Jump to content

Aston Martin DB6 z 1966r


shifty
 Share

Recommended Posts

Witajcie, dawno nić nie pisałem o naszych projektach.

Dziś chciałem Wam pokazać Angola z 66r.

Auto trafiło do nas po uprzedniej polerce, a właściwie nawet dwóch. Tak jak twierdził właściciel.

Obie wcześniejsze prace go nie zadowalały.

Faktycznie auto posiadało szereg zmatowionych miejsc, widać ze papierek zrobił swoje i nie specjalnie ktoś go dopolerował. Dodatkowo auto było zmatowane na krawędziach i w zakamarkach gdzie właściwie nie ma dostępu.

Na to auto poświęciliśmy 5 pełnych dni.

Lakier to czarny akryl, dość mocno zmęczony.

Za całe zamieszanie z wyprowadzeniem lakieru odpowiedzialny był RUPES który sobie idealnie poradził.

Uzywaliśmy maszyny:

Rupes LHR 75 do małych elementów

Rupes LHR 15 do całej reszty.

Pady polerskie Rupesa zielony i żółty

Pasty Rupesa: żółta i zielona oraz FG400

Na koniec auto zostało zabezpieczone

Ceramic Pro Strong 9H w 4 warstwach

Ceramic Pro Light w 1 warstwie

Skóry odżywione Gliptone

Felgi zabezpieczone Ceramic Pro.

Opony Autobrite Tyre sheen.

1xdx.jpg

Tak wyglądał lakier

yofx.jpg

krxg.jpg

179.JPG

lbia.jpg

4rdw.jpg

kg6i.jpg

ums.JPG

99ov.jpg

obnd.jpg

s1z6.jpg

2sy1.jpg

q28w.jpg

hcic.jpg

h2v1.jpg

mlyw.jpg

jdhq.jpg

otr5.jpg

ujg4.jpg

j38k.jpg

saf3.jpg

qpyd.jpg

c2c9.jpg

wf2d.jpg

0wws.jpg

1xdx.jpg

Dziękuję za wytrwałość do końca w tym poście.

Zapraszam również:

https://www.facebook.com/DiamentowaOchronaLakieru

Link to comment
Share on other sites

Bardzo podobają mi się te gąbki Rupesa, ostra krawędź powierzchni tnącej to dobry pomysł, tego zawsze szukałem :)

Czy takim Astonem jeździł któryś z Bondów? Świetna linia :u

Do gąbek Rupesa i past nie byłem przekonany, a to był poważny błąd.

Zupełnie nie wiem czemu odrazu założyłem, że z pewnością inne gąbki i pasty do których byłem przyzwyczajony zrobią lepszą robotę. 

Myliłem się. Rupesa pady polerskie są 3 razy bardziej wytrzymałe od pozostałych mają zupełnie inną budowę i piankę. Praca z pełnym zestawem jest "banalna" i szybka, trzeba się tylko przestawić.

Link to comment
Share on other sites

Świetne auto i robota wiadomo.

 

Co do tego rupesa to warto zainwestować w zestaw? Jakbyś znalazł chwilę to napisałbyś coś więcej o tej polerce?

Czy warto.

Powiem tak, gdyby ta maszyna kosztowała 5000 też bym ją kupił.

W pełnym zestawie z gąbkami i pastami działa rewelacyjnie.

Czas pracy jest znacznie krótszy, a i denerwować się już tak nie trzeba ;-)

Jak znajdę chwilę to zrobię kilka filmów, chociaż w necie jest cała masa materiałów.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...