Administrator JJ. Posted November 20, 2013 Administrator Report Share Posted November 20, 2013 Hello, Sezon zimowy coraz bliżej, większość ludzi wymieniła już opony na zimowe, część z nich zaczyna dbać również o lakier :u Właściciel tego dwuletniego Mercedesa zgłosił się do mnie aby zapewnić autku jak najlepszą ochronę na zimę, zrobiłem więc co w mojej mocy :u Oględziny zaczynamy standardowo od profili. Tragedii nie ma, ot trochę smaru/fluidolu i kurzu.. Z zewnątrz również, piasek, pył, kurz, rundka w deszczu, ot, daily driver.. Cóż za miła niespodzianka! :) Na felgach tylnych więcej brudu niż z przodu, dodatkowo 2 komplety kleju po odważnikach.. A nadkole? :) Po wymyciu profili zabrałem się do felg i nadkoli tutaj któreś koło w trakcie usuwania smoły.. A tu po Iron-Xie i spryskaniu pianą do pre-washu w celu końcowego umycia.. Karoseria została spryskana pianą do pre-washu, zakamarki i całość zostały umyte, smoła usunięta, lakier i szyby wyglinkowane, później usuwanie opiłków.. Nadkola tylne zostały wysuszone, odkurzone i zaimpregnowane preparatem 303 Fabric Protector. Felgi odświeżone ręcznie S17 na padzie polishing (średnio twardy) i zabezpieczone K2 Quantum. Na gumach testowy smalec. Śruby zabezpieczone smarem miedziowym: Na nadkolach przednich również testowy smalczyk ;) Odświeżyłem lakier za pomocą DAS-a, Scholla S40 oraz zielonego pada Flexipads Honey :) Do zabezpieczenia lakieru użyłem tego: Na wszystkie szyby nałożony preparat Glass Science, na uszczelki wokół szyb testowy smalec. Umyłem jeszcze szyby od środka, wytrzepałem dywaniki i wsio. Tak to wyszło na gotowo :) Odbicia w lakierze na kołach nie do opisania i pokazania.. :shock: Uszczelki w drzwiach również zabezpieczone: Zapraszam do komentowania i krytykowania, właściciel był bardzo zadowolony i powiedział wiele razy 'wow' :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Jędrzej, strzeże ... coraz bardziej podobają mi się Twoje prace :-bd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bzyk Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 JJ. nie ma się do czego przyczepić oprócz jednego- szpilek kół nie smaruje się niczym,co najwyżej benzyną ektrakcyjną bądź zmywaczem do hamulców. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brzozek Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 JJ MB świeci a golfina jakaś ponura Dzeju twój rejex ma się dobrze ? chodzi mi o konsystencje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivy Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Wszystkie felgi mercedesa sa robione przez ronal w polsce :)Nawet SLS'ie było made in poland.Robotka super .Nakręcony jestem na ten smalec do opon jak talib na kurs pilotażu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted November 20, 2013 Author Administrator Report Share Posted November 20, 2013 Arek, dzięki, staram się aby wychodziło tak, jak chcę :) Bzyku, dlaczego? I na puszce jest napisane, że do śrub można i ja swoje smarowałem i widziałem jak chłopaki w wulkanizacji tak robią i odpukać, nic się nie dzieje.. :-?? brzozek, na Golfinę przyjdzie pora, trzeba zrobić parę rzeczy blacharsko-lakierniczych więc pójdzie na kobyłki i nadam jej blasku.. :D Rejex typowy jednodniowy budyń który na dodatek ciężko się ściera ;) rozmawiałem ostatnio z szynką i też na niego narzekał. A Twój jak wygląda? Sławek, nie wiedziałem, stąd miłe zaskoczenie :) Wstrzymaj konie, jeszcze trochę i dostaniesz wszystko na co jesteś nakręcony :u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bzyk Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 JJ. śruby tak, ale nie od kół. Żaden manual, serwisówka nie przewiduje czegoś takiego jak smarowanie szpilek. Nie wolno tego robić i tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Panie autorze :u S40 tak dała rade czy lakier był w miare nie znisczony? JJ. nie ma się do czego przyczepić oprócz jednego- szpilek kół nie smaruje się niczym,co najwyżej benzyną ektrakcyjną bądź zmywaczem do hamulców. Ja uzywam od 20 lat i nigdy smar miedziowy nie zaszkodził szpilkom i śrubom do kół więc nie rozumiem tych serwisów Może się nazywają serwisami tylko? Masz tu pierwszy lepszy opis jednego z liderów branży środków dla motoryzacji http://www.liqui-moly.pl/IT/ITkupfer.pdf ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artih155 Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Fajna praca. Ale morka na nowych Mercach też przednia widzę :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Praca