu naprawdę daleko. Masa swirli, rysek, hologramów i większych rys dała nam naprawdę spore pole do popisu. 

 

Samochód był laureatem naszego konkursu zorganizowanego wraz z ekipą 4Nano więc w większości były wykorzystane ich produkty przy tym projekcie. 

 

Samochód przed korektą - auto przyjechało do nas z Dąbrowy Górniczej więc było zabrudzone po dość długiej trasie. Właściciel jakiś czas temu nałożył na auto wosk koloryzujący Sonaxa więc samochód naprawdę ładnie kropelkował. Na samochodzie nałożona była również NW która miała się naprawdę dobrze ;)

 

5m6c.jpg

 

7gkk.jpg

 

yqbr.jpg

 

0fn5.jpg

Samochód umyliśmy pianą ValetPRO a następnie nowością od 4Nano czyli Ultra Violet. Po takim myciu po wosk koloryzujący umarł ;)

 

Przygotowanie do korekty - samochód został oczywiście wyglinkowany. Na dolnych partiach auta było dość sporo smoły ale w końcu to nie samochód do rekreacyjnej jazdy ;) Idealnie poradził z tym sobie SNB Sanesolv. 

 

ue14.jpg

 

Korekta - lakier nigdy wcześniej nie widział żadnych zabiegów pielęgnacyjnych poza standardowym myciem. Auto dość często używane na torze więc lakier naprawdę miał prawo być zmęczony. Lakier był naprawdę miękki więc prace nad nim szły naprawdę nieźle. 

 

16iu.jpg

 

am77.jpg

 

p7qm.jpg

 

bygr.jpg

 

2i34.jpg

 

Lakier po korekcie zabezpieczony został powłoką kwarcową 4Nano Lack Protect 3D.

 

Kilka zdjęć po korekcie na deser ;)

 

1ext.jpg

 

5o9l.jpg

 

3ab4.jpg

 

dilp.jpg

 

Mamy nadzieję, że się podoba ;)

 

Pozdrawiamy! 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Tablica na froncie gigantyczna ;)

Ile czasu zajęły Wam prace? Ładny efekt :u Czy właściciel dostał jakiś zestaw startowy, żeby samemu dbać o auto po korekcie?

Na czym polegał ten konkurs?

Link to comment
Share on other sites

To skan z tablicy na folii.

Evo przyjechało w poniedziałek, wyjechało w piątek w południe, z czwartku na piątek siedziałem do 3 w nocy....

Czasu było tak mało, że nawet dobrych zdjęć nie porobiłem, o słonku nie wspomnę, no ale cóż....

Właściciel dostał od nas Rim Protecta, w Łodzi jakiś baran zajechał drogę i felga niestety obtarta.

Jest umówiony na naprawę, więc wszystkie jedolicie zabezpieczy własnoręcznie.

Pakiet startowy zakupi we własnym zakresie, tym bardziej że stara się dbać o auto, więc efekt/właściwości powinien utrzymać się długo.

Konkurs zorganizowaliśmy razem z 4nano, od Nich przyjechały kosmetyki, od nas wkład fizyczny i park maszynowy :ympeace:

Link to comment
Share on other sites

Ile lakieru mieliście na tym egzemplarzu?

 

Miernik pokazywał wartości od 220 do nawet 300 mikronów. Zdziwiłem się bo spodziewałem się o wiele mniej. 

 

kubik jak widziałem go zanim przyjechał na zdjęciach te felgi też mi średnio podchodziły ale na żywo robią robotę, naprawdę. 

Link to comment
Share on other sites

Nieźle! Co prawda mnie również koła nie podchodzą, ale to kwestia gustu :) Co do pracy przy evo, to ja bardzo miło wspominam oba egzemplarze przy których pracowałem, tak się przyzwyczaiłem do pracy przy miękkich japończykach, że przy ostatniej pracy przy niemieckim lakierze, mocno bolały mnie ręce :) We dwóch robicie korektę? No i wielka szkoda, że nie wyjechaliście z tego lasku, bo widać słońce było, a evolucje z tego co zauważyłem mają świetnie mieniące się ziarno w słoneczku.

Link to comment
Share on other sites

Nieźle! Co prawda mnie również koła nie podchodzą, ale to kwestia gustu :) Co do pracy przy evo, to ja bardzo miło wspominam oba egzemplarze przy których pracowałem, tak się przyzwyczaiłem do pracy przy miękkich japończykach, że przy ostatniej pracy przy niemieckim lakierze, mocno bolały mnie ręce :) We dwóch robicie korektę? No i wielka szkoda, że nie wyjechaliście z tego lasku, bo widać słońce było, a evolucje z tego co zauważyłem mają świetnie mieniące się ziarno w słoneczku.

 

No lakier pięknie się mieni, na granatowo/fioletowo. A co do fotek to musicie Radka opitolić bo to on był z właścicielem na małej wycieczce ;) 

 

Jeżeli chodzi o korektę to głównie robię ja a Radek mi pomaga ile jest w stanie na co dzień. 

Link to comment
Share on other sites

Pitolcie mnie, ale po prostu mieliśmy czas na minusie, właściciel spieszył się w trasę i nie zdążyłem zrobić fotek w słońcu. @-)

To był dla nas ważny projekt, a na deser zabrakło czasu na fotki które są wisienką na torciku.

Trzeba przyjąć to z pokorą i poprawić niedociągnięcia/organizację pracy :-??

Link to comment
Share on other sites

Pitolcie mnie, ale po prostu mieliśmy czas na minusie, właściciel spieszył się w trasę i nie zdążyłem zrobić fotek w słońcu. @-)

To był dla nas ważny projekt, a na deser zabrakło czasu na fotki które są wisienką na torciku.

Trzeba przyjąć to z pokorą i poprawić niedociągnięcia/organizację pracy :-??

 

Wiśniówką na torciku, wiśniówką Radek... ;)

Link to comment
Share on other sites

Wyszło ładnie ! :ymapplause:

 

Wg właściciela w 75% lakier oryginalny ale przy takich wynikach w to nie wierzyłem ;) Lakier mimo tego, że malowany strasznie miękki, ciężko było go wyprowadzić. 

 

Jeden gość mi polecił kiedyś olejek parafinowy. Kropelka na pada i jazda.

Osobiście nie próbowałem bo rotacji już sporadycznie używam.

Ale kiedyś trzeba będzie zobaczyć czy to pomaga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...