cycuś. Tylko kolor bidny ;) Co do miedzi na szpilkach/śrubach to jak najbardziej na +. Wielu rzeczy nie ma napisanych w serwisówce, a życie weryfikuje, że trzeba je wykonywać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Jak zwykle wykonanie pierwsza klasa :ymapplause: , a co do smaru do śrub od kół to też używam , minusów nie zauważyłem ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynka Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Fajna praca JJ ! Czysciutkooo, to lubie ! :ymapplause: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazjul Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Czyszczenie takiej bryki to sama przyjemność, wyszedł świetny efekt :ymapplause: Osobiście staram się nie dawać smaru miedzianego na śruby / szpilki, a jedynie na miejsce gdzie felga przylega do piasty koła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman_marcin Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Czyścioch pasuje :DJak zawsze zdania podzielone co do smarowania śrub, ja smaruje i miedzianym i same plus widzę :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brzozek Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Rejex typowy jednodniowy budyń który na dodatek ciężko się ściera ;) rozmawiałem ostatnio z szynką i też na niego narzekał. A Twój jak wygląda? Dzeju żeby Ci tu nie śmiecić foty wrzuciłem do rejexowego wątku : http://detailingclub.pl/topic/1374-rejex/?p=98336 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bzyk Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 junior74 pisałem manual, serwisówka a nie serwis. Znam przypadek z serwisu z DE Mana gdzie jak zobaczyli, że szpilki kół są nasmarowane miedzianką to nie chcieli wypuścić auta z serwisu. W linku, który podałeś też nie ma nic o smarowaniu szpilek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soll Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Dżeju świetna praca :ymapplause: Jak długo dłubałeś autko? Czyżby teściunio przyjechał w odwiedziny, czy to lubej :ymdevil: ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 junior74 pisałem manual, serwisówka a nie serwis. Znam przypadek z serwisu z DE Mana gdzie jak zobaczyli, że szpilki kół są nasmarowane miedzianką to nie chcieli wypuścić auta z serwisu. W linku, który podałeś też nie ma nic o smarowaniu szpilek. To podaj konkretny fakt dlaczego nie można smarować szpilek a dlaczego śrub? A jeszcze CI powiem,że są przypadki jak serwis zabrania woskować lakier więc =)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted November 22, 2013 Author Administrator Report Share Posted November 22, 2013 Junior, lakier był w całkiem niezłym stanie, niemniej jednak S40 wzorowo poradził sobie ze śladami po szczotce (odśnieżanie), miało wyjść odświeżenie a wyszła praktycznie pełna korekta w jednym kroku :ymapplause: Strasznie polubiłem się z tą pastą :) Radek, dłubania 2 dni w dwie osoby, auto ani lubej ani teścia ;) Bzyk, zanim zacząłem smarować śruby klientom, przejeździłem sezon letni i zimowy na tak przygotowanych kołach i wpływu ujemnego nie zauważyłem, dlatego robię to innym :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior74 Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 No to se kupie S40 bo ze zdjęć widać,że lepiej tnie jak W09 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaszczu Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 Dla mnie super robota, look po jest mega! :) Fajny przód ma ten Merol ale tył to dla mnie designerska klapa... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted November 22, 2013 Author Administrator Report Share Posted November 22, 2013 Junior, S40 podchodzi pod cleaner, W09 to AIO, drugiego nie testowałem, pierwszy polecam zdecydowanie :u Maciek, przód Merola faktycznie ładny, dla mnie trochę agresywny, ale tył chyba bez zmian w porównaniu do poprzednika? :-B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 22, 2013 Report Share Posted November 22, 2013 A jakiego pada użyłeś z s40 ? Hmm i s40 to chyba za bardzo nie ma właściwości ściernych skoro to pasta finiszowa ? a wypełnia coś ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator JJ. Posted November 22, 2013 Author Administrator Report Share Posted November 22, 2013 Arek, pisałem w pierwszym poście, zielonego Honey z Flexipads :) To średni pad. S40 moim zdaniem nie wypełnia i właściwości ścierne jak na ostatni krok ma bardzo dobre. Przykłady użycia z DAsem: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.